» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kosior30
2020-01-30, 08:36
ZŁOMBOL 2020 Turcja 20.06.2020 - 30.06.2020
Autor Wiadomość
blur 

Motocykl: ETZ 250/251
Wiek: 48
Dołączył: 20 Sty 2020
Posty: 8
Skąd: okolice Gliwic
Wysłany: 2020-01-29, 23:20   ZŁOMBOL 2020 Turcja 20.06.2020 - 30.06.2020

Ktoś z Was się wybiera, ktoś był na poprzednich edycjach ? jakieś przemyślenia ?

ja jadę :) raczej nic i nikt od tego mnie nie odwiedzie.

Kierunek Turcja więc bardzo motocyklowe klimaty :)

[ Komentarz dodany przez: kosior30: 2020-01-30, 08:37 ]
kosior30//
1. Tematy zakładaj we właściwych działach
2. Zapoznaj się z regulaminem działu Turystyka i dostosuj się.
_________________
Simson SR1 Simson SR2 WSK 175 KOBUZ ETZ250- swap silnika z 251 Suzuki GS450 Yamaha XT350
Ostatnio zmieniony przez blur 2020-02-03, 11:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mario-150 


Motocykl: ETZ 150 '90 sv 650
Pomógł: 6 razy
Wiek: 27
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 329
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-01-30, 21:24   

Z ciekawości spytam , czym sie wybierasz ?

Wcześniej nie widziałem twojego posta w dziale "powitalnia" , etzeta to super wybór na taka wyprawę.
_________________
Jeździć jawą jest jak z kobietą bez cycków ... Pojeździć się da ,ale czegoś brakuje ...
"Wódka jak wódka, smakuje jednakowo - czyli wspaniale" :P
 
     
blur 

Motocykl: ETZ 250/251
Wiek: 48
Dołączył: 20 Sty 2020
Posty: 8
Skąd: okolice Gliwic
Wysłany: 2020-02-02, 19:24   

Mario-150 napisał/a:
Z ciekawości spytam , czym sie wybierasz ?

Wcześniej nie widziałem twojego posta w dziale "powitalnia" , etzeta to super wybór na taka wyprawę.


Mój post jest na samej górze "powitań" tak więc przeczytaj i wracamy tutaj na rozmowę o wyprawie.
_________________
Simson SR1 Simson SR2 WSK 175 KOBUZ ETZ250- swap silnika z 251 Suzuki GS450 Yamaha XT350
 
     
crazymario 

Motocykl: ES 250/2 Trophy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 79
Wysłany: 2020-02-02, 19:30   

Jakie macie pomysły na podstawowy ekwipunek na taką wyprawę ?
Mówimy oczywiście o opcji moto.
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-02-02, 19:34   

Zawsze musisz myśleć do przodu co może paść. Np regulator napięcia dużo nie waży i nie zajmuje dużo miejsca. Cewka WN również. Przyda się mechaniczny przerywacz zapłonu który ki kiedyś dupę uratował na autostradzie A1 w drodze na zlot bezpieczniki i żarówki podstawowe. Reszta powinna wytrzymać.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
crazymario 

Motocykl: ES 250/2 Trophy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 79
Wysłany: 2020-02-02, 19:37   

Jeżeli jechał ktoś z Was już w którejkolwiek edycji - powiedzcie jakie koszty (mniej więcej) - ponieśliście ?
 
 
     
storm007 

Motocykl: M72 MW750 ETZ150 TS2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 64
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: 2020-02-02, 19:59   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
Zawsze musisz myśleć do przodu co może paść. Np regulator napięcia dużo nie waży i nie zajmuje dużo miejsca. Cewka WN również. Przyda się mechaniczny przerywacz zapłonu który ki kiedyś dupę uratował na autostradzie A1 w drodze na zlot bezpieczniki i żarówki podstawowe. Reszta powinna wytrzymać.

Ja bym dołożył do tego oczywiście zapasową świecę zapłonową, kondensator, komplet linek i zestaw do naprawy linek, garść śrubek i nakrętek oraz zestaw do wulkanizacji i spinkę do łańcucha. Zastanawiałbym się nawet nad zapasowym tłokiem z pierścieniami ale to może by było przegięcie ;)
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-02-02, 20:08   

Linki oczywiście do gazu i sprzęgła, świeca też kondensator tak średnio ale też. Zestaw do naprawy linek średnio się to robi na trasie i później baryłkę ciężko umieścić np w klamce. Linki tanie i lekkie także można brać gotowe. Łatki a nawet dętki też wskazane.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
blur 

Motocykl: ETZ 250/251
Wiek: 48
Dołączył: 20 Sty 2020
Posty: 8
Skąd: okolice Gliwic
Wysłany: 2020-02-02, 20:17   

crazymario napisał/a:
Jakie macie pomysły na podstawowy ekwipunek na taką wyprawę ?
Mówimy oczywiście o opcji moto.


Dodam takie elementy nie mechaniczne:

Wstępnie planuję omijać autostrady i drogi płatne więc i stacji może być mniej, tak więc kanister 8-10l oraz olej 2T

Smartphone z nawigacją offline oraz złombolową apką, szybka ładowarka 12V

Ręczne radio CB jako awaryjny środek łączności z innymi ekipami samochodowymi

Mały piecyk na kartusze propan-butan (neska z rana i gorący kubek)

namiot, śpiwór i karimata/materac samopompujący

Porządna i duża nerka ja mam Pacsafe Vibe 100 na paszport, gotówkę, karty, leki jakiś multitool i inne duperele które mogą być przydatne pod ręką.

Apteczka - środki opatrunkowe odkażające, antybiotyk ogólnego działania osobiście leki na astmę

Teraz taki tip, mam w szafie masę t-shertów które mi się walają, biorę je, zmieniam co dzień i do śmieci , nie będę woził brudnej bielizny do domu. Będzie więcej miejsca na chałwę :)

co do zapasowych linek można je schować w ramie :) kolega tak robi
_________________
Simson SR1 Simson SR2 WSK 175 KOBUZ ETZ250- swap silnika z 251 Suzuki GS450 Yamaha XT350
 
     
elektryk111 
agroturysta


Motocykl: etz251
Pomógł: 9 razy
Wiek: 48
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 467
Skąd: żarnowiec n/pilicą
Wysłany: 2020-02-02, 21:42   

Żarówki,trytytki,srebrna taśma naprawcza z włóknem szklanym,mała żabka zamiast kombinerek(np.knippex cobra) śrubokret typu"kilka w jednym",nożyk,klucze 10,11,13,17(nasadowy do śrub głowicy),klucz do świecy.Coś do pompowania kół,( mini kompresor oskubany z plastików ma wielkość pięści)
_________________
To smutne,że głupcy są tak pewni siebie,a ludzie mądrzy są tak pełni niepewności.
Bernard Russel
http://www.youtube.com/watch?v=XPfiy1xPUzs
https://www.youtube.com/w...Q?v=oZr1cxPYP-A
http://www.youtube.com/watch?v=Ouf151l7mSs
https://www.youtube.com/watch?v=bz5UCRluJnY
 
     
storm007 

Motocykl: M72 MW750 ETZ150 TS2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 64
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: 2020-02-03, 08:14   

[quote="blur"]
crazymario napisał/a:


co do zapasowych linek można je schować w ramie :) kolega tak robi

Po co w ramie? Jest inny sposób. Linki przyczepić za pomocą taśmy izolacyjnej lub trytytek do linek które już pracują. Masz wtedy szybką wymianę.
 
     
blur 

Motocykl: ETZ 250/251
Wiek: 48
Dołączył: 20 Sty 2020
Posty: 8
Skąd: okolice Gliwic
Wysłany: 2020-02-03, 11:18   

kosior30 napisał/a:
blur, proszę Cię ponownie o poprawienie nazwy tematu zgodnie z regulaminem działu.


Teraz ok ?
_________________
Simson SR1 Simson SR2 WSK 175 KOBUZ ETZ250- swap silnika z 251 Suzuki GS450 Yamaha XT350
 
     
crazymario 

Motocykl: ES 250/2 Trophy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 79
Wysłany: 2020-02-03, 13:56   

Powinien być zadowolony. :]
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-02-03, 23:38   

Najważniejsze to przetestuj maszynę - przed wyjazdem zrób sobie krótką trasę nad morze i z powrotem - wyjdą wady i awarie które można usunąć teraz.
No i najlepiej jechac z kimś w grupie :wink:
Apropos w podobnym terminie wybieramy sie w tamte okolice - tj. na Grecję - może bedziemy sie widzieć gdzieś na trasie.
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2020-02-04, 19:37   

blur napisał/a:
kosior30 napisał/a:
blur, proszę Cię ponownie o poprawienie nazwy tematu zgodnie z regulaminem działu.


Teraz ok ?


:piwo:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
crazymario 

Motocykl: ES 250/2 Trophy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 79
Wysłany: 2020-02-04, 22:12   

Panowie - wady tropika 250ccm na długich trasach ??
Ktoś coś może powiedzieć w tym temacie ?
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-02-04, 23:23   

Łącznik między kierownicą a całą resztą.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
crazymario 

Motocykl: ES 250/2 Trophy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 79
Wysłany: 2020-02-04, 23:33   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
Łącznik między kierownicą a całą resztą.

Co się z nim dokładniej dzieje ?? :]
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5266
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-02-04, 23:39   

Nie zawsze ogarnia :D
A tak na serio to jedynie przerobić instalację na 12V resztę ogarnąć, żeby spełniało normy bezpieczeństwa i w drogę.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
crazymario 

Motocykl: ES 250/2 Trophy
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 79
Wysłany: 2020-02-05, 06:48   

Cdi już leży na półce:)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 17