» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa hamulcowa od innej marki motocykla - w MZ
Autor Wiadomość
Zomo 


Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 86
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2005-03-08, 19:24   Pompa hamulcowa od innej marki motocykla - w MZ

ostatnio kumpel przyniusl mi pompe hamulcowa od jakiegos plastika, a doklanie od yamaha....poprzednia lala i polamala sie...wiec na nic nie czekajac wzialem sie do montarzu...po 2 dniach bylo widac efekty...pompa daje lepsze hamowanie,mozna lepiej ja wyczuc...polecam kazdemu kto ma dosc orginalnych,lejacych pomp od mz....
POZDRO 4ALL !!!!
Ostatnio zmieniony przez MZ Maxi Perwers 2007-01-28, 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
młodymz 


Motocykl: cbr F2
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie/śląsk
Wysłany: 2005-03-08, 19:53   

no znam taki przypadek
koleś założył do MZ pompe z gsxr
w mz mamy jeden zacisk a w suzuki dwa, także pompa wyrabiała podwójną ilość płynu dostającego się na jeden zacisk
efekt wiadomy lekkie naciśnięcie klamki= blokada koła
na ''efekty'' nie trzeba było długo czekać
_________________
http://www.bikepics.com/members/mlodymz/
 
 
     
Zomo 


Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 86
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2005-03-08, 22:52   

mnie pompa nie wyniosla drogo byl to koszt ok 50 zl....a co do blokowania kola to trzeba ja dobrze ustawic i nie blokuje kola odrazu....jak naraze nie jezzdzilem na niej ale znajomi maja i nie narzekaja
 
 
     
Krzych_Olsztyn 
mod_team
czas na Baghire


Motocykl: Supermoto
Wiek: 42
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: OLSZTYN city
Wysłany: 2005-03-09, 11:29   

Pytanie tylko: Czy takie same??? Czy od starych japońców z 1 tłoczkowym zaciskiem mają Ci znajomi??? :? A jaką pompke Ty masz? Nie naciskaj oby za nerwowo klamki na początku :!: :wink:

Pozdro 8)
_________________
"Olsztyn mym miastem, Dajtki mą dzielnicą" :)

FotkiEtuli :
www.bikepics.com/members/krzycholsztyn/
pracuje w UK na MZ Baghira 660 :) MZ 4 life
 
 
     
Czarny250 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 41
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 2
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2005-03-09, 16:06   

Ja mam pompe od yamahy rd i bardzo fajnie mi to sie sprawuje.Hamulec jest mocniejszy niz na orginalnej i co najwazniejsze nie cieknie.
 
     
Budzik-WGR 


Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2004
Posty: 323
Skąd: z Grójca
Wysłany: 2005-03-09, 17:26   

a gwint od przewodu chamulowego pasował czy przerabiałeś??
_________________
BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
 
 
     
Zomo 


Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 86
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2005-03-09, 19:35   

ja mam bodajrze pompe od 400 lub 600, dwutloczkowego zacisku...tak podejrzewam.....gwinty byly prawie takie same(troszeczke grobsze)ale przy wkrecaniu przerobily sie.Pompa dziala zajebiscie,jedynym jej mankamentem jest to ze trzeba uwazac przy naciskaniu, bo hamowanie jest o wiele wieksze i mozna zrobic sobie duze ziaziu :jezor:
 
 
     
Nycha 
mod_team

Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 372
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2005-03-09, 20:23   

uwazaj z gwintami bo u mnie w zacisku po prostu zostal na ten srubie(przewodzie) co sie w niego wkreca
 
 
     
Zomo 


Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 86
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2005-03-09, 21:19   

kurde.... poprzedni wlasciciel zwalil gwint w zacisku...zostalo tylko triche ale wziolem najpierw specjalnym klejem zrobilem gwint potem tasma uszczelniajaca i hermetic...skrecilem i nic nie leje
 
 
     
Czarny250 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 41
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 2
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2005-03-13, 17:24   

Ja miałem przewód razem z pomką yamahowska i musialem przerabiac gwint na śrubie od przewodu hamulcowego żeby mi pasował pod zacisk mz.
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2005-06-03, 17:42   

Dobrze ze znalazłem ten temat bo miałem pisac podobny :wink:
Bo ja jak narazie nie mam pompy wogule mam tercze wąz ale pompy nie. I co mi radzicie kupić uzywaną od jakiegoś innego moto? czy orginał nówke MZ?
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
MARIUSZWESOLY 
WESOLY

Motocykl: yamaha virago
Wiek: 50
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 17
Skąd: KALISZ
Wysłany: 2005-06-07, 23:42   

HEJKA SIMERING 10*20*7 REWELACJA ZAMIAST USZCZELNIACZA I GRA CIEKAWE JAK DLUGO I FAKTYCZNIE LEPIEJ KUPIC DWA ZAPOMNIALEM ZABEZPIECZENIA WYJAC I JEDEN ZRABALEM ALE DRUGI JUZ JEST OK
 
 
     
maeko
[Usunięty]

Wysłany: 2005-07-16, 22:21   

Powiedz jeszcze czy simeringi dawał orginalne czy jakieś inne?? bo ja czytałem gdzies paten żeby drobnym papierem przyszlifować ten tłoczeki węższy simering wstawić
 
     
smoke105 

Motocykl: mz251e
Wiek: 38
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 23
Skąd: Radom
Wysłany: 2005-07-30, 23:15   

kurde no pewnie ten koleś to ma super pomysły mi jak od zawsze lał się płyn jest to trochę denerwujące bo szkoda trochę malować błotnika jakieś 2 razy do roku szczególnie jak to się robi u lakiernika niemówiąc już o baku jak jakieś małe kropelki pryskają podczas jazdy z hamulca a malowanie trochę kosztuje od tej pory co zamontowałem simerink i wyp :mrgreen: olerowałem tłoczek zapomiałem prawie o tym
a jak wyjąć tłoczek to jest bardzo proste ponieważ trzeba wyjąć dzwignie hamuca tam jest tłoczek i wokółniego jest ten oring trzeba wyjąć drucik zabezpieczenie które trzyma ten oring przed wypadnięciem następnie wydłubać oring śrubokrętem i wyjąć tłoczek

Wersja dla mniej cierpliwych i leniwych
poprostu zdjąć dzwignie hamulca i kompinerkami wyciągnąc tłoczek na siłę oczywiście tak żeby go nie popsuć

mówię wam super sprawa a roboty ok godzina i wydanie 2zł na simering i problem z głowy
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2005-07-31, 09:52   

Powiedzcie mi jeszcze czy na tej pompie MZ da rade zrobić stoppie :D
i czy jade np 30km/h to mi zblokuje koło w "mniejscu" :?: :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Radko 


Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2005
Posty: 309
Skąd: Warta - Sieradz
Wysłany: 2005-08-20, 16:28   

ja przy mniejszej predkosci moge zatrzymac przednie kolo ze az piszczy ale stoopie nie moge zrobic, zreszta sie do tego nie przykladalem az tak bardzo.

bardziej probuje deby, ale moze jest ktos doswiadczony w tych sprawach i moglby udzielic kilku lekcji

pozdro :)
_________________
http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-02-12, 11:12   Pompa od suzuki do mz? pytania

Witam mam zamiar zakupic taka pompe.
1.) I nie wiem jak ona ma mocowanie do kierownicy?
2.) I czy podejdzie orginalna klamka mz?
3.) I jaki jest rozmiar śróby mocujacej przewod chamolcowy??
4.) A co z czujnikiem stop? posiada mniejsce na takie cos czy nie?
Dokładniej jest to pompa od suzuki GSX600.
ZAłozyłem taki temat na forum motocyklistow ale na tym forum kilka osob wozi sie podobnym sprzetem wiec mysle ze cos bęa wiedziec :P
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
nemo491 
Zlotowicz
nemo491


Motocykl: OO
Pomógł: 1 raz
Wiek: 67
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 573
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-02-12, 12:34   

Moze i masz racje,ale w gs-ie sa 2 tloczki na 1 tarcze.A w gsx-ie sa 4 tloczki ,ktore tamta pompa obsluguje.
Przejechalem sie na MZ Rofa i hamulec mial nawet ok(oryginal).
Chodzilo mi o to ,aby w extremalnych warunkach nie zablokowac kola.
A najlepiej jak zalozy sie pompe wraz z klamka od suczki(ma regulacje nacisku)
 
 
     
Toma 


Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Wrz 2005
Posty: 301
Skąd: z zarzeczaaaa
Wysłany: 2006-02-12, 13:36   

[quote="hubertbaran"]pięknie teraz mi powiedzcie co to ma za znaczenie 2 tarcze albo 1;> Pompa zostaje ta masm zmienia sie skok tłoka i grubość węzyków;][/quote]

nie prawda , grubość weżyków i skok jest ten sam
[quote="nemo491"] gs-ie sa 2 tloczki na 1 tarcze.A w gsx-ie sa 4 tloczki ,ktore tamta pompa obsluguje. [/quote]
nie ma znaczenia ile ma tłoczków w przypadku adaptacji pompy

czujnik stopu jest wbudowany

klamke mozesz kupić za kilka groszy w Larssonie , jeśli chesz jeszcze poprawić habel napisz do Olek-Motocykle dotną Ci na rozmiar przewód w stalowy oplocie i nawet kolorek końcówek możesz dobrać :D skuteczność daje naprawde sie odczuć
_________________
http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-02-12, 14:47   

a ja nie kumam dlaczego zacisk MZ ma być jednym z najgorszych :oops: . jak się nie umie zadbać o układ hamulcowy to se można gadać :| . ja wcześniej miałem oryginalną pompę i hamulec był bardzo dobry tyle że po wywrotce poszła mi pompa i teraz mam od jakiejś hondy. :D
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14