» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Zakleszczone biegi w Husqvarnie
Autor Wiadomość
Kościan 

Motocykl: MZ
Wiek: 22
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 51
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2017-07-01, 12:07   Zakleszczone biegi w Husqvarnie

Witam
Ostatnio jak jechałem musiałem się szybko zatrzymać i nie zdążyłem zredukować biegów w jezdzie tylko dopiero jak się zatrzymałem to zredukowałem z 3 do 1.Właśnie w tym momencie 1 nie chciała wskoczyć jak jechałem do domu i na skrzyżowaniu chciałem zredukować już w jezdzie to dalej nic,musiałem ruszać z 2. Teraz na zgaszonym nie mogę wbić żądnego biegu.
Co mogło się stać ?Jeśli ktoś wie to bardzo proszę o szybką odpowiedź.

Z góry wielkie dzięki.
 
     
halcik 

Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Kutno
Wysłany: 2017-07-01, 12:25   

Wciskane biegi przez siłę i za daleko, pogięte wodziki i silnik do remontu
_________________
Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
Kościan 

Motocykl: MZ
Wiek: 22
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 51
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2017-07-01, 12:29   

Ile może wynieść taki remont ?
Kilka dni temu od remontu go odebrałem i mnie wyniosło prawie 3500
Wiec ile to może kosztować ? Bo nie bardzo się orientuje.
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7501
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-07-01, 12:44   

Nie rozbierałem nigdy tego typu silnika, ale nie skazuj go od razu na remont. Sprawdź mechanizm wybierający, dostępny zapewne po zdjęciu jednej z pokryw.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2155
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2017-07-01, 12:56   

No to skoro ktoś ci robił remont porządny to może zrobił jakiś błąd nieumyślny typu nie dokręcił czegoś albo nie dął gdzieś podkładki co zaowocowało reakcją łańcuchową i dlatego dopiero po czasie coś się zesrało. Albo czysty przypadek. Ale skoro to było nie dawno to ja bym reklamował :wink:
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Kościan 

Motocykl: MZ
Wiek: 22
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 51
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2017-07-01, 12:58   

Tak bo raczej nic się tam nie posypalo,teraz jak wbijam biegi to są tylko na 1 nie chce się zredukowac tylko zostaje na 2 .
Szkoda mi tylko tego ze jest świeżo poskładany.
I teraz nie za bardzo chce przy nim sam grzebać.
 
     
Kościan 

Motocykl: MZ
Wiek: 22
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 51
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2017-07-01, 13:00   

Mechanik zrobił nim 10 km i nic się nie działo.
A można tak redukować na postoju czy to to mogło być przyczyną?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14