» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
300 na sterydach. Koncepcja i realizacja numer 2.
Autor Wiadomość
dex 


Motocykl: Toffik, XTZ 850 ST
Pomógł: 28 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 1053
Skąd: Wawa - Zamość
Wysłany: 2017-08-26, 22:43   

To ja mogę Toffika dostarczyć na próby z silnikiem 17/19KM :D
Dzisiaj po 3 latach w końcu rozebrałem tylne koło :)
Cały zabierak poszedł się kochać.
Będę rzeźbił i postaram się do Oriona Toffikiem zajechać.
Trzymajcie kciuki.
_________________
Toffik czeka na więcej uwagi, Tenera wybiera się do makijażystki, a DEXFALIA bryka i co jakiś czas nóżkę złamie...
 
 
     
lipton 
Kocham Cię życie.

Motocykl: etz 251,saxon, gsxr.
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 822
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2017-08-26, 23:10   

To długo czekał .
_________________
WPI
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7499
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-08-27, 00:48   

elektryk111 napisał/a:
Jeśli taki sam moment max.miały przy tych samych obrotach to moc max.musi być taka sama.To jest prosta matematyka.


No faktycznie, sprawdziłem.

http://autokult.pl/vs/830...-5-4-4mt-350-km

elektryk111 napisał/a:
A to że jeden z nich poqyżej 200 odjechał,to znaczy że jego krzywa mocy była bardziej płaska i względem prędkości obrotowej sięgała dalej.


Nie, po prostu kwadrat prędkości powyżej 200 sprawił, że potrzebny był większy zapas mocy do dalszego rozpędzania, przy rosnących oporach powietrza i tu już koniki mogły się wykazać. Wcześniej wpływ oporów ruchu nie był po prostu tak istotny dla przyśpieszenia.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
kamso567 

Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 31
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 64
Skąd: Turośl-Podlaskie
Wysłany: 2017-08-27, 09:33   

Pany do tej przeróbki trzeba nowa tuleje wstawiać w cylinder? Czy tylko w tym przypadku bo tuleja była od dołu uszkodzona?
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2017-08-27, 10:20   

kamso567 napisał/a:
Pany do tej przeróbki trzeba nowa tuleje wstawiać w cylinder? Czy tylko w tym przypadku bo tuleja była od dołu uszkodzona?
Musi być nowa tuleja.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
kamso567 

Motocykl: MZ ETZ 251
Wiek: 31
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 64
Skąd: Turośl-Podlaskie
Wysłany: 2017-08-27, 11:18   

wojtek.mz napisał/a:
kamso567 napisał/a:
Pany do tej przeróbki trzeba nowa tuleje wstawiać w cylinder? Czy tylko w tym przypadku bo tuleja była od dołu uszkodzona?
Musi być nowa tuleja.

A czemu stara nie wyda? Co tam jest robione jeśli to nie tajemnica:)
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2017-08-27, 13:38   

kamso567, Szczegóły pozostają tajemnicą majstra.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1249
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-08-31, 12:53   

Po najnowszych modach Intra, nagrałem jeszcz kilka filmikówcz przyśpieszenia. Musiełem jednak wymienić zegary, bo się zakres kończył.


https://www.youtube.com/watch?v=4Bk_fym-ckE

:razz:
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
EndriuBis 

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 2 razy
Wiek: 55
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 197
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-08-31, 15:14   

Adax napisał/a:
Po najnowszych modach Intra, nagrałem jeszcz kilka filmikówcz przyśpieszenia. Musiełem jednak wymienić zegary, bo się zakres kończył.

:razz:


Kurde, czy dzisiaj jest prima aprilis ? :klnie:
_________________
"Życie jest piękne, złe są tylko chwile"

ks. Jan Kaczkowski (1977 - 2016)
 
     
halcik 

Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 597
Skąd: Kutno
Wysłany: 2017-08-31, 15:42   

Byłoby fajnie, a tu mamy klasyczne wklejenie wcześniej kopiowanej stronki. Dobrze że nie xxx :D
_________________
Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-09-14, 21:59   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
A ja myślałem, że to moja eta klepie


Dzisiaj posłucham ety na nowym zapłonie, nowym tłumiku i cóż mogę powiedzieć, Może i jest grzechotnik, ale jadowity :P

Jutro trasę na zlot Adax pyka w pełnym rynsztunku obok Wojtka na serii. Okaże się jak sprawa wygląda podczas jazdy i przy dystrybutorze.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2017-09-14, 22:02   

Chętnie odsłuchać o ile dojedziem :)
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Giemza 
Zlotowicz
Sasza/Ivan/Sergiej

Motocykl: 150,250,251,TS 350
Pomógł: 14 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 910
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-14, 23:08   

Będzie jutro oglądanie i słuchanie :) Oraz wypytywanie kiedy w ofercie przeróbka :)
 
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1249
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-09-15, 14:13   

Pierwsze tankowanie po ok. 180km wyszło 10.5l a Wojtka 10.7. Prędkość autostradowa 110/120 i miejscami ile fabryka licznikowe 140. :mrgreen:
Biorąc pod uwagę mój rozdygany gaźnik, który potrafił wychlać ponad 7l, nie jest źle.
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
lipton 
Kocham Cię życie.

Motocykl: etz 251,saxon, gsxr.
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 822
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2017-09-15, 16:05   

Ja bym powiedział że jest bardzo dobrze 👍żeby jechać trzeba wlać .
_________________
WPI
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1249
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-09-21, 10:34   

Po 3000km i ostatniej trasie na zlot, w pełnym załadunku, można pokusić się o jakieś podsumowanie tej przeróbki.
Faktycznie robi to robotę zgodnie z założeniami, czyli odciążenie silnika podczas długich tras, szczególnie autostradowych, i poprawa elastyczności w niskim zakresie obrotów. Jadąc z Wojtkową serią czułem się jak na znacznie mocniejszym motocyklu. Szczególnie odczuwalne to było przy wyprzedzaniu od 90km/h np. TIRa oraz przy podjazdach pod dłuuugie wzniesienia. W pierwszym przypadku, bez redukcji, odwijam manetę na 5tce i elegancko łykam tira nie martwiąc się, że na wysokości kabiny uderzę w ścianę powietrza i wiecie....
Podczas podjazdów pod wzniesienia, kiedy Wojtkowa zaczynała słabnąć, ja wyjeżdżałem przed niego i wciągałem go na szczyt moim tunelem aerodynamicznym, lecz i tak musiałem uważać, żeby się nie urwał. :P
Naprawdę przyjemnie się jedzie, dla zobrazowania, obrotomierz na żółtej kontrolce to prędkości na zwykłe drogi ( do 95) a na czerwonej to autostradowe (110/120) i silnik sobie odpoczywa.
Spalanie miałem za każdym razem trochę mniejsze od Wojtka co moim zdaniem dobrze wróży na przyszłość kiedy będę już miał porządny gaźnik.

Moim zdaniem pełen sukces i w sumie cyferki z hamowni już mnie tak nie interesują, bo jedzie się bardzo przyjemnie. Gdyby tak jeszcze znaleźć oryginalny tłok na 300, żeby się ten silnik troszkę wyciszył, to dla mnie by była bajka, ale ja zawsze byłem zboczony na punkcie dźwięku etki. :P

Tutaj prośba do śledzących temat, gdyby ktoś miał namiar na oryginalny tłok na I szlif 300 to dajcie znać! :mrgreen:
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
lipton 
Kocham Cię życie.

Motocykl: etz 251,saxon, gsxr.
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 822
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2017-09-21, 10:59   

Wojtek może twoja etka to padaka juz :lol: :cool: :razz: :piwo:
Jeśli jest Tak jak piszesz Adax to super wymień gaźnik to może spali jeszcze mniej. :piwo:
_________________
WPI
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-09-21, 11:22   

Tutaj spalanie na mój gust wynika wprost ze spadku obrotów. Przed przeróbką na tym samym osprzęcie paliła więcej niż Wojtka MZ w trasie, stąd można by przypuszczać za Adaxem, że na nowym niezużytym gaźniku, spalanie faktycznie spadnie obok seryjnej. Wiadomo, że jak się będzie wykorzystywać pełną moc tego silnika to spali więcej, ale to jak w samochodzie. Duży motor przy 90 niekoniecznie będzie palił więcej niż mały a zawsze jest zapas, żeby przyładować.
Adax napisał/a:
Gdyby tak jeszcze znaleźć oryginalny tłok na 300, żeby się ten silnik troszkę wyciszył

Możemy zastosować nieprzerobionego almota i będzie ciszej, ale wtedy 140 licznikowe pozostanie tylko wspomnieniem conajmniej na 10 kkm... Pytanie też czy pozwoli jechać chociaż 120 bezpiecznie z zapasem na ostre wyprzedzanie do końca obrotomierza ;)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
Adax 
DODAJ GAZU NA WIRAZU


Motocykl: etz 250 1988r.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 1249
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2017-09-21, 12:22   

intr napisał/a:
Możemy zastosować nieprzerobionego almota i będzie ciszej, ale wtedy 140 licznikowe pozostanie tylko wspomnieniem conajmniej na 10 kkm... Pytanie też czy pozwoli jechać chociaż 120 bezpiecznie z zapasem na ostre wyprzedzanie do końca obrotomierza


Nie, dziękuję! :mrgreen: Jazdę z ręką na klamce sprzęgła przy każdym odkręcaniu manety już przerabiałem :P w grę wchodzi tylko oryginał. :mrgreen:
_________________
Najlepsza na świecie jest jazda na ETZ-cie!
=================================================
MZ ES 250/1-1966r / MZ ES 125 / MZ ETZ 250-1988r(obecnie w wersji 300, boost port, 5 canal by INTR) MZ ETZ 250 Gespann "ZŁOMEK" -1986r / MuZ Skorpion TRAVELLER - 1996r / MZ 1000S - 2004r
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2155
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2017-09-21, 16:05   

A to tłok był mocno toczony że tak klepie ? A nie wystarczy zrobić jak u mnie? U mnie się nie zaciera a pracuje cicho
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13