» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: hubertbaran
2009-10-16, 13:03
ciagle wywala seger na ośce zembatki obrotomierza MZ 150
Autor Wiadomość
Mycek123 
Zlotowicz
ETZ 150


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 316
Skąd: Łebcz
Wysłany: 2009-04-09, 12:08   ciagle wywala seger na ośce zembatki obrotomierza MZ 150

Mam taki problem: Mianowicie ciągle wywala mi ten seger na tym wałku gdzie obraca sie zembatka obrotomierza. Nie wiem czy te segery takie lipne są czy co? Macie na to jakieś patenty?
_________________
W garażu :

ETZ 150 SIMSON S51 KOMAR 2350 FZS1000 BMW E46 320d
 
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2009-04-09, 12:50   

Moze jest za maly rowek na seger?(u mnie tak bylo) Podkladke miedzy seger a zebatke dales?
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
Mycek123 
Zlotowicz
ETZ 150


Motocykl: ETZ 150
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 316
Skąd: Łebcz
Wysłany: 2009-04-09, 14:42   

tak podkładkę dałem
_________________
W garażu :

ETZ 150 SIMSON S51 KOMAR 2350 FZS1000 BMW E46 320d
 
 
     
napiorek123 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 203
Skąd: Lasoty kuj.pom
Wysłany: 2009-04-09, 14:45   

ja ten bolczyk trochę rozklepałem i saiger 10mm dałem i jest dobrze a ten bolczyk na poxiline wkleiłem i trzyma :piwo:
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,150/56972

Człowiek nie wielbłąd pić musi :)
 
 
     
Crinos 

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2009-06-20, 08:45   

Witam, dołączę się do tematu. U mnie wystarczyło naciąć rowek i wstawić mniejszy seger. Mam jedna inny problem , mianowicie wyciągnęło mi ten bolec z karteru. Najpierw zrobiłem zadzior w tej dziurce i wbiłem bolec i na trochę pomogło, potem mechanik zrobił to chyba na kleju ale wczoraj zmieniałem, tarcze sprzęgła i bolec znowu wydarty. Ma ktoś na to jakiś patent?
 
     
napiorek123 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 203
Skąd: Lasoty kuj.pom
Wysłany: 2009-06-21, 14:59   

zrub takie gluty spawarką i na poxipoline wklej
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,150/56972

Człowiek nie wielbłąd pić musi :)
 
 
     
Crinos 

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2009-06-21, 20:19   

napiorek123 napisał/a:
zrub takie gluty spawarką i na poxipoline wklej


Kolego możesz mi te gluty bardziej objaśnić? Bo nie bardzo rozumiem :P A poxilina wytrzyma w silniku? Temperatura olej, etc..
 
     
napiorek123 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 203
Skąd: Lasoty kuj.pom
Wysłany: 2009-06-21, 20:33   

ja mam tak zrobione na poxipoline i trzyma zrób takie jakby ślady (tylko przytykaj elektrodom do tego wałka i puszcza aby zrobiły się takie zadziory ) i wtedy na siłę wpukujesz to w karter (tylko przed wbijaniem posmaruj to poxipoliną)
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,150/56972

Człowiek nie wielbłąd pić musi :)
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 756
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2009-06-22, 18:16   

Idiotyzm jest cokolwiek spawać w silniku,zwłaszcza gdy zobaczyłem tą przeróbkę w swoim silniku m.in bolec od zębatki obrotomierza był od czoła obspawany,chciałem wymienić tą zębatkę ale nie ma opcji trza by tylko silnik rozpołowić i wybić wraz z bolcem...
Naprawa to wytoczenie nieco głębszego rowka i wstawienie odpowiedniego segerka,lub wymiana na nowy bolec,w poxiline lepiej się nie bawić bo na bank odpadnie po czasie.
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2009-06-22, 21:01   

kwestia tego ze czasem wytoczenie głebszego rowka nic nie pomaga, ja robie 2 tzw. gluty łaczac seger z słupkiem. Tak sie też robi w przyapdku np. segerów w krzyżakach samochodowych. przy wymiane wystarczy lekkie przejechanie brzeszczotem. A jest pewnosc ze to nie wypadnie i nie narobi bigosu, kilka silników widziałem po wypadnieciu np. segera i trafił nieszczesliwie w łozysko wałaka głównego skrzyni biegów. Silnik poszedł na szrot.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15