» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 12:29
Zapłon - sam sie przestawia - ETZ 250
Autor Wiadomość
krycha154 
MZ POWER MANIA :)

Motocykl: obecnie żaden
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 53
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2006-09-10, 20:49   Zapłon - sam sie przestawia - ETZ 250

witam ma problem z zaponem w etz 250 raz go ustawie i etka zapierdala jak przecinak z 1 odrazu rwie a za jakis czas to raz kichnie w gaźnik albo tłumik i potem nie ma tej mocy z jedynki sie rozpędza jak by z 2 i znów musze ustawiac zapłon przerywacz nowy i wirnik tez nowy co jest?
ps. dodam ze silnik jeszcze nie dotarty po kapitalce
Ostatnio zmieniony przez Qba 2006-09-10, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
kilot 
kilot


Motocykl: etz 251
Wiek: 59
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 27
Skąd: pl
Wysłany: 2006-09-10, 22:42   

kiedyś miałem coś podobnego zpewnym silnikiem(nie od MZ) wał sie przestawiał był rozwalony ale może to coś innego
 
 
     
KrzaK 


Motocykl: Mz Etz 250
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 208
Skąd: Lublin
Wysłany: 2006-09-10, 22:47   

moze Ci sie porzerywacz slizga na tej blascze ? i odstep styków sie zmienia?
 
     
krycha154 
MZ POWER MANIA :)

Motocykl: obecnie żaden
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 53
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2006-09-11, 22:38   

gdzie sie ślizga mozna o dokładniejsze instrukcje?
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-12, 00:09   

zaplon sam napewno sie nieprzestawia, to ze kicha czy prycha to moze byc milion przyczyn,chociazby to ze swieca moze byc h... i nie ma co sie sugerowac tym ze ma ladna iskre bo wtedy to mozna pchac do usranej smierci,a według czego ustawiasz zapłon??i po czym wnioskujesz ze jego wartosci sie zmieniły??zmierzyles to czyms?? czy wnioskujesz to tylko po tym ze MZ nagle traci moc i swiruje ,tzrela i kicha??jesli tak to jestes w wielkim błedzie,a jesli zaplon ustawiasz metoda na srubokret to nigdy to nie długo chodziło i ciagle bedzie sie jebac.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
krycha154 
MZ POWER MANIA :)

Motocykl: obecnie żaden
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 53
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2006-09-12, 07:32   

świece mam dobrą bo u kumpla jest ok a przerwę ustawiam szczelinomierzem i mam do tego przyżądy wiec wiem co i jak ale zapomniałem dodac usz troszke puknąć krzywke i wtedy ona sie przesówa minimalnie i gra i twierdze że jak sie odsunie krzywka to i zapłon jest inaczej ustawiony krzyke mam starą może trza wymienić?
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-12, 12:07   

jakto przesowa sie??
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-09-12, 16:52   

jeżeli się przekręca to masz ścięty klin na wale (tam gdzie opiera się krzywka) i wtedy ona ustawia się jak chce.
a jeżeli rusza się góra dół to albo za słabo ją dokręciłeś albo oberwał się kołnierz (ta część krzywki która wchodzi w wirnik i trzyma aby się krzywka nie ruszała).
takie są moje przypuszczenia
napisz jak ona się rusza? Góra dół i na boki czy przekręca się?
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
krycha154 
MZ POWER MANIA :)

Motocykl: obecnie żaden
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 53
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2006-09-12, 21:26   

wirnik mam nowiutki i jest ten klin na krzywke a krzywke jak włoze do wirnika ale nie dokręce to tusza sie w góre i dół nie wiecie co moze byc?
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-09-12, 21:33   

to ją dokręć pożądnie. Tam jest śruba 8.8 czyli smiało można ciągnąć i nie pęknie
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-12, 23:17   

jak niedokrecisz to normale ze sie rusza wszystkie MZ tak maja,a tam nie jest 8.8 tylko 10.9 M8
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
krycha154 
MZ POWER MANIA :)

Motocykl: obecnie żaden
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 53
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2006-09-13, 07:14   

nawet jak dokecam to jest to samo chyba krzyka jest do dupy
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-09-13, 13:12   

jak dokręcisz to nie ma prawa się ruszać

SOVIETVW napisał/a:
a tam nie jest 8.8 tylko 10.9 M8
ja ma 8.8
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
krycha154 
MZ POWER MANIA :)

Motocykl: obecnie żaden
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 53
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2006-09-13, 18:41   

śruba jest dokręcona bardzo mocno więc nei weim co jest wał nie jest krzywy bo chodzi leciutko nie mam pojęcia ale zobacze co będzie jak zmienie krzywke
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-09-13, 19:12   

a może śruba jest za długa, niemieści się w dziurze w wale i dlatego niedociąga krzywki.
Odkęć tą śrube podłuż pod nią podkładke albo i dwie i nie ma bata musi dociągnąć :wink:
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-13, 22:09   

albo gwint juz zmeczony,nie wiem jaka jest sruba w TS,ale w ETZ jest 10.9,przynajmniej napewno te inbusowe bo takie były od chyba 89 roku.gwint drobnozwojowy oczywiscie

[ Dodano: 2006-09-13, 22:12 ]
pozatym sprawdz czy ta sruba jest prosta,a to ze wal chodzi lekko nie swiadczy o tym ze jest prosty, chodzi mi o to czy stozek niechodzi mimosrodowo,albo wirnik krzywo wchodzi,ja mialem poprostu skrzywiony bo jakis duren wczesniej musial wybijac go młotkiem i mialem takie same jaja z zaplonem.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
krycha154 
MZ POWER MANIA :)

Motocykl: obecnie żaden
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 53
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2006-09-14, 06:52   

srybe to sprawdze czy jest krzywa ale wirnik chodzi raczej prosto
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-09-14, 15:41   

ale skoro krzywka się rusza to na pewno jej wina :!: musisz ją dokręcić to wtedy nie będzie sie ruszać. A skoro nie możesz jej bardziej dokręcić to mogą być trzy przyczyny:
-śruba jest za długa i niemieści się w tej dziurze wału (musisz podłożyć podkładke)
-śruba jest krzywa i dlatego niechce wejść w tą dziure wału(tam gdzie jest gwint)
-jest zepsuty gwint we wale albo na śrubie i dlatego jej nie można dokręcić
Musisz to sprawdzić ale ja mysle że to będzie za dług śruba
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-14, 22:54   

gdyby jednak wszytsko było ok,a wirnik nie ma zadnego bicia to jest jeszcze taka opcja ze nie krzywka lub wirnik nie siedzi na klinie ustalajacym
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17