Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 13:03 |
kontrolki - jak podłączyć - MZ 150 |
Autor |
Wiadomość |
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-08-22, 23:03 kontrolki - jak podłączyć - MZ 150
|
|
|
Witam! :diablel1:
Jednak zle mysli odeszly (naprawde myslalem ze tą 150 :gun: :gun: ) ale jednak....
za duzo serca i Pieniedzy w nią wsadzilem zeby teraz opchnąc taki piekny kotocykl byle jakiemu gosciowi:D!
Wczorej postanowilem ze ECia zostaje :diabel: ...po rozmowie z Kumplem (starym MZtowiczem/teraz mechanikiem i chadlującym czesciami do Etek,simaków, itd) ze trza wymienic kartery....niestety pomysl z Wklejaniem lozysk sie nie sprawdzil.....przynajmniej na lozysku od kosza sprzeglowego (duzy nacisk i lozysko poprostu sie odkleilo i wysuwalo caly kosz sprzeglowy ) :/ i wogóle wyszystko bylo nie tak jak potrzeba!!! Karterki juz mam na stanie nowe Eleganckie !!
A teraz do zeczy Jako ze Etka Zostaje chcialbym dojsc do ladu z kontrolkami!!!
A mianowicie CO do czego i teraz panowie:
Która kontrokla jest od czego i po koleji kto co wie niech powie!!
Od której kontrolki do czego idą kable??
Z góry dzieki i prosze Postarajcie sie!!!
ONe muszą chodzic :diablel1: :diablel1: :diablel1: |
Ostatnio zmieniony przez Qba 2006-08-31, 20:08, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
BogusPB
Kochajmy nasze MZ
Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2004 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2004-08-25, 00:56
|
|
|
Ale Tobie podzi od czego są?
Jak je podłaczyć?
Czy gdzie wipąć przewody?
Wytłumacz prosze dokłądniej |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-08-25, 11:24
|
|
|
Dokladnie do kąd idą kable od kazdej z kontrolek.....no i jesli cos to która jest od czego bo dawno nie widzialem w etce sprawnego calego blatu !!
PozdrO! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
BogusPB
Kochajmy nasze MZ
Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2004 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2004-08-25, 12:53
|
|
|
Spoko wieczorem napisze Tobie. Teraz do pracy muszę |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2004-08-25, 14:49
|
|
|
Ja mam problem .z jedna kontrolką "zawiesiła" sie ta od biegu jałowego i świeci cały czas i nie wiem gdzie szukać przyczyny |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-08-25, 17:41
|
|
|
Odkrec dekiel od strony zaplonu tam blisko malej zembatki znajdziesz taką plastkiową srube (czujnik luzu) i której ze srodka wychodzi kabelek!! WYkrec to i przeczysc bo moze zaciął sie z powodu syfów z łancucha!!!
Albo najlepiej kup nowy cena okolo 7zeta!!
Pozdro! |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2004-08-25, 18:47
|
|
|
dzięki wielkie odkręciłem dekiel i okazało sie zę kabel od czyjnika był przyciśniety deklem i miał przebicie ;] zaizolowałem i wszystko działa jak trzeba |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-08-25, 19:01
|
|
|
Hehe no to git......jak cus jeszcze to pytaj!!!!
POzdro i do zobaczenia na trasiE!!! :jezor: |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
BogusPB
Kochajmy nasze MZ
Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2004 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2004-08-25, 23:18
|
|
|
Napisze jutro bo zmeczony jestem
*kurde panowie nie przesadzajmy z takimi tekstami...jak dzieci! Nastepny raz za takie posty bedą ostrzezenia!!!
Pozdr. Veteranos! |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-08-29, 18:10
|
|
|
Bogus co bedzie z tą pomocą??? |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
BogusPB
Kochajmy nasze MZ
Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2004 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2004-08-31, 14:42
|
|
|
Przepraszam Ciebie. Wyjechałem teraz na kika dni z domu i nie moge Tobie tego napisać. Obiecuje że jak wróce napewno napisz to Tobie. Jeszcze raz przepraszam za opóżnienie. |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-08-31, 18:26
|
|
|
Dobra spoko nie ma sprawy.....poczekam
Pozdrawiam Veteranos! :pirat: |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
BogusPB
Kochajmy nasze MZ
Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2004 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2004-09-04, 20:19
|
|
|
Kontrolki:
w obrotomierzu lewa (żólta) luz w skrzyni biebów
w obrotomierzu prawa (czerwona) ładowanie
w prędkościomierzu lewa (niebieska) światła drogowe
w prędkościomierzu prawa (zielona) kierunkowskazy
Podłaczenie:
1) żólta - luz w skrzyni: świeci gdy właczony jest luc miedzy 1 a 2 biegiem.
1-wszy przewód (niebieski) idzie przez dwie kostki do silnika
2-gi przewód (czarny) idzie do drugiej kotrolki w liczniku, a dalej przez kostke do styku 30 w stacyjce
2) czerwona - ładowanie: świeci gdy nie jest ładowany akumulator.
1-wszy przewód (zielono-czerwony) idzie przez kostke do styku 61 prostownika alternatora
2-gi przewód (czarne) idzie przez kostke do styku 30 w stacyjce
3) niebieska - światłą drogowe: świeci gdy właczone są światłą drogowe.
1-wszy przewód (niebieski-biały) idzie do zarówki główneje reflektora (przewód biały)
2-gi przewód (czerwony) to masa i jest przykrecayny śrubą do obudowy
4) zielona - kierunkowskazy: świeci gdy świeci któraś ze ston kierunkowskazów.
1-wszy przewód (biało-czarny) idzie przez kostkę do lewego kierunkowskazu (przewód biało-czarny)
2-gi przewód (zielono-czarny) idzie przez kostkę do prawego kierunkowskazu (przewód zielono-czarny)
Mam nadzieje że wystarczająca zwieżle i jasno opisałem kontrolki i ich podłaczenie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-09-04, 23:19
|
|
|
No i Oto MI KOnkretnie chodzilo!!! Krótko i zwiezle!!!
Wielkie Dzieki Bogus!!!
Jak Odbiore MOtor (czekam juz w h** czasu) JUtro mam nadzieje zer juz posmigam!!!
Jak bede mual motor w domu to postaram sie podlączyc!!! Jak bede mial jakies klopoty to napisze!!!
Ps. aha jesze podswietlenie jakbys mógl Bogus to mi powiedz!!!
Pozdrawiam Veteranos! :pirat: |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
BogusPB
Kochajmy nasze MZ
Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2004 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2004-09-05, 08:04
|
|
|
A co z Twoim motorkiem. Bo cos mi uciekłą infornacja o tym.
[ Dodano: 2004-09-05, 10:18 ]
Podświetlanie liczków:
wszsytkie zarówka są czerwonymi przewodami podłaczone do masy.
Oświetlenie obrotomierza: drugi przewód (biały-czarny) obu żarówek podłaczony jest przez kostke do styku 15/54 w stacyjce
Oświetlenie predkosciomierza: Drugi przewód (biało-czarny) obu żarówek podłoczony jest przez kostkę do styku 58 w stacyjce |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-09-05, 11:00
|
|
|
Aha no dzieki bardzo!!
Z moim motorkiem hmm....Byly przekladane kartery......no i gosc zlozyl moto odpalamy (wczoraj) a to cazelo cos napieprzac w silniku!!! No to Heha i wyjmójemy od nowa rozbieramy silnik w srodku wszystko git a okazalo sie ze ku** cos od obrotomierza!!! (Nie wiem bo mówil mi przez telefon) pojade to zobacze co bylo !!
Pozdrawiam Veteranos! :pirat: |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
BogusPB
Kochajmy nasze MZ
Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2004 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2004-09-05, 11:07
|
|
|
A co z numerami silnika? Bedziesz musiał chyba zrobić specjalny przeglad po przełożeniu silnika i musisz mieć papiery na nowe numery na karterach? |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-09-05, 11:59
|
|
|
Aaaaaa Bogus znasz takie program zrób to sam?? I cos takiego jak PRZEBIJAKI??? |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
BogusPB
Kochajmy nasze MZ
Motocykl: TS 250/1 '78r.
Wiek: 44 Dołączył: 23 Sie 2004 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2004-09-05, 15:47
|
|
|
Hehe to Twój motor i Twoje ryzyko |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2004-09-05, 15:58
|
|
|
NO TaK......... ale mam tzw. TYGRYSA co sie tym zajmuje i postara sie zrobic to w miare dokladniE!! a Przegląd to i tak na LEWIzNE
Pozdrawiam Veteranos! :pirat: |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
|