Przesunięty przez: kosior30 2018-11-03, 23:07 |
Regulacja gaźnika 24n2 |
Autor |
Wiadomość |
kox_nwa
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34 Dołączył: 29 Paź 2018 Posty: 3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2018-11-03, 15:29 Regulacja gaźnika 24n2
|
|
|
Witam, mam taki mały problem. Mialem wyregulowany gaźnik w etz 150 na wolnych obrotach. Ok. Gdy wyłączone były światła, motocykl bardzo powoli lub wogole nie schodził z obrotów. Na światłach ładnie schodził z obrotów. Postanowilem pokombinowac. W tej chwili wygląda to tak... że śruba składu mieszanki jest wkręcona praktycznie do końca. Obroty pięknie wchodzą jak i schodzą. I teraz pytanie... Czy ta śruba może byc w takim położeniu ?? Czy to normalne, zostawic tak ? Gaźnik to 24n2-2.
Ps. Dodam jeszcze, że przy poprzednim ustawieniu nie mogłem odpalić zimnego motocykla na ssaniu, dopiero po odkręceniu manetki. Po aktualnej regulacji jeszcze nie wiem... silnik cieply - jutro saprawdzę.
Dzieki za pomoc. |
|
|
|
|
januszj23
Motocykl: 2X MZ TS 250
Wiek: 64 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 499 Skąd: Ełk
|
|
|
|
|
kox_nwa
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34 Dołączył: 29 Paź 2018 Posty: 3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2018-11-03, 17:58
|
|
|
No dobra... ale to znaczy ze moto ma postac na wolnych obrotach ? Przeciez w czasie jazdy skład mieszanki reguluje iglica. Hmm ? |
|
|
|
|
januszj23
Motocykl: 2X MZ TS 250
Wiek: 64 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 499 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 2018-11-03, 19:09 Re: Pytanie
|
|
|
Regulację gaźnika wykonuje się na rozgrzanym silniku po upewnieniu się, ze silnik nie zasysa "fałszywego powietrza". Sprawdź dyszę wolnych obrotów. Być może jest rozkalibrowana. Po opisie wnioskuję "zalewanie" silnika. Po przejechaniu ok. 10 km sprawdź wygląd świecy. Ma wyglądać jak na fotografii. |
_________________ Filmy instruktażowe:
https://www.youtube.com/u...&view_as=public
Materiały o MZ: https://drive.google.com/drive/folders/1aTMi2f6drgG6Ygr5vrRnphBCE0kisPA-?usp=sharing. Jeśli pomogłem-wiesz co zrobić.
Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały, parszywy świat mógł pocałować mnie w dupę. |
|
|
|
|
kox_nwa
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34 Dołączył: 29 Paź 2018 Posty: 3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2018-11-04, 11:00
|
|
|
Kolego właśnie w tym problem że świeca wygląda jak powinna. Kolor kawa z mlekiem, jedynie na gwincie zbiera sie jakby "olej". Co do problemu, to jest taki że nie działa odpalanie zimnego silnika na ssaniu, i napewno jest za duży poziom paliwa w komorze i to o dobre 0.5 cm. Uszczelka komory też już prosi o wymianę. Tłoczek ssania sprawdziłem. Paliwo wyreguluje dopiero za dwa tygodnie i napisze co jak. W razie czego będę pytał. A jak rozwiążę problem to może komuś pomogę |
|
|
|
|
januszj23
Motocykl: 2X MZ TS 250
Wiek: 64 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 499 Skąd: Ełk
|
|
|
|
|
kox_nwa
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34 Dołączył: 29 Paź 2018 Posty: 3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2018-11-04, 21:12
|
|
|
Czy pływak ustawiony na 29/32 mm bedzie ok ? Gdzieś znalazłem takie dane ale odnośnie mojego gaźnika nic konkretnego nie mogę znaleźć |
|
|
|
|
januszj23
Motocykl: 2X MZ TS 250
Wiek: 64 Dołączył: 05 Wrz 2009 Posty: 499 Skąd: Ełk
|
|
|
|
|
kox_nwa
Motocykl: ETZ 150
Wiek: 34 Dołączył: 29 Paź 2018 Posty: 3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2018-11-05, 09:44
|
|
|
Dzieki, za jakieś dwa tyg sie sie do tego zabiore i dam znać. |
|
|
|
|
|