» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Astra G czy warto kupić
Autor Wiadomość
codipar1988 
codipar1988


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 301
Skąd: chełm
Wysłany: 2017-03-05, 02:39   Astra G czy warto kupić

Cześć, dotychczas miałem lanosa, cinquecento i skodę favorit.
Nadeszła w życiu taka pora że potrzebuję kombi, bardzo podoba mi się opel astra drugiej generacji.
Jak oceniacie te auta, poszukuję czegoś prostego pokroju mechaniki/ "zaawanswania" elektroniki jak lanos. Czyli silniki z jedną sondą lambda i przepustnica na linkę aby auto naprawiać samemu.

Jakie są wasze opinie o astrze G bo wielu z was pewnie ją miało.
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ-250/79077
http://www.polskajazda.pl...oo/Lanos/111124
 
 
     
polu 
Zlotowicz


Motocykl: ES250/2
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 264
Skąd: podkarpackie - RPZ
Wysłany: 2017-03-05, 09:15   

Mam Astrę G od kilku ładnych lat z silnikiem 1,7 DTL.

Auto mechanicznie bardzo proste, żadnych wodotrysków, udziwnionych mechanizmów, upierdliwych czujników itp. Właściwie nie ma jakichś typowych wad. Zawieszenie bardzo trwałe ale komfort taki sobie. Hamulce wymagają przyzwyczajenia bo trzeba wyraźnie mocniej deptać żeby hamowało.
Bardzo tanie w naprawach i utrzymaniu, części dostępne, zamienników pełno.
Przez 10 lat i ok 150kkm wymieniałem 2 razy końcówki drążków, 4 łączniki stabilizatora, 1 raz tarcze i klocki, 2razy końcówki McPersonów, 2 tłumiki końcowe i trochę drobnostek o których każdy kierowca wie. No i raz padła elektronika pompy wtryskowej - to zabolało, to był jedyny raz kiedy auto było na sznurku ściągane.

Niestety zaczyna się pojawiać ruda od spodu, choć tragedii nie ma - lata robią swoje.
Podsumowując - typowy dupowóz, żadnych emocji ani na + ani na -
_________________
Kiedyś byłem motocyklistą, dziś jestem jedynie posiadaczem.....
 
     
Seba_830 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 59 razy
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1604
Skąd: Stanisławów
Wysłany: 2017-03-05, 10:21   

Akurat wpadłem na ten artykuł, może Ci pomoże:
http://autokult.pl/29403,...dnik-kupujacego
 
 
     
codipar1988 
codipar1988


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 301
Skąd: chełm
Wysłany: 2017-03-05, 13:06   

Czytałem takie artykuły, po przejrzeniu książki obsługi Astry G widzę że ma centralny wysprzęglik i piasty zespolone z przodu i tyłu- czyli trochę drogo może być.
diesle mnie nie interesują.
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ-250/79077
http://www.polskajazda.pl...oo/Lanos/111124
 
 
     
halcik 

Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Kutno
Wysłany: 2017-03-05, 14:46   

A ja miałem a6 c5 i tak wymiana rozrządu, termostatu, pompy wody to rozbieranie całego przodu. Zawieszenie drogie, dwumasa i coś by się pewnie jeszcze wymyśliło drogiego. Jasne, to wszystko prawda, ale przez 5 lat eksploatacji tego samochodu wymieniłem raptem dwa drążki, klocki przód, tył i żarniki na przod
_________________
Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13