|
Pilot/immo Toyota |
Autor |
Wiadomość |
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2017-11-30, 11:04 Pilot/immo Toyota
|
|
|
Hej, lubuje się ktoś w samochodach marki Toyota? Mam problem, a może raczej potrzebę zabezpieczenia się Rok temu szanowna małżonka zgubiła jeden z kluczyków do toyoty corolli verso 2002. Obecnie posiadam kluczyk z pilotem i chciałbym dorobić znowu drugi do kompletu. Istnieje niebezpieczeństwo że znowu zgubi a jak wiadomo w samochodach zagościła elektronika typu pilota i immobilizera, która skutecznie może utrudnić uruchomienie silnika bez oryginalnego kluczyka. Wyszukiwarka google jakoś za dużo nie pomaga. Sam grot mam już, ale mam wątpliwości czy
1. Można doprogramować używany pilot tak aby działał w moim aucie (sądzę, że się da)?
2. Można ponownie zaprogramować również transponder? W jaki sposób i jaki tam powinien siedzieć jeśli należałoby kupić nowy?
3. jak sprawdzić rodzaj pilota/immobilizera stosowany w samochodzie? Pilot jest chyba Denso (brak jakichkolwiek oznaczeń).
Na forum Toyoty i pokrewnych tematy zamykały się wysłaniem procedury lub opisie problemu na PW przez użytkowników którzy są już nieaktywni, a może źle szukam.
Priorytetem jest dla mnie immobilizer, choć kolejną rzeczą będzie na pewno walka z elektroniką. Jeśli ktoś coś wie na ten temat i może napisać coś innego niż polecenie serwisu toyoty do będę wdzięczny. W moim mieście usługa dorobienia samego transpondera to koszt 250zł Może da się taniej (używane kluczyki z allegro jednak znikają więc może?) |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
polu
Zlotowicz
Motocykl: ES250/2
Pomógł: 21 razy Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 264 Skąd: podkarpackie - RPZ
|
Wysłany: 2017-11-30, 13:01
|
|
|
Dorabiałem kilka lat temu kluczyk do OPLA. Kluczyk z immo i z wbudowanym pilotem.
Dorobiony kluczyk pan "wpisał" w komputer auta, natomiast zgubiony wykasował z jego pamięci. Musiałem podstawić auto na chwilę. Dorobiony działał w 100% tak jak fabryczny.
Usługa kosztowała ok 450zł kilka lat temu w Rzeszowie oczywiście poza serwisem, w serwisie było sporo drożej, mimo że miałem wszelkie kody fabryczne. Nigdzie bliżej w okolicy nikt nawet nie chciał rozmawiać, od razu mnie tam skierowali. Dziś może się to trochę zmieniło.
Zgłoś się do najbliższego "dorabiacza" i on Ci dorobi albo pokieruje dalej. |
_________________ Kiedyś byłem motocyklistą, dziś jestem jedynie posiadaczem..... |
Ostatnio zmieniony przez polu 2017-11-30, 13:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2017-11-30, 13:28
|
|
|
Jak pisałem powyżej
halcik napisał/a: | W moim mieście usługa dorobienia samego transpondera to koszt 250zł | dodatkowo grot klucza to ekstra 30 zł. W sumie to na forum toyota są jakieś instrukcję do kodowania immo i pilota ale podawane tylko mailowo w tematach sprzed kilku lat stąd moje pytanie tutaj. |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
EndriuBis
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 2 razy Wiek: 55 Dołączył: 23 Maj 2017 Posty: 197 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2017-11-30, 13:37 Re: Pilot/immo Toyota
|
|
|
halcik napisał/a: | ... Jeśli ktoś coś wie na ten temat i może napisać coś innego niż polecenie serwisu toyoty do będę wdzięczny.... |
A dlaczego nie w serwisie ? Tylko cena stanowi problem ? Jak jakieś 5- 6 lat temu dorabiałem kluczyk do Corolli i też zacząłem szukać po za serwisem, a na końcu okazało się że w serwisie wyszło taniej ale fakt - zapłaciłem coś około 600,00 zł.
Samo programowanie kluczyka to czas wypicia kawy w serwisie, ale kluczyk był ponoć ściągany z fabryki i czekałem około 2 tygodnie. |
_________________ "Życie jest piękne, złe są tylko chwile"
ks. Jan Kaczkowski (1977 - 2016) |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2017-11-30, 14:27
|
|
|
Cena, pewnie też jest problemem, czytając że kluczyk bez pilota w serwisie to koszt minimum 400, a z pilotem forumowicze piszą o kwotach z zakresu 600-800. Liczy się też wiedza, w poprzednim samochodzie takie rzeczy robiłem sam (audi) więc i tu chciałbym móc się wykazać i sprawdzić. Jednak google jest bardziej przychylne samochodom niemieckim niż japońskim stąd problem ze znalezieniem rzetelnej wiedzy. To samo tyczy się większości osób z forum, jeśli możemy to remontujemy motory sami, oddając elementy do lakierowania, szlifu i chromu itd według możliwości i umiejętności, aby jak najlepiej znać swoje maszyny. Mi nie sprawia przyjemność jazda czymś, co zrobił ktoś za mnie, dlatego w ten weekend wymieniam w samochodzie żony, którym obecnie jeżdżę tylko ja, sprzęgło i to drugi raz w moim życiu. Znajomy mechanik też był pod wrażeniem wymiany rozrządu w silniku audi 2,4 V6. Choć w tym wypadku zabawa była jednorazowa, a wymianę np alternatora (również należy rozebrać przód), pozostawiłem już znajomemu. Co zrobić, takie rzeczy traktuje jako hobby |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15 |
|
|
|