Jakim jestem znafco temató. |
Autor |
Wiadomość |
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2020-07-28, 21:35
|
|
|
Z budowy gaznika 30n3 można wnioskować że dysza główna nie ma wpływu na wolne obroty. Ale praktyka pokazała że ma... też to przerabialem.
W.2t dostroic gaźnik jest ciężko, bo wydech , cofka mieszanki, itp ma duże znaczenie i niekoniecznie gaźnik który ma mniejsze ciśnienie pracy, czyli np średnicę będzie lepszy. może przypadkiem w Syrenie się udało , pytanie czy chodzi podobnie jak w oryginale? |
_________________
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5275 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-07-28, 22:23
|
|
|
mczmok, A którędy niby dysza biegu jałowego dostaje paliwo jak nie przez dysze główną? |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2020-07-29, 21:01
|
|
|
Masz rację że przez duszę główną, ale ona jest o rząd wielkości wieksza , więc rzmiana od 130 do 140 nie powinna robić różnicy. |
_________________
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5275 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-07-29, 23:00
|
|
|
mczmok, A dlaczego robi? Rozumiem, że jeden albo dwa przypadki, ale to się notorycznie powtarza, u Ivana, u mnie, u znajomego w 251, 3 sztuki montowałem klientom i to samo. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2020-07-29, 23:54
|
|
|
ETZ_PRORIDER, zadajesz trudne pytania. Ja pierwszy przetestowalem ten gaźnik, opisałem co i jak. Czasem problemem są nastawy wolnych obrotów. Dysze też... Ale wg mnie 30n3 mza nie odbiega od oryginału. Po 10kkm nadal jestem zadowolony
Najważniejsze że działa nawet w Syrenie😁😁😁😁
Niestety lub stety MZ nie projektowali w kompach i przy udziale marketingu, co dziś jest powszechne.
Dlatego MZ Simson y jeżdżą do dziś.Po prostu są idioto odporne |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez mczmok 2020-07-30, 00:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mczmok
Na 2 kołach od 1984
Motocykl: etz 250
Wiek: 53 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1914 Skąd: śląskie-Radzionków
|
Wysłany: 2020-07-30, 00:06
|
|
|
Tak z perspektywy mojego doświadczenia 40 lat w 2t . Ośmielam sie stwierdzić, że obecne paliwa (o ile się nie mylę) mają do 16% dodatków bio, co również wpływa na parametry gaźnikow. Dlatego większe dysze z 130 na 135, czy 140. Bo paliwa spalają się różnie(skrót myślowy)...
Mnie jedno cieszy w tych konstrukcjach, można wlać olej 4t, przgrrzac silnik, czy wykonać ustawy +-30% A MZ dalej jedzie |
_________________
|
|
|
|
|
ETZ_PRORIDER
mod_team MZ ETZ 250 GKS TEAM
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2009 Posty: 5275 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 2020-07-30, 08:49
|
|
|
mczmok, No i tu się z Tobą zgadzam. Sam mam ten gaźnik w swojej 300ccm i jestem bardzo zadowolony. |
_________________ Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji. |
|
|
|
|
|