» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2011-09-08, 10:17
500 koni mechanicznych i przy 270km/h na koło...
Autor Wiadomość
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-27, 01:26   500 koni mechanicznych i przy 270km/h na koło...

tak jak w temacie to przy 270 km/h bal bym sie ze fura stanie cakiem w pion i poleci do tylu od samego oporu powietrza przy tej predkosci,ale widac mozna Hayabusa turbo i jej wlasciciel potrafia ::D:D:D:D

http://www.autokrata.pl/o...ni_w_motocyklu/


a podobno ścigac nas nie mogą :

http://www.autokrata.pl/o...m_motocyklista/
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
William 
Zlotowicz
Mnich


Motocykl: BMW F650
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1285
Skąd: Warszawa

Wysłany: 2006-09-27, 07:33   

Wiele osób mówi, że "podobno", chociaż na własne oczy tego paragrafu nie widziałem i z tego co zauważyłem - chyba nikt nie widział, więc jest to jeden z wielu martwych przepisów / prawnych mitów...

Po za tym w takich sytuacjach (ścigania i uciekania), emocje mogą wziąć górę zarówno "motocyklisty", jak i policjanta. Prawo wtedy nie ma znaczenia, ale najważniejsze jest "moje ja" - a właśnie, że cię dogonię - a właśnie, że ci ucieknę.
_________________
http://mnich777.blogspot.com/
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-09-27, 07:54   

pytałem juz kilku policjantów...
ściganie poza predkoscia 120km/h jest zabronione od górnie. Jednak policjanci na motocyklach maja inne zadnaie maja zapamietac tablice za wszelka cene;) Jako ze policjanci na motocyklach maja duze umiejetnosci(specjalny kurs pod warszawa cza zrobic) to jada do jakiś 160km/h i to i m wystarcza zeby spisać tablice.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-27, 12:00   

zawsze mozna se zagiac, ale pomijajac to ten pala scigal kolesia ktory jechal grupo ponad 120 km/h i nawet niezamierzal mu odpuscic ,a o zagrozeniu jakie stwazal ten motocyklista uciekajac i policjant goniacy tez to chyba mowic nietrzab, bo widac na filmie jakie fuksy były.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2006-09-27, 18:43   

Ten gościu na hayabusie nie leciał na kole 270km/h tylko ponad 300km/h!!! (widać to w tym momencie: 2:51-2:53) Facet na ścigu z kamerką piłóje pod 3 stówki a ten drugi go wyprzedza jak Etz 251 simsonka... i to jeszcze na kole :shock: . Widziałem kiedyś ten filmik i później nie mogłem go znaleść. Wielkie dzięki dla SOVIETVWA za założenie tego tematu.

A temu gościowi co uciekał na cebrze to pewnie zabrakło benzyny, do baku wchodzi coś koło 18 litrów a pościg był długi a spalanie raczej do ekonomicznych nie należało...
 
 
     
Kefirek 
Old MZ never die...


Motocykl: MZ ES 250 '59
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Lip 2004
Posty: 191
Skąd: z choinki :P
Wysłany: 2006-09-27, 19:35   

co do filmu, to sciagcie sobie Ghost Ridera, bo to jest urywek 2 cześci. Wszystkich ghostów są 4 czesci ale imho opłaca sie obejrzec tylko 2, ewentualnie jeszcze 1 bo 3 i 4 to nic ciekawego. Znalezc to mozna w sieciach p2p, emule, torrent etc. A ze to stare jak świat to juz nie bede mowił :wink:

a co do poscigu to koles spalił wjezdzajac w osiedle, bo tam musiał trafić na jakąś slepą uliczkę, ale fakt faktem policemajster niezle wymiatal tym samochodem :grin:
_________________
Cokolwiek sie wydarzy - CARPE DIEM
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-27, 22:09   

no jak miał 3.2 V6 to sila rzeczy musialo wymiatac,a koles moze glupio niezrobił bo na prostej tez by mu nieuciekł, wiec jedyna sznsa było wjechac tam gdzie auto niewjedzie i go zgubic,juz momentami pala niewiedziala gdzie on pojechal,ale no niestety niepofarcilo sie chlopakowi,a malo brakowalo :D
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-09-27, 22:14   

ta 3,2 V6 to sobie może popimpać podejrzewam do ścigawy,pierwsza lepsza 600tka nie ma co z tym robic w ogóle :wink:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-27, 22:19   

na przspieche nie ma sznas z motorem tak do 150 ale pozniej juz daje sobie rade,moj kuzyn kiedys Calibą 2.0 16v turbo ok 200 koni scigal sie ze scigawa to typek przy 220 wymiekł :D :D:D,ale to było juz dawno.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-09-27, 22:41   

hehe wymiękł przy 220 i co z tego ile taka calibra pociągnie do 250 to juz bardzo wielki wyczyn,także w sumie nie ma sie co ścigac ze ścigawką :-) a tak przy okazji bardzo rzadki ten silnik w oplach był :twisted:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
arekqq 


Motocykl: KR51&SR50
Wiek: 34
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 74
Skąd: Gubin
Wysłany: 2006-09-27, 22:47   

nom teraz ciezko takiego dorwac ...
ale podobno to byly jedne z lepszych
_________________
...Siódmego dnia stworzył motocykle, a Bóg widział że były dobre...

NO RULES || NO LIMITS

http://bikepics.com/members/garus/
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-27, 23:07   

co ty te calibry to kompeltne sruty,wiecznie cos sie pierd****,wczesniej miał zwykly 2.0 16v to jeszcze jakos to jezdzilo ale tez 2 razy sie rozsypał.A te z turbiną to juz wogule kupa,troche to pokatowales i zaraz cos sie sypało, jak nie panewki to pierscienie popekały, albo głowca, to znowu turbina obrzygala sie olejem,wiec jednym slowem kupa,musial by to oszczedzac ale znowu po co komu sportowe auto ktore tzrab oszczedzac bo sie rozsypie,fajnie paliło gume, naped na 4 koła tez robił swoje no i skrzynia 6 biegow,skora ,klima,ale generalnie to kolejna tandeta GM do ktorej wzucili turbo bez wiekszych poprawek i nie dawalo rady,wolał bym juz chyba ta z silnikiem V6 napewno był by wytrzymalszy,kolejna kupa GM to Tigra boze w tym aucie brakuje tylko metki z napisem made in china.

[ Dodano: 2006-09-27, 23:09 ]
odnosnie tych scigawek to 600 czy nawet wiekszy tez wcale takie szybkie nie sa,od 160 to sie juz cieniutko odpycha,pozatym wole jazde singlem,najlepiej duze enduro tam jest ten moment od dołu, bo w scigach ta zedowka zanim sie rozkreci to boze kochany wieki,6-7 tys obrotow dopiero zaczyna sie jazda,a do tego czasu jest podomnie jak w MZ do 3 tys. tylko duzo halasu robi no wiadomo bajerka :mrgreen:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
eMZetkowicz 


Motocykl: MZ ETZ 251e / 250A
Pomógł: 15 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Gru 2004
Posty: 706
Skąd: Sanok
Wysłany: 2006-09-27, 23:19   

Jeśli chodzi o Calibre to interesuje mnie to autko, mam zamiar kupić coś i ono jest jednym z typów, co do silnika to ten wyżej wspomniany to owszem była najlepsza z seryjnych wersji, ale były też dwie specjalne, szczegóły na http://www.opel-calibra.e...cal_navigation=

Pozdrawiam!!
_________________
eine Melodie auf alle Strassen: MZ!!!
MOTORRADWERK ZSCHOPAU
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-27, 23:34   

eMZetkowicz, lepiej sie w to nie pakuj,odnosnie wogule aut sportowych to tez bylem bardzo zjarany na golfa III VR6 2.9 l 190 koni synchro,ale tym jest tak jesli to sa autka z tych lat to licz sie z tym ze nieznajdziesz bezwypadkowego egzemlaza,jesli juz bardzo sie chce to dobrze sie znac na blacharce i mechanice i wybieraz w tych mniej rozbitych lub lepiej zrobionych i mniej zajechanych, bo zasada jest taka ze katuje to kazdy bez wzgledu na to czy to polak czy niemiec , kazdy to katuje,oczywiscie jak bedziesz szukal na allegro to i bedzie niemiec to w niemczech jezdzila tym kobieta albo dziadek i jesli szukasz mocnego sportowego auta to to jest auto dla ciebie,wiec jesli lubisz wyjechac tylko na miasto i poszpacic i porobic duzo halasu to ok, ale jak robisz dluzsze traski to naprawde szczerze ci radze kup se cos normalnego,calibra to jest najgorszy wybor z mozliwych,naprawde one sie sypia,jak juz to szukaj V6 albo zwykly 2.0 8v 115 koni moze tak nie ciagnie juz ale za to jest to najsolidniejsza konstrukcja no i pali mało gazu.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
mundy 
siła!


Motocykl: MZ ES 250/2 ,WSK125
Pomógł: 11 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 527
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2006-09-27, 23:52   

Cytat:
odnosnie tych scigawek to 600 czy nawet wiekszy tez wcale takie szybkie nie sa,od 160 to sie juz cieniutko odpycha

Bo to sportowe moto a nie scigawa.. Weż 600 z R1 ... jeszcze roczniki o5-06 i będzie różnica.... :twisted:
_________________
MZ ES 250/2>THE BEST
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/977 <-moja ES
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-09-27, 23:59   

Calibra to najwiekszy złom pod słońcem;] Te auta sa cieżkie :] jak dla mnie to 0 sportu w takim aucie;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-09-28, 00:14   

mundy, wiem o tym,ale niektorzy jak zobacza na boczku napis 600 i 4 cylindry i usłysza troszke halasu to mysla zaraz nie nie wiadomo jak to zmiata i wyciska 300km/h
hubertbaran, to prawda ciezkie to one sa,plyta podlogowa jest ta sama co w vectrze, do tego 99% egzemplazy to juz sa zezby.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2006-09-28, 17:38   

Cytat:
ale niektorzy jak zobacza na boczku napis 600 i 4 cylindry i usłysza troszke halasu to mysla zaraz nie nie wiadomo jak to zmiata


Cytat:
odnosnie tych scigawek to 600 czy nawet wiekszy tez wcale takie szybkie nie sa,od 160 to sie juz cieniutko odpycha


Człowieku zastanów sie co ty wogóle piszesz! Jeździłeś chociaż na ścigu jako pasażer? Wcale takie szybkie nie są...... pewnie wydaje ci sie, że twoja etka pozamiatałaby GSXR-1000. Nie wiem co może być szybsze od ścigów w tej całej motoryzacji. Masz troche danych o CBR F4, przeczytaj je i sie zastanów nad tym co napisałeś. To jest w sumie cebra z 2001-2002r, a teraz robią znacznie mocniejsze 600, wiec nie pisz że po 160 sie cieniutko odpycha bo mi sie ciebie żal robi...
Masa: 169 kg
0-100km/h: 2,9 sek
Moc: 110 KM
V-max: 260 km/h
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-09-28, 18:39   

szczerze to miałem to samo na myśli co nemesis ale nie chciałem sie odzywać juz,zwykła 600 z 1998 roku ma ok 130km a taka Vectra V6 ile? 250 KM ? i koniec,ale na masę nikt nie spojrzał :neutral:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2006-09-28, 18:49   

Cytat:
zwykła 600 z 1998 roku ma ok 130km

Troszke to nie tak, najmocniejsza 600 miała ponad 120km w 1998r,nazywała się Yamaha YZF R6, jako pierwsza z 600 przekroczyła tą bariere 120km. No ale w sumie już wrzucenie samego sportowego tłumika da pare koni mechanicznych więcej.

Cytat:
ale na masę nikt nie spojrzał

Tu masz WIELKĄ I CAŁKOWITĄ RACJĘ!
Na szczęście są jeszcze ludzie nie piszący bajek na forum....
Pozdro!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14