» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Cylinder 300 DDR MZ
Autor Wiadomość
artur2311 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-07, 14:34   Cylinder 300 DDR MZ

Witam panowie mam możliwość kupna całego zestawu o pojemności 300 do mojej MZ.
Sprzedawca twierdzi że jest to oryginał DDR i bym chciał to potwierdzić czy faktycznie jest to oryginał czy podróba.
Ostatnio zmieniony przez artur2311 2018-05-08, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2018-05-07, 17:12   

To jest rozwiercony gar od 250, tłok almot i jeszcze jakiś śmieszny kołek wystaje, szlif marnej jakości prawdopodobnie bo nie widać faz na oknach a to już sporo mówi o fachmanie.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-05-07, 20:11   

intr, To jest kołek ustalające głowicę, na przeciw masz otwór a drugi kołek jest w głowicy :D
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
artur2311 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-07, 21:27   

Właśnie spotkałem się pierwszy raz żeby w cylindrze był kołek ustalający ale akurat to jest najmniejszy problem. Najwięcej panowie chodziło mi o waszą opinię czy to jest oryginał czy nie bo facet woła za to duże pieniądze i się zarzeka że to oryginał i z stąd taka cena duża. Dziękuję INTR za fachową pomoc z twojej strony .
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2018-05-08, 07:03   

intr napisał/a:
jakiś śmieszny kołek wystaje

Do ustalenia głowicy powinien być pierścień ogniowy - tak jak kilka osób ma to zrobione zgodnie z zaleceniami Intr-a. Dlaczego?
1.Pierścień ustala głowicę , która powinna mieć odpowiedni rowek.
2. Brak pierścienia ogniowego w ETZ skutukje tym, że uszczelka narażona jest na wieksze wahania ciśnienia a co gorsze na temperaturę. Widziałem taki przeróbki na gładko - są przedmuchy aż ognień widać.
_________________

 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2018-05-08, 09:29   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
To jest kołek ustalające głowicę, na przeciw masz otwór a drugi kołek jest w głowicy

Wiem że do tego, ale kolega pyta czy oryginał a kołek nie występował :P Oryginalnie w 300 jest pierścień ogniowy jak w 250, a po rozwiercie na 300 nie ma go oczywiście i tutaj ktoś kołka zrobił.
artur2311 napisał/a:
czy to jest oryginał

Oryginał, ale od 250, cylinder znaczy się ;)
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
artur2311 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-08, 14:58   

Dokładnie właśnie o takie informację mi chodziło czy kołek występował oryginalnie czy nie czy wogle jest to oryginalne bo jak ktoś w tym nie siedzi to na gołe oko tego nie stwierdzi i mogą wcisnąć wszystko ze to ddr i tak dalej. Kolega Intr w tym siedzi i od razu wszystko powiedział co to za cylinder jakiej firmy tłok itp, i o to właśnie mi chodziło bo byłem zdecydowany to kupić, ale na szczęście bóg mnie tknął i udało się na forum to zweryfikować :mrgreen: A może ty Intr byś miał na sprzedasz taką 300 oryginalną ?
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2018-05-08, 15:09   

artur2311, Ile za niego chciał ?
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
artur2311 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-08, 15:14   

Cylinder,tłok,pierścienie,głowica,sworzeń i zabezpieczenia 1400 zł
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2018-05-08, 16:02   

Nie mam, oryginała w Polsce kupić - wątpię. Raczej import i może jakiś ostatni szlif by się znalazło.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 53 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2018-05-08, 16:27   

artur2311 napisał/a:
głowica

Pokaż zdjęcia głowicy
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
artur2311 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-08, 19:15   

Zdjęcia dodane do 1 postu :smile:
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2156
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2018-05-09, 06:42   

Na bank almot plus szlif na garze od 250. Kołek ustalający zrobiony samemu lub u tokarza , oryginalnie był pierścień ogniowy jak mówił mczmok. Nawet głowicą jest zle roztoczona jak u nas kiedyś
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2018-05-09, 09:25   

artur2311, Za 1500 zł to intr zrobi Ci 300 cm na sterydach.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
artur2311 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-09, 09:59   

Właśnie tak myślałem żeby zapytać intra czy by była możliwość zrobienia takiego zestawu. Obecnie posiadam taki zestaw rozwiercony ale widocznie ktoś zle głowicę spasowal i jest spalanie stukowe co mnie bardzo denerwuje.
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2018-05-09, 10:46   

artur2311, Adax ma taką 300 na sterydach. Nie masz do nas daleko to możesz polecieć i się przejechać.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
artur2311 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-09, 15:52   

Fajnie najpierw zapytam się intra czy by miał czas i chęci podjąć się przerobienia na taką 300 jak tak, to na pewno bym podleciał zobaczyć jak ta maszynka jedzie :smile: A dokładnie z kąd jesteście ?
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2018-05-09, 16:31   

artur2311, Międzychód z Poznania masz do nas 80 km. Intr takie przeróbki 300 na sterydach ma w swojej ofercie za 1500 zł.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
artur2311 

Motocykl: MZ 251
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-09, 16:58   

Do intra już wysłałem zapytanie czekam za odpowiedzią jak to wszystko będzie wyglądać :smile: Faktycznie 80 kilometrów to nie ma tragedii na pewno wlecę zobaczyć jak ta maszyna jedzie :smile: A powiedz mi jak ta
3 setka na tych sterydach wypada między zwykłą 3 setką ?
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Pomógł: 86 razy
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2941
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2018-05-09, 20:20   

Np. ma z przodu zębatkę 21 zębów. Przyjedz twoją trzysetką to porównamy.
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15