» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Brak kompresji po remoncie
Autor Wiadomość
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 148 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4123
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-10-13, 21:54   

W 125/150 można to bardzo łatwo sprawdzić ale trzeba chętnego, chętnie się podejmę. Mam 150-tke co dmucha około 9.5. Odkręcę 4 śruby dekielka uszczelniacza pod alternatorem (to tak jakby wyjąć uszczelniacz, wystarczy jedną śrubę odkręcić, żeby były problemy z odpaleniem a dwie, żeby w ogóle nie odpalić z tego względu, że otwory na śruby są na przelot do komory wału) i obalimy parę mitów. Test wykonam na zimnym silniku żeby mieć odniesienie z uszczelniaczem i bez, bo rozgrzeje silnik, zdejme zapłon, odkręcę co trzeba to już temperatura inna i wynik nie miarodajny. :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
januszj23 


Motocykl: 2X MZ TS 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 59
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Ełk
Wysłany: 2018-10-13, 22:07   

ETZ_PRORIDER, Masz na myśli pomiar ciśnienia sprężania?. Jeśli tak to OK.
_________________
Filmy instruktażowe:
https://www.youtube.com/u...&view_as=public
Jeśli pomogłem-wiesz co zrobić.
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały, parszywy świat mógł pocałować mnie w dupę.
 
     
slawek76 


Motocykl: MZ ES 250/1 z 1963r.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 187
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2018-10-13, 22:38   

Też jestem ciekawy i to bardzo.
Miałem ten sam problem i sobie z nim nie poradziłem.

A tych mitów to faktyczni zbyt dużo się mnoży.
Dobrze, że jest ktoś komu się chce to sprawdzić - Prorider :piwo:
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 148 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4123
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-10-14, 08:36   

januszj23, Tak, chodzi o pomiar ciśnienia sprężania w cylindrze, sprawdzę ze szczelną komorą wału i analogicznie z rozszczelnioną :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
krzysiekmz 


Motocykl: mz 250
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 61
Skąd: gol
Wysłany: 2019-04-17, 20:05   

Witam nie długo będę wymieniał uszczelkę pod cylindrem i mam pytanie czy pod uszczelkę należy dać i sylikon czy na tawot.Pozdrawiam
_________________

 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 148 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4123
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2019-04-17, 22:47   

Ogólnie uszczelek się niczym nie smaruje, stara szkoła z kolei nakazuje smarem posmarować a ja delikatnie przecieram silikonem ale dosłownie przecieram a nie wale prosto z tuby jak druciarze.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
krzysiekmz 


Motocykl: mz 250
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 61
Skąd: gol
Wysłany: 2019-04-18, 19:07   

Witam a jaki to musi być sylikon i czy uszczelkę smaruję się z obu stron.Pozdrawiam.
_________________

 
     
Milicyjny 


Motocykl: MZETZ251e
Pomógł: 4 razy
Wiek: 53
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 309
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-04-19, 09:10   

krzysiekmz napisał/a:
Witam a jaki to musi być sylikon i czy uszczelkę smaruję się z obu stron.Pozdrawiam.

Wystarczy przetrzeć uszczelkę Towotem ŁT-43.
_________________
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS CIMOS
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e *87
MZ ETZ 250 *82
MZ ETZ 250 NVA
 
     
Fiedorp1 


Motocykl: ETZ 251
Wiek: 27
Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 15
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2019-04-25, 23:49   

Chwalą ten produkt na uszczelki, używam i ja, natomiast testów żadnych nie robiłem.
 
     
romanETZ 


Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 308
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-04-26, 09:09   

krzysiekmz, Jak powierzchnia karterów i cylindra będzie ok.(zwróć uwagę na łączenie karterów pod cylindrem) uszczelka przetarta towotem - obustronnie będzie trzymać (towot zapobiega przed przyklejeniem się papierowej uszczelki do powierzchni karterów i cylindra - przy kolejnym demontażu, impregnuje papier). Towot, silikon czy spray do uszczelek nie pomogą jak na łączeniu karterów będzie nierówność lub szczelina - na ,,zmęczone" kartery dawałem dwuskładnikowy klej do metalu - po wyschnięciu wyrównywałem papierem ściernym. Uszczelka na towocie - po skręceniu, odpaleniu, rozgrzaniu silnika - jeszcze raz sprawdzam dokręcenie - i nic nie dmucha :wink:
_________________
Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13