» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Brak kompresji po remoncie
Autor Wiadomość
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS 9M67


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 147 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3987
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-10-13, 20:54   

W 125/150 można to bardzo łatwo sprawdzić ale trzeba chętnego, chętnie się podejmę. Mam 150-tke co dmucha około 9.5. Odkręcę 4 śruby dekielka uszczelniacza pod alternatorem (to tak jakby wyjąć uszczelniacz, wystarczy jedną śrubę odkręcić, żeby były problemy z odpaleniem a dwie, żeby w ogóle nie odpalić z tego względu, że otwory na śruby są na przelot do komory wału) i obalimy parę mitów. Test wykonam na zimnym silniku żeby mieć odniesienie z uszczelniaczem i bez, bo rozgrzeje silnik, zdejme zapłon, odkręcę co trzeba to już temperatura inna i wynik nie miarodajny. :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
januszj23 


Motocykl: 2X MZ TS 250
Pomógł: 24 razy
Wiek: 59
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 431
Skąd: Ełk
Wysłany: 2018-10-13, 21:07   

ETZ_PRORIDER, Masz na myśli pomiar ciśnienia sprężania?. Jeśli tak to OK.
_________________
Filmy instruktażowe:
https://www.youtube.com/u...&view_as=public
Jeśli pomogłem-wiesz co zrobić.
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały, parszywy świat mógł pocałować mnie w dupę.
 
     
slawek76 


Motocykl: MZ ES 250/1 z 1963r.
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 141
Skąd: Czarnków
Wysłany: 2018-10-13, 21:38   

Też jestem ciekawy i to bardzo.
Miałem ten sam problem i sobie z nim nie poradziłem.

A tych mitów to faktyczni zbyt dużo się mnoży.
Dobrze, że jest ktoś komu się chce to sprawdzić - Prorider :piwo:
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS 9M67


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 147 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 3987
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2018-10-14, 07:36   

januszj23, Tak, chodzi o pomiar ciśnienia sprężania w cylindrze, sprawdzę ze szczelną komorą wału i analogicznie z rozszczelnioną :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 Obecnie w garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji |
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13