» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Montujemy akcesoryjny gaźnik Mikuni 30mm do MZ ETZ 250/251
Autor Wiadomość
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-03-29, 00:37   Montujemy akcesoryjny gaźnik Mikuni 30mm do MZ ETZ 250/251

Witajcie
Jak wiecie jestem jak kot który czasem chodzi własnymi drogami i wybiera nieco inne rozwiązania niż pozostali koledzy z forum. :grin:
Zatem znów postanowiłem otworzyć nie wyważone drzwi jak sądzę i w niedługim czasie kupić gaźnik Mikuni do MZ ETZ 250.
Temat ucieszy osoby których nie stać na gaźnik Bing 84 bo ostatnio patrząc to można go kupić w cenie nawet 560zł :shock: ( podrożał jeszcze nie dawno był poniżej 500zł) oraz tych którzy go kupili i nie są zadowolenie a wiem że tacy też są na tym forum dlatego też postanowiłem coś dla niech znaleźć alternatywnego a jednocześnie markowego... Zatem chciałem wam zaproponować montaż gaźnika Mikuni VM 30mm znam dwie odmiany i tak na 98% jestem przekonany że pełne oznaczenie tego gaźnika to Mikuni VM 30-83 oraz Mikuni VM 30-164. Widoczna różnica to ten pierwszy ma ręczne ssanie na wajchę ale można za 30zł dokupić kit który umożliwia nam montaż linki nr. kitu MEG-032.
Drugi patrząc po zdjęciu ma już możliwość montażu linki ssania fabrycznie. Z filmiku ( link poniżej) jaki można zobaczyć to jestem zdania że VM30-84 da się zamontować bez żadnych przeróbek i wszystko powinno pasować do oryginalnego króćca DDR.
Jednak nie będę mógł zagwarantować że nie będzie trzeba go dostroić poprzez zmianę dyszy lub/i rozpylacza to wyjdzie nam w praniu raczej trzeba się z tym liczyć. Koszt rozpylacza i dyszy jak patrzyłem w Polsce to koło 20zł.
Dobra cena za gaźniki VM 30-83 i 164 to od 350- do 400zł ale trzeba doliczyć koszt wysyłki który jest różny u sprzedawców i nie wiem czy vatu nie doliczą jak to przyjdzie.... Gaźnik jest dostępny na ebey.

http://www.ebay.com/sch/i...i+30mm&_sacat=0

Doczytam i doinformuję się który z prezentowanych gaźników będzie lepszy dla naszych MZ ETZ 250/251/301
Jeszcze filmik osoby która go zamontowała
https://www.youtube.com/watch?v=gghrUMxReOc
Dokleję jeszcze jak wstanę jakieś zdjęcia tego gaźnika i informacje w PDF o całej gamie gaźników z tej firmy jak i tu opisywanych gaźników które nas interesują... :piwo:

Poniżej zdjęcie bliźniaczego gaźnika z rodziny VM różnica jaka mi sie rzuciła w oczy to te wejście na te wężyki w VM 30-83 jest plastikowe i pod kątem 90° skierowane w dół.




Zdjęcia pochodzą z http://www.kickstartersho...Carburator/Carb
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
Ostatnio zmieniony przez Marcin W. 2017-04-16, 18:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1246
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-03-29, 08:29   

Te drzwi już dawno są wyważone! :razz:
Niemcy, Angole i Duńczycy jeżdżą na tych gaziorach już dawno. Na angielskiej stronie mają nawet całe kity dedykowane do ETZ250, bo bez przeróbek się nie obejdzie.
Wysłałem nawet ostatnio do nich zapytanie ale cena troszkę mnie przytkała. Może Tobie, gospodarczym sposobem, uda się skompletować wszystko taniej.

To pewnie widziałeś:

http://www.realclassic.co...wap_etz250.html


Resztę poszło do Ciebie na mejla bo coś mi załączniki nie wchodzą. :P Jak uznasz, że pomocne to wstaw do tematu. :piwo:

Dodam jeszcze, że Niemcy stosują też VM32 z płaską przepustnicą.
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-05, 20:04   

adax-a1, ze względu na cenę jaką ci zaproponowali 800zł :shock: za niego oraz konieczną przeróbkę to wątpię że ktoś się na to zdecyduje... Jak jakieś sensowne miejsce znajdę to dodam to co posłałeś jak i obiecany katalog w PDF który dostałem. :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-05, 20:36   Dane gaźnika VM 30-83

Panowie najważniejsze co nas będzie z tego katalogu interesować to dane gaźnika VM 30-83.

gaźnik VM30 -83 :
Dysza główna - 250
dysza wolnych obrotów -40
typ iglicy 6F5 P-5
Rozpylacz P5/Seria 159
Przepustnica 2,5
Zaworek iglicowy 3,3

VM30 -83 wymiary i detale:
Przelot gaźnika 30mm
średnica zewnętrzna 40mm
średnica z tyłu 58mm
długość całkowita 92mm
obsługa ssania z lewej ( ale można dokupić kit na linkę MEG-032)

Dysze główne można dokupić ze skokiem co w zależności od wybranej wielkości do 200 kroki co 5 a od 200 co 10.
Każdy gaźnik ma dedykowane dysze do tego gaźnika VM 30-83 używane są dysze typu 4/042
Dysza wolnych obrotów typ VM22/210 od 10 do 60 co 2,5
Rozpylacz typ VM34/05 krok co 0,01mm

Taki przelicznik dysz różnych producentów znalazłem może się komuś przyda. :piwo:
https://goo.gl/photos/SZi7JMwL8vA3MjAd9






Części składowe gaźnika

Zdjęcia są nie moje a pochodzą z różnych stron internetowych... :piwo:

Dodaje coś o doborze rozpylaczy. 22.05.2022
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
Ostatnio zmieniony przez Marcin W. 2021-05-22, 11:16, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-11, 11:44   

Witam
Gaźnik kupiony u tego sprzedawcy. http://www.ebay.pl/sch/oe...=p2047675.l2562
na tej aukcji http://www.ebay.pl/itm/Mi...-/261430602743?
Sprzedający miał też Kit do ssania ( specjalnie szukałem tak aby jeden sprzedawca miał wszystko)więc też kupiłem na ebey szukamy go pod tym symbolem Mikuni Choke Conversion Kit - MK412 MK-412
http://www.ebay.pl/itm/Mi...-/261433806585?
Sprzedawca ten oferuje najtańszą przesyłkę bo za 28zł ale będzie trzeba poczekać od 8 do 18 dni... Płaciłem kartą ( a przynajmniej chciałem) i tu znów coś jest inaczej nie trzeba było wpisywać tego kodu zabezpieczającego nawet. :shock: Potem się głowiłem w jaki sposób ja za to zapłaciłem? :hmm:
Dopiero po zalogowaniu się na swoje konto bankowe wyszło że transakcja była moją kartą za wszystko zapłaciłem 407zł. :kura: Choć liczę się ze będzie trzeba kupić odpowiednie dysze do tego gaźnika ewentualnie rozpylacz z iglicą... :piwo: ( ale to już w Polsce)
Wiadomo mi że dysze mają dwie skale tz. albo cyfry mówią nam o przepływie wody z wysokości 1000mm przez dysze lub też o średnicy otworu i jak czytam w tym wypadku było by że jak dysza nacechowana jest np. 130 to otwór ma 1,30mm. Ten gaźnik Mikuni VM30-83-ma dysze 250 więc jeśli przyjąć tą skalę otwór miałby 2,5mm. Różni producenci stosują te dwie wytyczne i na tą chwilę nie jestem pewny jak jest z dyszami Mikuni czy w cyfrach jest rozmiar otworu wyrażony w mm lub podany jest przepływ wody? Jak wiecie to napiszcie... :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1246
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-04-11, 12:14   

Z niecierpliwością czekam na pierwsze przymiarki. :twisted:
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-16, 16:09   

Wiedząc jaki typ dysz jest mi potrzebny oraz jak wyglądają owe dysze ( dużo szukałem i trochę czasu na to poświęciłem. Są też inne bardzo podobne i można się pomylić nie znająć ich prawidłowego wymiaru)można pokusić się o zakup kompletu potrzebnego do dostrojenia tego gaźnika. Jestem świadom że mi zabawa z dyszami wyjdzie więcej niż wam jeśli zechcecie pójść również w moje ślady. Bo jak w końcu mi się to uda dostaniecie na tacy z jaką wielkość dyszy jest odpowiednia do tego gaźnika aby odpowiednio go dostroić i wyregulować... W Polsce jedna dysza kosztuje 20zł a za 40zł można mieć już cały komplet tyle że nie u nas bezpośrednio w Chinach a dokładnie mam na myśli zakup na https://pl.aliexpress.com/?spm=a2g01.8173721.1000002.1.5S0PKS
Tu też kupiłem dwa rodzaje dysz główną typu 4/042 z przedziałem 110-250



Dysza wolnych obrotów typ VM22/210 z przedziałem od 30 do 50 ( ma 8 otworów prócz tego wlotowego i wylotowego)

za wszystkie zapłaciłem 120zł
Kupiłem na tych aukcjach.
http://tnijurl.com/dysza_glowna_4042_mikuni/
http://tnijurl.com/dysza_wolnych_obrotow_vm_22210/

Gorzej się ma sytuacja jeśli chcielibyśmy kupić iglicę i rozpylacz dużego wyboru nie ma a jak się znajdzie to drogo to już wychodzi. Mam nadzieję że te dwa komplety starczą aby dostosować ten gaźnika do silnika MZ ETZ 250 z ewentualnym rozwiertem na 300cm3...
Zatem czekam na gaźnik z USA a dysze z Chin. :torba":
Przydał by się jakiś "miejscowy ochotnik" do testów tego gaźnika ja dopiero kończę moją MZ ETZ 175 :torba": a do MZ ETZ250 na razie udało mi się skompletować komplet śrub do karterów... :lol: :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-17, 21:37   

Witajcie
sprawdziłem status wysyłki gaźnik jest już w Polsce a dokładniej w Warszawie więc możliwe że jutro go dostanę. Przesyłka z USA dostarcza DHL - ( usługa- "DHL GM Packet Priority") jak za 28zł to bardzo tanio... Nie opłaciło się brać innych droższych opcji w tym wypadku tylko bym przepłacił... :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-21, 11:59   

Panowie gaźnik doszedł. :piwo: Znajdę chwilę późnym wieczorem lub jutro to spróbuje go spasować ( na sucho bez montażu w motocyklu) z króćcem i gumą filtra powietrza. :piwo: Gaźnik łącznie kosztował mnie tak jak wam pisałem na początku czyli 407zł. :kura: :ok2:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: Dudki
Wysłany: 2017-04-21, 16:12   

A kiedy testy z prawdziwego zdarzenia?
_________________
Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER.
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-21, 22:21   

herrq666, Już któryś raz z kolei mam zniesione trzy kartony z których są cześć do poskładania jednego silnika MZ ETZ 250 . Zawsze coś stoi na przeszkodzie albo brak czasu, sił a to jakiś wirnik trzeba zrobić i tak czas leci. Przyznam że kiedyś chyba miałem więcej zapału do Mz niż obecnie... :torba": :piwo:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-04-22, 09:25   

Zawsze możesz oddać kartony tym, którzy go mają więcej :czarodziej:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2017-04-22, 10:06   

Marcin dogadamy się, ten twój silnik prędko z kartonów nie wyjdzie.
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2017-04-22, 12:37   

Sam gaźnik jest spoko, dostrojenie go może zająć chwile lub dłuższy czas skoro jest tyle możliwości doboru dysz, rozpylaczy itd. Z Dyszami chińskimi to ja już wiem jak jest.. Można trafić na dobry wyrób z Tajwanu a chujowy z jakiświosek chińskich, ogólnie podchodzę sceptycznie do wyrobów chińskich które nie były testowane , szczególnie jeżeli chodzi o taką dokładność jak malutkie otwory w dyszach.

Nie widziałeś nigdzie kompletnego kitu do em 250 mikuni , całego gotowca z ssaniem na linke i już z odpowiednimi dyszami ? czy nie ma ?
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-22, 13:36   

czochu, jest taki komplet ale nie wiem ile koszt wysyłki muszę tam poszperać jest też osobno taki kit dla MZ TS 250
http://www.mikunioz.com/s...stroke-engines/ ale chyba wyjdzie po przeliczeniu łącznie 160zł :roll:
Jak przetłumaczysz to też pisze że nie dają 100% że w twojej ten zestaw zagwarantuje ci że dostroisz gaźnik odpowiednio więc dalej jest to totolotek i to chyba drogi raczej... :grin:
Ssanie dostaniesz ale zawsze osobno jest też w tym sklepie jak i ten gaźnik nawet tyle że droższy jak pamiętam...
Cytat:
Opis
Wybierz markę i model motocykla ze sprzedaży rozwijanej listy lub jeśli nie wymienione wybrać inną markę lub model chcesz zakładać mieć podobny silnik na dobry punkt wyjścia strojenie. Prosimy o kontakt z naszym biurem telefonicznie za radą w razie potrzeby.
Zestawy jet tuner składać się z sugerowanych dysze do zmiany, które nie są dopasowane te montowane fabrycznie w VM30, obejmują one dodatkowy jeden rozmiar w górę i jeden rozmiar w dół głównego strumienia dostrajania głównego obwodu ze względu na zmiany jakości paliwa, wysokości i klimatu. Testowanie i konformacja prawidłowego obwodu głównego natrysku może być dokonana jedynie przez fizycznie zmieniających się strumieniami i testów WOT.
Te zestawy odrzutowe tuner zostały ustalone od trzydziestu lat doświadczenia, opinie klientów, a także badania i rozwój jako australijskiego dystrybutora Mikuni. Od czasu do czasu, to nie może być dokładnie prawo dla każdego silnika, zazwyczaj ze względu na zmiany w przenoszeniu, ściskania lub wiele innych rzeczy, które przyczyniają się do wymogu dodatkowego dostrajania ale z reguły nasze zestawy są na miejscu lub bardzo blisko i użyteczne punkt wyjścia, ale dajemy żadnych gwarancji i przepraszam nie uwalniają szczegóły zestawu lub informacje o rozmiarze jet . Jeśli masz własną specyfikację prostu zakupić węglowodanów i kupić jakieś inne wymagane strumienie ze stron odrzutowych. Odnosi się to także do zastąpienia dysze w innych VM30-tych igły strumieniem 159 serii i inne przedmioty nie mogą dopasować i dopasowanie.
Należy pamiętać, że są to je specyfikacje, a wszystkie procedury strojenia, znalezionych w dziale Tuning Porady muszą być przestrzegane w celu potwierdzenia zgodności były dostarczone Jet z silnika.

A przynajmniej tak to zrozumiałem po tym nie dokładnym tłumaczeniu.
Czyli powiedzmy że ktoś ma 300cm3 i za pomocą tego zestawu nie uda mu się dobrać dyszy i jest zonk. :sciana:
Myślę że jak masz cały komplet dysz to utrafisz na jakąś dyszę która będzie odpowiednia. W Polsce dostaniesz też cały komplet dysz głównych jednak to też nie są oryginalne Mikuni koszt to 60zł+10zł wysyłka. Są też pojedyncze wolnych obrotów też nie wiem kto to tłucze ale jedna taka dysza 20zł.
Znaleźć można je na allegro. Najdroższa będzie iglica i jakoś trudniej było mi znaleźć ją.
Pojedyncze główne też w jakiś sklepach polskich widziałem koszt od 20zł w górę a jak nie znamy odpowiednik wielkości to wydamy majątek na te dysze. Jak założę i zagra to napiszę wam jakie są potrzebne możecie wtedy kupić i firmowe dysze Mikuni. ( sam może i też kupię jak uznam że będzie to miało sens)
W tym gaźniku jest dysza główna 250 chciałem mieć odniesienie jaki fi to jest otwór na razie nie znalazłem odpowiedniego wiertła aby sprawdzić ( stroną nie skrawającą aby nie rozkalibrować dyszy) i wychodzi że fi tego otworu to od 1,30mm do 1,4mm. ( weszło mi tam wiertło 1,26mm i jeszcze był luz a z kolei 1,5mm było za duże)
Teraz poszukam jakieś dyszy z gaźnika BVF 30N... i tam zmierzę też ten otwór w dyszy aby wstępnie dobrać dyszę do gaźnika Mikuni choć możne być tak że wyjdzie zupełnie inaczej niż zakładam z wielkością dyszy... ( gdzieś mi przemknęła informacja że ktoś miał dyszę 210 założoną ale nie jestem pewny czy tak wyjdzie).
Najlepiej jednak będzie zakładać dysze w kierunku od największej do najmniejszej aby nie "zagłodzić" naszych MZ jeśli ma się cały komplet dysz...
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2017-04-22, 18:23   

300 a 250 to nie ma różnicy , przecież w 300 początkowo jak jeszcze ifa istniała były gaźniki bvf 30n3-1 , dopiero potem był Bing który był używany zamiennie w silnikach 250/300 więc tak jak ja do binga zakładam dysze mikuni 108 tak samo ci co mają ten gaźnik w 250 również powinni , jeśli chcą mieć dobre osiągi na poziomie gaźnika bvf :wink:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1246
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-04-22, 21:33   

czochu napisał/a:
Nie widziałeś nigdzie kompletnego kitu do em 250 mikuni , całego gotowca z ssaniem na linke i już z odpowiednimi dyszami ? czy nie ma ?


W GB można kupić taki zestaw, ale bez kitu na linkę ssania, choć pewnie też mają ale nie pytałem. Jest też inne połączenie z króćcem, jak się przyjrzysz to widać na fotce.



Cena za taki zestaw to 128,92 - gaźnik + 13,20 - przesyłka + 28,42 VAT = 170,54 Funty.
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-22, 23:42   

adax-a1, mam też taki króciec tylko tego gumowego połączenia nie mam ale można go kupić nawet w Polsce gdzieś miałem namiar... :piwo:
W tym sklepie https://motor-x.pl/aczniki-gumowe,c.html był zdjęcia poniżej na allegro też znalazłem wymiary są tam takie podane Wymiary: 34mm x 45mm x 30mm ( trzeba by się dopytać który wymiar to średnica czy 30mm lub 34mm)szukamy pod hasłem Króciec gaźnika łącznik gumowy lub króciec Malossi są różne typy i średnice.
Choć szczerze to myślę że obejdzie się bez tego bo to dodatkowy koszt +100zł. ( trzeba kupić ten łącznik gumowy i króciec) Jak przymierzałem to parę setek brakowało aby gaźnik wszedł do króćca ale go ktoś bardzo zakręcił i nie powrócił do pierwotnego wymiaru po odkręceniu. ( gwint w nakrętce jest przekręcony)Zobaczę jeszcze na innym króćcu jak znajdę jakiś inny.


_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-23, 19:10   

Panowie jak obiecałem wcześniej spasowany na sucho gaźnik Mikuni z oryginalnym króćcem DDR. Można uznać że jest Plug and Play. :grin: No prawie spasowanie zajęło mi może 10-15 minut. Przydała się znowu mini szlifierka proxon i i przystawka tj. papier ścierny na wałku gumowym do niej. Parę okrężnych ruchów i dało się gaźnik zamontować. Dam tam jeszcze oring i będzie te połączenie szczelne na pewno. :piwo:
Guma filtra nie jest nowa jest w jednym miejscu przecięta więc będę ją wymieniał, ta jest bardzo miękka nie wiem jak te współczesne obecnie i te które akurat wy macie.
Zatem ostatecznie myślę jest to dowód że sam gaźnik da się zmontować bez większego wysiłku i zaangażowania innych osób jak i dodatkowych kosztów. Pozostaje jeszcze zabawa z dyszami. :roll:

_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-04-25, 20:42   

Pisze bo właśnie się doszukałem nowego łącznika gumowego między gaźnikiem a filtrem powietrza a już miałem kupić kolejny myśląc jednak że nie kupiłem.. :lol:
Jeśli u was będzie potrzeba wymiany bo wasz łącznik gumowy będzie sparciały popękany lub bardzo twardy a przez co nie dacie rady założyć go na ten gaźnik wtedy pomyślcie o zakupie nowego.
Jeśli mieli byście kupować to polecam kupienie go u Betcher jest bardzo miękki i zrobiony z kauczuku akrylonitrylo-butadienowego (NBR) to zapewnia odporność na działanie benzyny i olejów. Minusem dla was może być cena bo kosztuje 55zł i do tego koszt wysyłki od 7,5zł. Na allegro szukamy pod hasłem "Guma gaźnika ssania MZ ETZ 250 251 301 NBR!"
Można też zakupić z stali nierdzewnej opaskę zaciskową ślimakową w zakresie od 60mm co zapewni szczelność i będzie się błyszczeć w słońcu zapewne. :lol:
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15