» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: wojtek.mz
2017-11-08, 21:14
Pomocy 17l LPG/100km VW golf 4 cabrio
Autor Wiadomość
krystian576 
super vip

Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 29
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 3
Skąd: kroczyce
Wysłany: 2017-11-08, 20:35   Pomocy 17l LPG/100km VW golf 4 cabrio

Witam panowie ugrząłem w martwym punkcie.
Mam problem ze swoim vw golfem cabrio. Mianowicie jego spalanie rujnuje mój portfel przy Eco jeździe pali 17l gazu. Spalanie bęzyny 12l. Po drugie jego v max to 120 km/h. Co zrobić brak błędów poza czujnikiem halla. Autko super odpala na zimnym i ciepłym, nie dławi się, nie gaśnie, pracuje równo. Silnik to 1.8 75 km instalacja BRC nie sekwencja.
Wymienione :
Czujnik temperatury
Podstawa wtrysku
Co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony przez krystian576 2017-11-08, 20:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
halcik 

Motocykl: MZ ES 250/2 i TS 250
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 453
Skąd: Kutno
Wysłany: 2017-11-08, 20:44   

Czujnik halla, zapłon w złym momencie, więc sonda czyta źle i podaje więcej. Zazwyczaj za spalanie obwinialem sondę, przepływomierz, przepustnica, ale może u Ciebie właśnie czujnik wału bruździ? Niby masz diagnozę a nie chcesz wymieniać? Ewentualnie program pod który podczepiłeś samochód był kiepski, jak się w to bawiłem to też takie wyniki były, a pod lepszym programem było już tego więcej.
_________________
Moje maszyny
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85
 
     
krystian576 
super vip

Motocykl: Mz Etz 250
Wiek: 29
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 3
Skąd: kroczyce
Wysłany: 2017-11-08, 20:50   

Gość który diagnozował stwierdził że na mojej instalacji gazowej wskazania sondy nie są brane pod uwagę. Zaś gazownik stwierdził że do wymiany i komu tu ufać. Sonda wskazuję prawidłowy opór
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 85 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2802
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2017-11-08, 21:16   

krystian576, Zanim założysz temat, to poczytaj trochę jakie mamy działy, a nie zakładasz gdzie popadnie.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 133 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 6216
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-11-09, 15:35   

Wymień czujnik halla, skoro ma błąd. To nie jest duży koszt. Potem trzeba odpiąć sterownik gazowy i sprawdzić, czy na benzynie jest wszystko ok, czy nie ma żadnych błędów. Dopiero gdy na benzynie jest wszystko w porządku można przejść do regulacji lpg. Sterowniki lpg potrafią bruździć i w mapach benzyny.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Reich 
Jawer's back


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 1509
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-11-09, 20:54   

Dobrze byłoby zerknąć na wskazania sondy podczas pracy, czy nie pokazuje za ubogo podczas jazdy.
_________________
Wino, konserwy, muzyka bez przerwy heavy

Strachliwi zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali eMZeciarze.

Gdzie kończy się asfalt, zaczyna się przygoda.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15