Pompa hamulcowa od innej marki motocykla - w MZ |
Autor |
Wiadomość |
Zomo
Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 86 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2005-03-08, 19:24 Pompa hamulcowa od innej marki motocykla - w MZ
|
|
|
ostatnio kumpel przyniusl mi pompe hamulcowa od jakiegos plastika, a doklanie od yamaha....poprzednia lala i polamala sie...wiec na nic nie czekajac wzialem sie do montarzu...po 2 dniach bylo widac efekty...pompa daje lepsze hamowanie,mozna lepiej ja wyczuc...polecam kazdemu kto ma dosc orginalnych,lejacych pomp od mz....
POZDRO 4ALL !!!! |
Ostatnio zmieniony przez MZ Maxi Perwers 2007-01-28, 22:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
młodymz
Motocykl: cbr F2
Wiek: 39 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 55 Skąd: Jastrzębie/śląsk
|
Wysłany: 2005-03-08, 19:53
|
|
|
no znam taki przypadek
koleś założył do MZ pompe z gsxr
w mz mamy jeden zacisk a w suzuki dwa, także pompa wyrabiała podwójną ilość płynu dostającego się na jeden zacisk
efekt wiadomy lekkie naciśnięcie klamki= blokada koła
na ''efekty'' nie trzeba było długo czekać |
_________________ http://www.bikepics.com/members/mlodymz/ |
|
|
|
|
Zomo
Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 86 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2005-03-08, 22:52
|
|
|
mnie pompa nie wyniosla drogo byl to koszt ok 50 zl....a co do blokowania kola to trzeba ja dobrze ustawic i nie blokuje kola odrazu....jak naraze nie jezzdzilem na niej ale znajomi maja i nie narzekaja |
|
|
|
|
Krzych_Olsztyn
mod_team czas na Baghire
Motocykl: Supermoto
Wiek: 42 Dołączył: 01 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: OLSZTYN city
|
Wysłany: 2005-03-09, 11:29
|
|
|
Pytanie tylko: Czy takie same??? Czy od starych japońców z 1 tłoczkowym zaciskiem mają Ci znajomi??? A jaką pompke Ty masz? Nie naciskaj oby za nerwowo klamki na początku
Pozdro |
_________________ "Olsztyn mym miastem, Dajtki mą dzielnicą"
FotkiEtuli :
www.bikepics.com/members/krzycholsztyn/
pracuje w UK na MZ Baghira 660 MZ 4 life |
|
|
|
|
Czarny250
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 41 Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 2 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2005-03-09, 16:06
|
|
|
Ja mam pompe od yamahy rd i bardzo fajnie mi to sie sprawuje.Hamulec jest mocniejszy niz na orginalnej i co najwazniejsze nie cieknie. |
|
|
|
|
Budzik-WGR
Motocykl: Honda VFR 750 Street
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 323 Skąd: z Grójca
|
Wysłany: 2005-03-09, 17:26
|
|
|
a gwint od przewodu chamulowego pasował czy przerabiałeś?? |
_________________ BYŁO:
-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.
JEST:
-Honda VFR 750 rc36 I 90r.
|
|
|
|
|
Zomo
Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 86 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2005-03-09, 19:35
|
|
|
ja mam bodajrze pompe od 400 lub 600, dwutloczkowego zacisku...tak podejrzewam.....gwinty byly prawie takie same(troszeczke grobsze)ale przy wkrecaniu przerobily sie.Pompa dziala zajebiscie,jedynym jej mankamentem jest to ze trzeba uwazac przy naciskaniu, bo hamowanie jest o wiele wieksze i mozna zrobic sobie duze ziaziu :jezor: |
|
|
|
|
Nycha
mod_team
Motocykl: Suzuki GS500e
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 372 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2005-03-09, 20:23
|
|
|
uwazaj z gwintami bo u mnie w zacisku po prostu zostal na ten srubie(przewodzie) co sie w niego wkreca |
|
|
|
|
Zomo
Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 86 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2005-03-09, 21:19
|
|
|
kurde.... poprzedni wlasciciel zwalil gwint w zacisku...zostalo tylko triche ale wziolem najpierw specjalnym klejem zrobilem gwint potem tasma uszczelniajaca i hermetic...skrecilem i nic nie leje |
|
|
|
|
Czarny250
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 41 Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 2 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2005-03-13, 17:24
|
|
|
Ja miałem przewód razem z pomką yamahowska i musialem przerabiac gwint na śrubie od przewodu hamulcowego żeby mi pasował pod zacisk mz. |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2005-06-03, 17:42
|
|
|
Dobrze ze znalazłem ten temat bo miałem pisac podobny
Bo ja jak narazie nie mam pompy wogule mam tercze wąz ale pompy nie. I co mi radzicie kupić uzywaną od jakiegoś innego moto? czy orginał nówke MZ? |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
MARIUSZWESOLY
WESOLY
Motocykl: yamaha virago
Wiek: 50 Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 17 Skąd: KALISZ
|
Wysłany: 2005-06-07, 23:42
|
|
|
HEJKA SIMERING 10*20*7 REWELACJA ZAMIAST USZCZELNIACZA I GRA CIEKAWE JAK DLUGO I FAKTYCZNIE LEPIEJ KUPIC DWA ZAPOMNIALEM ZABEZPIECZENIA WYJAC I JEDEN ZRABALEM ALE DRUGI JUZ JEST OK |
|
|
|
|
maeko [Usunięty]
|
Wysłany: 2005-07-16, 22:21
|
|
|
Powiedz jeszcze czy simeringi dawał orginalne czy jakieś inne?? bo ja czytałem gdzies paten żeby drobnym papierem przyszlifować ten tłoczeki węższy simering wstawić |
|
|
|
|
smoke105
Motocykl: mz251e
Wiek: 38 Dołączył: 18 Cze 2005 Posty: 23 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2005-07-30, 23:15
|
|
|
kurde no pewnie ten koleś to ma super pomysły mi jak od zawsze lał się płyn jest to trochę denerwujące bo szkoda trochę malować błotnika jakieś 2 razy do roku szczególnie jak to się robi u lakiernika niemówiąc już o baku jak jakieś małe kropelki pryskają podczas jazdy z hamulca a malowanie trochę kosztuje od tej pory co zamontowałem simerink i wyp olerowałem tłoczek zapomiałem prawie o tym
a jak wyjąć tłoczek to jest bardzo proste ponieważ trzeba wyjąć dzwignie hamuca tam jest tłoczek i wokółniego jest ten oring trzeba wyjąć drucik zabezpieczenie które trzyma ten oring przed wypadnięciem następnie wydłubać oring śrubokrętem i wyjąć tłoczek
Wersja dla mniej cierpliwych i leniwych
poprostu zdjąć dzwignie hamulca i kompinerkami wyciągnąc tłoczek na siłę oczywiście tak żeby go nie popsuć
mówię wam super sprawa a roboty ok godzina i wydanie 2zł na simering i problem z głowy |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
Radko
Motocykl: MZ ETZ 251e
Wiek: 37 Dołączył: 17 Lip 2005 Posty: 309 Skąd: Warta - Sieradz
|
Wysłany: 2005-08-20, 16:28
|
|
|
ja przy mniejszej predkosci moge zatrzymac przednie kolo ze az piszczy ale stoopie nie moge zrobic, zreszta sie do tego nie przykladalem az tak bardzo.
bardziej probuje deby, ale moze jest ktos doswiadczony w tych sprawach i moglby udzielic kilku lekcji
pozdro |
_________________ http://www.bikepics.com/members/radko/05etz251/ |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
Wysłany: 2006-02-12, 11:12 Pompa od suzuki do mz? pytania
|
|
|
Witam mam zamiar zakupic taka pompe.
1.) I nie wiem jak ona ma mocowanie do kierownicy?
2.) I czy podejdzie orginalna klamka mz?
3.) I jaki jest rozmiar śróby mocujacej przewod chamolcowy??
4.) A co z czujnikiem stop? posiada mniejsce na takie cos czy nie?
Dokładniej jest to pompa od suzuki GSX600.
ZAłozyłem taki temat na forum motocyklistow ale na tym forum kilka osob wozi sie podobnym sprzetem wiec mysle ze cos bęa wiedziec |
_________________ http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
|
|
|
|
|
nemo491
Zlotowicz nemo491
Motocykl: OO
Pomógł: 1 raz Wiek: 67 Dołączył: 18 Cze 2005 Posty: 573 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006-02-12, 12:34
|
|
|
Moze i masz racje,ale w gs-ie sa 2 tloczki na 1 tarcze.A w gsx-ie sa 4 tloczki ,ktore tamta pompa obsluguje.
Przejechalem sie na MZ Rofa i hamulec mial nawet ok(oryginal).
Chodzilo mi o to ,aby w extremalnych warunkach nie zablokowac kola.
A najlepiej jak zalozy sie pompe wraz z klamka od suczki(ma regulacje nacisku) |
|
|
|
|
Toma
Motocykl: BUELL XB12X,MZ ETS,
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Wrz 2005 Posty: 301 Skąd: z zarzeczaaaa
|
Wysłany: 2006-02-12, 13:36
|
|
|
[quote="hubertbaran"]pięknie teraz mi powiedzcie co to ma za znaczenie 2 tarcze albo 1;> Pompa zostaje ta masm zmienia sie skok tłoka i grubość węzyków;][/quote]
nie prawda , grubość weżyków i skok jest ten sam
[quote="nemo491"] gs-ie sa 2 tloczki na 1 tarcze.A w gsx-ie sa 4 tloczki ,ktore tamta pompa obsluguje. [/quote]
nie ma znaczenia ile ma tłoczków w przypadku adaptacji pompy
czujnik stopu jest wbudowany
klamke mozesz kupić za kilka groszy w Larssonie , jeśli chesz jeszcze poprawić habel napisz do Olek-Motocykle dotną Ci na rozmiar przewód w stalowy oplocie i nawet kolorek końcówek możesz dobrać skuteczność daje naprawde sie odczuć |
_________________ http://www.polskajazda.pl...X,Ulysses/35209 |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2006-02-12, 14:47
|
|
|
a ja nie kumam dlaczego zacisk MZ ma być jednym z najgorszych . jak się nie umie zadbać o układ hamulcowy to se można gadać . ja wcześniej miałem oryginalną pompę i hamulec był bardzo dobry tyle że po wywrotce poszła mi pompa i teraz mam od jakiejś hondy. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
|