Wycieki audi 2.5 tdi v6 |
Autor |
Wiadomość |
ETek
Motocykl: MZ ETZ 150 i ETZ 250
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 195 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 2018-03-30, 00:31 Wycieki audi 2.5 tdi v6
|
|
|
Witam, już mi ręce z tymi wyciekami opadają , wymieniłem uszczelniacz na wale od strony skrzyni popracował chwile, może jakieś 40min było wszystko w porządku lecz po tym czasie dalej się zaczęło lać od strony skrzyni , mniej ale kapie... Już mi pomysłów brakuje co jest nie tak... Czyżby odma do wymiany ? Za wszelkie sugestie dziękuje i pozdrawiam Wojtek |
|
|
|
|
czochu
typowy wariat
Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy Wiek: 31 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 2156 Skąd: Grochowa-Piaseczno
|
Wysłany: 2018-03-30, 06:05
|
|
|
Czemu od razu do wymiany? Zdejmij odme i wyczyść to raz , możesz mieć za duża ilość oleju w silniku , albo kiepski simering albo uszkodził się przy montażu albo wałek po którym pracuje ma zadziiory. Z drugiej strony ja bym to v6 tdi gonił póki odpala i jeździ... |
_________________ -Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301 |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2018-03-30, 07:12
|
|
|
Tam się ósma zapycha strasznie. Byłem teraz przy jej czyszczeniu. I fakt że może być do wymiany. Plastik po takim czasie w tym miejscu jest bardzo kruchy. Nawet jeśli to nie to, to warto zajrzeć i przeczyścić zanim ciśnienie zrobi swoje. Ja na szczęście miałem 2.4 w benzynie i takich problemów z odmą nie było |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5274 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2018-03-30, 07:28
|
|
|
Kiedyś jakiś rok temu, montowałem u siebie w golfie uszczelniacz wału od strony skrzyni i operację musiałem powtórzyć dwa razy, dzień po dniu a to z tego powodu, że podwinęła mi się wargą przy nasuwaniu go na wał czego nie zauważyłem. Uszczelniacz miałem febi. Trzeba zwracać na to uwagę i najlepiej montować na prowadzeniu niż wbijać go na pałe. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
kosior30
Klubowicz Łysy JWP
Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 7504 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2018-03-30, 19:10
|
|
|
A ja wymieniałem ponownie na flanszy półosi w pasku, bo gniazdo okazało się zbyt głębokie i aby "zazębił się" z flanszą, uszczelniacza nie należy dobijać do końca Szok, że w VW taką rzecz zgapili, bo wymiar simera Febi się zgadza z etką. Sprawdź może pod tym kątem, pomierz to wszystko. |
_________________ Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem" |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2018-03-31, 17:20
|
|
|
Patrze na to i nie widze tam żadnego simmeringu od strony sprzegła a jedynie gotowy element z amelinium - jako poz. 22
Ps podejrzewam odme - jak spala ci olej i po odkreceniu korka korek jest wyrzucany przez cisnienie to coś jest nie halo z odpowietrzaniem skrzyni korbowej
|
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
|