» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: wojtek.mz
2019-01-14, 15:01
Ogranicznik skrętu kierownicy
Autor Wiadomość
slawek7302 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 50
Dołączył: 17 Gru 2018
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-14, 12:23   Ogranicznik skrętu kierownicy

Witam serdecznie

Mam pytanko gdzie należy szukać problemu jeśli przy pełnym skręcie w jedną stronę (w prawo) amortyzator na górze dotyka do zbiornika paliwa? Zauważyłem, że na ramie są takie jakby widełki i bolec który wewnątrz nich się porusza i to powinno ograniczyć zasięg ale jednak tak nie jest. Nie wygląda, żeby tam czegoś brakowało i podejrzewam, że bolec też jest odpowiedniej grubości. Czy skręt kierownicy jest jakoś regulowany?

Dziękuję za pomoc i pozdawiam
Sławek
 
     
wojtek.mz 
Ekipa PMI


Motocykl: MZ
Wiek: 50
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 2938
Skąd: powiat PMI
Wysłany: 2019-01-14, 15:00   

W Ursusie ?
_________________
ES 250/2-1970r,ETZ 250-1989r MILICYJNA, ETZ 250-1981r, ETZ 250-1984r GESPANN, ETZ 250-1988r, ETZ 150-1989r teraz 125, SKORPION TOUR-1996r
 
     
slawek7302 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 50
Dołączył: 17 Gru 2018
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-14, 16:26   Ogranicznik skrętu kierownicy

Obawiam się, że nie rozumiem o co chodzi z tym Ursusem. Pewnie za świeży jestem więc proszę o wyjaśnienie.
Jeśli zaś pytanie wydało się zbyt skomplikowane to chciałem doprecyzować, że chodzi mi o to czy elementy ogranicznika są w jakiś sposób regulowane - w sposób lub w miejscu którego nie widać bez rozbierania kawałka motocykla. Z tego co widzę sam trzpień jak i wycięcie (w dolnej części) nie ma żadnych regulowanych elementów, chyba, że na trzpieniu było coś nałożone. Górnej części niestety nie widać więc nie wiem czy tam coś może być.

Bardzo dziękuję za podpowiedź.

Pozdrawiam
Sławek
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2019-01-14, 16:52   

slawek7302 napisał/a:
Obawiam się, że nie rozumiem o co chodzi z tym Ursusem


Chodzi o to, że nie napisałeś, czy chodzi Ci o rower Jubilat, traktor Ursus, ETZ 250 czy "jaskółkę".
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
slawek7302 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 50
Dołączył: 17 Gru 2018
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-14, 17:11   Ogranicznik skrętu kierownicy

Ok, sorki, myślałem, że obrazek który z wielkim trudem uploadowałem do profilu wystarcza ;)

Chodzi o MZ ETZ 250 r.prod 1988. Mam nadzieję, że ktoś mi coś podpowie bo dopiero niedawno stałem się jej dumnym właścicielem i nie chcę zaczynać od jej rozkręcania :(

Pozdrawiam
Sławek
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2019-01-14, 18:16   

Masz możliwość zrobienia zdjęcia tego elementu? To Ci powiemy, co jest nie tak. Element nie jest regulowany.
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
slawek7302 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 50
Dołączył: 17 Gru 2018
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-14, 18:24   Ogranicznik skrętu kierownicy

W tej chwili niestety nie mogę zrobić zdjęcia ale na pewno podeślę. Chciałem natomiast jeszcze zapytać czy jest możliwe, że bak jest jakoś na mocowaniu przesunięty do przodu? 0.5-1 cm i byłoby po problemie...

Nie wiem jak wygląda to mocowanie dlatego nie jestem pewien czy to możliwe...

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Sławek
 
     
romanETZ 


Motocykl: ETZ150e,250, TS250/1
Wiek: 57
Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 409
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-01-14, 19:47   

slawek7302, Sprawdź czy po obu stronach ramy (pod zbiornikiem) są gumy - ustawiają one zbiornik na środku i zapobiegają drganiom i czy zbiornik przy główce ramy jest prawidłowo wciśnięty- guma nad i pod wypustem zbiornika. Możesz mieć lekko wytarty lub przekrzywiony ogranicznik skrętu - brak regulacji. Trzeba wyprostować lub nad spawać.
_________________
Marzenia się spełniają, dzięki Forum - MZety jeżdżą i "wyglądają" (coraz lepiej).
 
     
slawek7302 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 50
Dołączył: 17 Gru 2018
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-15, 07:20   Ogranicznik skrętu kierownicy

Bardzo dziękuję za pomoc. Sprawdzę te gumy bo nie wygląda mi, że coś jest wygięte.

Pozdrawiam
Sławek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14