» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: wojtek.mz
2016-12-05, 20:50
sprawdzanie elektryki prostownikiem bez akumulatora
Autor Wiadomość
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2016-12-05, 18:58   sprawdzanie elektryki prostownikiem bez akumulatora

Położyłem dzis instalacje elektryczną. Jako zasilenie całego układu użyłem małego prostownika z racji ze nie mam jeszcze akumulatora no i mam pewien problem. Wszystko niby działa ale po włączeniu głównych świateł kierunkowskazy ledwo pracują ,czyzby prostownik daje za Malo prądu czy to raczej słaba masa? Z klaksonem jest podobnie jak wlacze swiatla to buczy a jak wyłączę to jest normalnie. Dodatkowo cewka butelkowa robi sie gorącą zaś wszystkie przewody sa zimne
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
Ostatnio zmieniony przez czochu 2016-12-05, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2016-12-05, 19:19   

czochu,
nie podpinaj bez akumulatora, szczególnie gdy masz prostownik elektorniczny - sp...isz cewkę.
Przyczyną jest zbyt mała wydajność prostownika wg mnie.
_________________

 
 
     
ETek 


Motocykl: MZ ETZ 150 i ETZ 250
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 195
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2016-12-05, 19:22   

Weź z samochodu nawet aqu i podepnij na sprawdzenie.
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 26
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2016-12-05, 19:46   

Uważam tak samo, że przyczyną jest zbyt mały prąd, który daje prostownik. Kiedyś nie potrzebnie wymieniłem przerywacz kierunkowskazów w pewnej ETZ, bo nie działały kierunki gdy kładłem instalacje i sprawdzałem jej działanie pod prostownikiem, okazało się, że strzeliła w nim dioda i dawał za mały prąd.
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2016-12-05, 20:34   

Oke dzieki :piwo:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2016-12-06, 10:08   

Założyłem akumulator i jest wszystko ok :piwo:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15