» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 13:03
kontrolki - jak podłączyć - MZ 150
Autor Wiadomość
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-08-22, 23:03   kontrolki - jak podłączyć - MZ 150

Witam! :diablel1:
Jednak zle mysli odeszly (naprawde myslalem ze tą 150 :gun: :gun: ) ale jednak....
za duzo serca i Pieniedzy w nią wsadzilem zeby teraz opchnąc taki piekny kotocykl byle jakiemu gosciowi:D!
Wczorej postanowilem ze ECia zostaje :diabel: ...po rozmowie z Kumplem (starym MZtowiczem/teraz mechanikiem i chadlującym czesciami do Etek,simaków, itd) ze trza wymienic kartery....niestety pomysl z Wklejaniem lozysk sie nie sprawdzil.....przynajmniej na lozysku od kosza sprzeglowego (duzy nacisk i lozysko poprostu sie odkleilo i wysuwalo caly kosz sprzeglowy ) :/ i wogóle wyszystko bylo nie tak jak potrzeba!!! Karterki juz mam na stanie nowe Eleganckie :D !!

A teraz do zeczy Jako ze Etka Zostaje chcialbym dojsc do ladu z kontrolkami!!!
A mianowicie CO do czego i teraz panowie:
Która kontrokla jest od czego i po koleji kto co wie niech powie!!
Od której kontrolki do czego idą kable??

Z góry dzieki i prosze Postarajcie sie!!!
ONe muszą chodzic :diablel1: :diablel1: :diablel1: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Qba 2006-08-31, 20:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
BogusPB 
Kochajmy nasze MZ


Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-08-25, 00:56   

Ale Tobie podzi od czego są?
Jak je podłaczyć?
Czy gdzie wipąć przewody?

Wytłumacz prosze dokłądniej
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-08-25, 11:24   

Dokladnie do kąd idą kable od kazdej z kontrolek.....no i jesli cos to która jest od czego bo dawno nie widzialem w etce sprawnego calego blatu :D !!

PozdrO!
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
BogusPB 
Kochajmy nasze MZ


Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-08-25, 12:53   

Spoko wieczorem napisze Tobie. Teraz do pracy muszę
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2004-08-25, 14:49   

Ja mam problem .z jedna kontrolką "zawiesiła" sie ta od biegu jałowego i świeci cały czas i nie wiem gdzie szukać przyczyny
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-08-25, 17:41   

Odkrec dekiel od strony zaplonu tam blisko malej zembatki znajdziesz taką plastkiową srube (czujnik luzu) i której ze srodka wychodzi kabelek!! WYkrec to i przeczysc bo moze zaciął sie z powodu syfów z łancucha!!!
Albo najlepiej kup nowy cena okolo 7zeta!!

Pozdro!
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2004-08-25, 18:47   

dzięki wielkie odkręciłem dekiel i okazało sie zę kabel od czyjnika był przyciśniety deklem i miał przebicie ;] zaizolowałem i wszystko działa jak trzeba
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-08-25, 19:01   

Hehe no to git......jak cus jeszcze to pytaj!!!!
POzdro i do zobaczenia na trasiE!!! :jezor:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
BogusPB 
Kochajmy nasze MZ


Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-08-25, 23:18   

Napisze jutro bo zmeczony jestem :)

*kurde panowie nie przesadzajmy z takimi tekstami...jak dzieci! Nastepny raz za takie posty bedą ostrzezenia!!!
Pozdr. Veteranos!
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-08-29, 18:10   

Bogus co bedzie z tą pomocą??? :idea: :idea:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
BogusPB 
Kochajmy nasze MZ


Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-08-31, 14:42   

Przepraszam Ciebie. Wyjechałem teraz na kika dni z domu i nie moge Tobie tego napisać. Obiecuje że jak wróce napewno napisz to Tobie. Jeszcze raz przepraszam za opóżnienie.
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-08-31, 18:26   

Dobra spoko nie ma sprawy.....poczekam

Pozdrawiam Veteranos! :pirat:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
BogusPB 
Kochajmy nasze MZ


Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-09-04, 20:19   

Kontrolki:

w obrotomierzu lewa (żólta) luz w skrzyni biebów
w obrotomierzu prawa (czerwona) ładowanie
w prędkościomierzu lewa (niebieska) światła drogowe
w prędkościomierzu prawa (zielona) kierunkowskazy


Podłaczenie:

1) żólta - luz w skrzyni: świeci gdy właczony jest luc miedzy 1 a 2 biegiem.
1-wszy przewód (niebieski) idzie przez dwie kostki do silnika
2-gi przewód (czarny) idzie do drugiej kotrolki w liczniku, a dalej przez kostke do styku 30 w stacyjce

2) czerwona - ładowanie: świeci gdy nie jest ładowany akumulator.
1-wszy przewód (zielono-czerwony) idzie przez kostke do styku 61 prostownika alternatora
2-gi przewód (czarne) idzie przez kostke do styku 30 w stacyjce

3) niebieska - światłą drogowe: świeci gdy właczone są światłą drogowe.
1-wszy przewód (niebieski-biały) idzie do zarówki główneje reflektora (przewód biały)
2-gi przewód (czerwony) to masa i jest przykrecayny śrubą do obudowy

4) zielona - kierunkowskazy: świeci gdy świeci któraś ze ston kierunkowskazów.
1-wszy przewód (biało-czarny) idzie przez kostkę do lewego kierunkowskazu (przewód biało-czarny)
2-gi przewód (zielono-czarny) idzie przez kostkę do prawego kierunkowskazu (przewód zielono-czarny)




Mam nadzieje że wystarczająca zwieżle i jasno opisałem kontrolki i ich podłaczenie.

Pozdrawiam
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-09-04, 23:19   

No i Oto MI KOnkretnie chodzilo!!! Krótko i zwiezle!!!
Wielkie Dzieki Bogus!!!
Jak Odbiore MOtor (czekam juz w h** czasu) JUtro mam nadzieje zer juz posmigam!!!
Jak bede mual motor w domu to postaram sie podlączyc!!! Jak bede mial jakies klopoty to napisze!!!

Ps. aha jesze podswietlenie jakbys mógl Bogus to mi powiedz!!!

Pozdrawiam Veteranos! :pirat:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
BogusPB 
Kochajmy nasze MZ


Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-09-05, 08:04   

A co z Twoim motorkiem. Bo cos mi uciekłą infornacja o tym.

[ Dodano: 2004-09-05, 10:18 ]
Podświetlanie liczków:
wszsytkie zarówka są czerwonymi przewodami podłaczone do masy.

Oświetlenie obrotomierza: drugi przewód (biały-czarny) obu żarówek podłaczony jest przez kostke do styku 15/54 w stacyjce

Oświetlenie predkosciomierza: Drugi przewód (biało-czarny) obu żarówek podłoczony jest przez kostkę do styku 58 w stacyjce
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-09-05, 11:00   

Aha no dzieki bardzo!!
Z moim motorkiem hmm....Byly przekladane kartery......no i gosc zlozyl moto odpalamy (wczoraj) a to cazelo cos napieprzac w silniku!!! No to Heha i wyjmójemy od nowa rozbieramy silnik w srodku wszystko git a okazalo sie ze ku** cos od obrotomierza!!! (Nie wiem bo mówil mi przez telefon) pojade to zobacze co bylo !!
Pozdrawiam Veteranos! :pirat:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
BogusPB 
Kochajmy nasze MZ


Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-09-05, 11:07   

A co z numerami silnika? Bedziesz musiał chyba zrobić specjalny przeglad po przełożeniu silnika i musisz mieć papiery na nowe numery na karterach?
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-09-05, 11:59   

Aaaaaa Bogus znasz takie program zrób to sam?? I cos takiego jak PRZEBIJAKI??? :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
BogusPB 
Kochajmy nasze MZ


Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2004
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2004-09-05, 15:47   

Hehe to Twój motor i Twoje ryzyko :)
 
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2004-09-05, 15:58   

NO TaK......... ale mam tzw. TYGRYSA :D co sie tym zajmuje i postara sie zrobic to w miare dokladniE!! a Przegląd to i tak na LEWIzNE :D

Pozdrawiam Veteranos! :pirat:
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15