» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
WSK 125 Problem z płynną reakcja na gaz ////FILM///
Autor Wiadomość
Fuga 


Motocykl: Mz etz 251 91.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 295
Skąd: Klonowa
Wysłany: 2018-04-07, 13:25   WSK 125 Problem z płynną reakcja na gaz ////FILM///

Witam mam dość duży problem z swoją świeżo odrestaurowana WSK, silnik po remoncie szlif, ori tłok zimeringi łożyska ogólnie podstawy wał został oryginalny bo był w dobrej kondycji ale do rzeczy mam z nią problem bo żadna regulacja jej nie pomaga gaźnik zapłon cały czas tak samo, wydech ściągnąłem sami zobaczcie jak to wygląda był bym wdzięczny za pomoc bo włożyłem dużo serca w ten motor a nie mogę się cieszyć w całości bo nie mogę pojeździć https://youtu.be/0-rRSK7yY2o
_________________
http://www.polskajazda.pl...1,WSK,125/44944
 
 
     
Marcin W. 


Motocykl: Mz ETZ150
Pomógł: 61 razy
Wiek: 44
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1038
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-04-07, 15:48   

Jesteś pewny że to wina gaźnika a nie zapłonu?- Podmień kondensator... :piwo: Można założyć od 0,15µF do 0,25µF znajdziesz je w Romecie, Fiat 125P i 126P. Chińskie szybko padają kondensatory.
_________________
Motto braci Koala-"Jesteśmy po to aby pomagać..."
"A przyczyną wszystkich naszych problemów jest zwykła mała niepozorna usterka..."
Szukasz wirnika do MZ ETZ 150/250/251 lub twój wirnik wymaga regeneracji sprawdź moje aukcje (oraz dział ogłoszeń forum)
http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=10843433
 
 
     
herrq666 
Grupa podlasie


Motocykl: MZ x4
Pomógł: 91 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: Dudki
Wysłany: 2018-04-07, 16:52   

Masz koło magnetyczne na podmianę?
_________________
Roses are gay, violets are gayer.
Fuck this poem, and listen to SLAYER.
 
 
     
Fuga 


Motocykl: Mz etz 251 91.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 295
Skąd: Klonowa
Wysłany: 2018-04-07, 18:30   

Nie mam na podmiane niestety, :neutral: nie mam pewności czy gaźnik czy zapłon, regulacja gaźnika za wiele nie zmienia mówię o zwiększeniu lub zmniejszenie dopływu powietrza, na mój gust coś zapłonem, kondesator mam oryginalny praktycznie nowy, założyłem równiez już nowy ale chiński I podobnie to wygląda
_________________
http://www.polskajazda.pl...1,WSK,125/44944
 
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2018-04-07, 18:35   

Masz przebicie na tych zasranych przelotkach kabli przez karter albo na stacyjce.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-04-07, 23:48   

jannex, Albo na cewce WN? Miałem to samo. Wstawiłem cewkę od silnika zaburtowego i gra wyśmienicie.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2018-04-08, 07:16   

Wypierdziel ten średniowieczny gowniany zapłon i kup sobie cdi. Te zaplony zmd to zmora tych motorów
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2018-04-08, 08:07   

Zmorą nie zmorą poprostu nie ma części zamiennych
 
     
czeresss 

Motocykl: MZ TS 250/1 x2
Wiek: 38
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 18
Skąd: Wiśniowa
Wysłany: 2018-04-08, 09:32   

Wystarczy odrobina uwagi (trochę czasu aby wszystko dokładnie wyczyścić i posprawdzać) i na oryginalnym zapłonie można jeździć bez najmniejszych problemów.
Osobiście mam chyba 3 znalezione na złomie (usyfione do granic możliwości). Po wymyciu w benzynie eksttakcyjnej są jak najbardziej sprawne.
Jedyną bolączką są platynki. Te współczesne są g... warte. Ten plastikowy ślizg po kilkuset kilometrach ściera się i zapłon do regulacji.
Trzeba szukać oryginalnych prlowskich (ślizg z bakelitu/tekstolitu).
_________________
Czy to ptak? Samolot??
NIE!!! To dwusuw szosą mnie ;)
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2018-04-08, 19:18   

czeresss napisał/a:
Wystarczy odrobina uwagi (trochę czasu aby wszystko dokładnie wyczyścić i posprawdzać) i na oryginalnym zapłonie można jeździć bez najmniejszych problemów.
Osobiście mam chyba 3 znalezione na złomie (usyfione do granic możliwości). Po wymyciu w benzynie eksttakcyjnej są jak najbardziej sprawne.
Jedyną bolączką są platynki. Te współczesne są g... warte. Ten plastikowy ślizg po kilkuset kilometrach ściera się i zapłon do regulacji.
Trzeba szukać oryginalnych prlowskich (ślizg z bakelitu/tekstolitu).

Właśnie wyeksploatowanie i nieraz słaba jakość wykonania sprawiają że ten zapłon potrafi napsuć krwi pomimo poświęcenia znaczenie więcej niż paru chwil.
 
     
czeresss 

Motocykl: MZ TS 250/1 x2
Wiek: 38
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 18
Skąd: Wiśniowa
Wysłany: 2018-04-10, 19:14   

jannex napisał/a:
Właśnie wyeksploatowanie i nieraz słaba jakość wykonania sprawiają że ten zapłon potrafi napsuć krwi pomimo poświęcenia znaczenie więcej niż paru chwil.


Absolutnie się nie zgodzę z teorią, że oryginalne prl-owskie zapłony były słabej jakości.
Żaden współczesny (dostępny na allegro - a zrobiony za wielkim murem) zapłon CDI nie wytrzyma choćby połowy tych przebiegów, jakie WSKi robiły (i nadal robią) na oryginałach.
_________________
Czy to ptak? Samolot??
NIE!!! To dwusuw szosą mnie ;)
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2018-04-12, 21:29   

Nie chce mi się dyskitować, za dużo na CDI przejechałem.
A jak autor, jak stoi z problemem?
 
     
Jack89 

Motocykl: es 250/2
Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 5
Skąd: Szlachtowa
Wysłany: 2018-04-14, 12:01   

Miałem podobny problem z trophy nie chciał się wkręcić na obroty , dusiło go . Dopiero jak zmieniłem przerwę na świecy na 0.3-0.4 problem zniknął .
_________________
Jack89
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2018-04-14, 20:08   

Padające kondensatory , cewki wn. Wycierajace się platyny , gubienie iskry itd.. te zaplony to złom i przeżytek tak samo jak platyny w etz. Zakładasz elektronika, regulujesz raz i więcej pod dekiel nie zagladasz więc o czym tu gadać.. chyba że ma to być w 1000% oryginał głównie co jeździ wokół komina to luzzz ale na trasy to ten zapłon to totalny szmelc
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-04-14, 20:59   

Cytat:
.. te zaplony to złom i przeżytek tak samo jak platyny w etz.
Nie prawda. Jeżdżę na platynkach od zawsze. Mam je do dziś w 150-tce i od czasu remontu od jakiś 2-3 lat(?) nie regulowałem nic poza sprzęgłem. Jeśli ktoś nie potrafi ustawić platynek tak, żeby pracowały z wytycznymi normami to nigdy nie będą pracowały jak należy. Dobrze ustawiony przerywacz nie sprawia problemów.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 48
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 467
Skąd: żarnowiec n/pilicą
Wysłany: 2018-04-14, 22:08   

Platynki są mało odporne na latające po komorze alternatora śmieci powodujące wypadanie zapłonów i dlatego zamontowałem zapłon na hallotronie,ale jadąc dalej od komina zawsze zabieram ze sobą platynki bo są bardziej niezawodne niż elektronika.
_________________
To smutne,że głupcy są tak pewni siebie,a ludzie mądrzy są tak pełni niepewności.
Bernard Russel
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
jannex 

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1121
Wysłany: 2018-04-14, 22:30   

A dlaczego platynki? Te styki są platynowe?
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 48
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 467
Skąd: żarnowiec n/pilicą
Wysłany: 2018-04-15, 02:19   

To taki chwyt marketingowy producenta.Ludzie więcej zapłacą za platynki niż za np. stykacz blaszkowy.
_________________
To smutne,że głupcy są tak pewni siebie,a ludzie mądrzy są tak pełni niepewności.
Bernard Russel
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
czochu 
typowy wariat


Motocykl: Gsxr1000 k9,etz251
Pomógł: 23 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2154
Skąd: Grochowa-Piaseczno
Wysłany: 2018-04-15, 08:18   

E tam. Może platyny jako część mechaniczna jest prosta w budowie i łatwo je ustawić ale to nie oznacza cofania się do tyłu z technologią bo Japończycy w latach 70 mieli elektroniki 12v.. i to jeździ i się nie psuje i nie ma tam nawet poruszania tematu o zapłonie bo nigdy nie było z tym problemu.
_________________
-Jeszcze raz byś mnie pierdolnął młotem w łep >
a bym puścił świnie ! :3
komar>wsk175>mz 250,251>sv650Nx2,1000x3>gsxr1000k6,k8 ,k9> wigry + gsxr 1000 l4> gsxr 1000L9 + mz etz 301
 
     
MZSIMSON 
MoTóR NASZ PAN


Motocykl: S51,ETZ 250,GSX 1400
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 695
Skąd: Okolice /Mogilno
Wysłany: 2018-04-16, 07:12   

ETZ_PRORIDER, Moja etka też zapierdziela na platynach :mrgreen:
_________________
JAZDA NA ETZ-cie JEST NAJLEPSZĄ JAZDĄ NA ŚWIECIE
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15