» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: ETZ_PRORIDER
2018-08-22, 22:36
BING 84 - podsumowanie wiadomosci
Autor Wiadomość
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1462
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2009-06-10, 21:54   

Ja nie wiem jak wam pasowały te linki. U mnie oby dwie są za krótkie.
Według moich obliczeń i przymiarów:
linka gazu ma miec minimum jakieś 135mm luzu, a oryginalna ma 120
a od ssania 90mm -oryginalna 60

I jeszcze jedno pytanie, u was też jest taka jebitnie mocna i długa sprężyna od ssania?
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 27
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 598
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-10, 23:09   

tomasz102, ja dostałem nieprzerabiane linki z Bingiem (kupiłem używanego który jeździł w etz 250), ale o ile gaz pasował mniej-więcej (i tak lekko skróciłem pancerz żeby było odrobine luzu na manetce) to od ssania musiałem dużo pancerz skrócić... widocznie rozrzut jest na tyle duży w linkach że niektóre nawet pasują bez przeróbek :mrgreen:
tomasz102 napisał/a:

I jeszcze jedno pytanie, u was też jest taka jebitnie mocna i długa sprężyna od ssania?

dokładnie to samo... jak mam wkręcić ssanie z gaźnikiem przy założonym silniku to mnie szlag trafia zwykle bo za mocna jest po prostu :D
z wad dodam jeszcze że musiałem troche przeszlifować króciec żeby założyć gaźnik a i tak jeszcze się namęczyłem, no i pali mi 6/100 (fakt że wcześniej było minimum 7 więc poprawa jest, ale to i tak duużo)
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 785
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2009-06-18, 21:21   

Dzisiaj przejechałem na 1 litrze paliwa 16km :/ trochę mnie to zmartwiło spalanie wynosi ok 6,2 l Liczyłem chociaż na 5l a tu dupa... Zapłon elektroniczny 2,75 przed GMP , śruba od składu mieszanki wykręcona o 0,5 obrotu. Nie wiem co zrobić :/ Doradzi mi ktoś???
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
adik204 
ETEZETOHOLIK


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 31 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 354
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-06-18, 21:43   

Jak świeca wygląda?
_________________
ETZ 250, WSK 125, CZ 350 (472.5) x2, JAWA 350TS, JAWA
50 MUSTANG, ROMET PONY M3.
 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 785
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2009-06-18, 21:45   

taka piaskowa

[ Dodano: 2009-06-18, 22:45 ]
jutro zrobie foto.
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 1962
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2009-06-19, 07:51   

0,5 obrotu to zdecydowanie za mało. Min 1 obrót, ale dobrze chodzić powinien przy jakiś 1,5 obrotu. Ostatnią rzeczą, która nalezy rozgrzebać jest nowy gaźnik Binga. Zobacz jak się prezentuje filtr powietrza, a zapłon elektroniczny najdokładniej sprawdzisz stroboskopem.
_________________
Obróbka cylindrów, wymiana korbowodów.
Strona zakładu: www.intr-mot.pl
Części MZ: www.intr-mot.sklep.pl

Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 785
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2009-06-19, 11:07   

Filtr powietrza jest nowy. Czasami jak schodzi z obrotów to jebie w filtr i szybciej schodzi.
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
adik204 
ETEZETOHOLIK


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 31 razy
Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 354
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-06-19, 11:10   

W tym przypadku doczepilbym się jednak zapłonu.
_________________
ETZ 250, WSK 125, CZ 350 (472.5) x2, JAWA 350TS, JAWA
50 MUSTANG, ROMET PONY M3.
 
 
     
tomeklol 


Motocykl: ETZ 150, XJ 600s
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 418
Skąd: Złotów
Wysłany: 2009-06-19, 20:46   

Zapłon.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,150/30655


Śmierć jeździ szybko nie daj się złapać.
 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 785
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2009-06-19, 21:12   

no ale co z nim nie tak??? :klnie:
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1462
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2009-06-19, 22:19   

Gustlik napisał/a:
Czasami jak schodzi z obrotów to jebie w filtr


za wczesny zapłon
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 785
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2009-06-20, 11:06   

Dobra dzisiaj pokąbinuje jak bede w stanie. :piwo:

[ Dodano: 2009-06-20, 23:53 ]
nic już nie strzela nie kicha ale nadal widzę że dużo pali. iglica na 3 ząbku od góry.

[ Dodano: 2009-06-21, 19:43 ]
No i miszcze ze spalaniem zszedłem do 5.5l wokół komina więc na trasie myśle że w 4.5 sie wyrobie.

[ Dodano: 2009-06-21, 23:08 ]
A ile wam palą etki wokół komina??? :D a ile na trasie??? :piwo:
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
studefix 

Motocykl: es i ets 250 etz 301
Pomógł: 22 razy
Wiek: 27
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 583
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-06-22, 21:48   

Tropik na nowym chinczyku tryb mieszany ,czyli troche trasy troche miasta ok4,5l.Etz 150 wokół komina 3,5-3,7l.Musze sie troche pożalić nad tym pier.... chińskim gaznikiem.KIedy wkręcam srubę zderzaka przepustnicy ona się zwyczajnie blokuje-próbowałem temu zaradzić ale bez skutków .Więc obroty musze regulowac srubą którą likiwduje się luz na lincę.
_________________
http://www.polskajazda.pl...MZ/ES-250/58759
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CZ/350/120470
http://polskajazda.pl/Mot...77-Sport/143467
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 14 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1577
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2009-06-24, 10:19   

do ustawienia zapłonu można użyć małej żarówki 12V żarówki którą połącza się w miejsce cewki tuz przed GMPT powinna zgasnąć i wtedy następuje zapłon...
Co do zużycia paliwa to proponuję Ci założyć na próbę inny gaźnik (jeżeli wszystkie pozostałe sprawy jak filtr , zapłon są ok) - osobiście używam chińszczyzny z oryginalnym pływakiem spalanie max to 4.5 - latam na nim od ok 15 000 km minimum na trasie to ok 3.5. Pływak był mniejszy niż oryginał i jak moto stało na boku to nie trzymał paliwa.
Jeżeli wymiana gaźnika nie pomoże to wymiana tłumika gdy jest trochę przypchany to znacznie wzrasta zużycie paliwa tez to przerabiałem.
Ostatni etap to remont silnika...
_________________

 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 785
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2009-06-24, 10:28   

Silnik igła, szlif cylindra nowy tłok łożyska na wale wał DDR a komin to uzywany kupiłem od Michał'a_TM

[ Dodano: 2009-06-24, 11:29 ]
dzisiaj rozetne chyba i wyczyszcze. Bo jak czasami w Piz*e dam to aż spada na łączeniu kolanka z kominem skręcone na max. Może być przypchany.
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
KilleRart 
Motórz ile wlezie


Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 103
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2009-06-28, 10:27   

Widzę, że temat dotyczy gaźnika BING84 a więc parę słów z mojej strony o tym gaźniku. Wczoraj przyszedł do mnie BING 84. Rewelacyjny gaźnik.

Problem może sprawiać króciec ssący którego średnica jest mniejsza niż gardło gaźnika. Trochę ruchów papierem ściernym i gaźnik wszedł bez problemów. Sam króciec mam uszkodzony, ale o to mniejsza.

Regulacja gaźnika sprowadza się do ustawienia położenia przepustnicy indywidualnie do każdego silnika oraz ustalenie składu mieszanki (śruba powietrza) wykręcona 0,5 obrotu, w moim przypadku silnik pracuje płynnie.

Komorę pływaka zostawiamy w spokoju. Pływak ustawiony jest bardzo dokładnie (fabrycznie) i nie trzeba go tykać.

Fabrycznie iglica została zapięta na trzecim rowku od dołu lub jak kto woli drugi rowek od góry. W moim przypadku nie było potrzeby jej przepinać.

Linki pasują idealnie. Samo zamontowanie linek nie sprawia żadnego problemu. Błąd jaki popełniłem to skrócenie pancerza linki ssania (musiałem rozciągnąć pancerz). Samo ssanie działa idealnie. Dwa kopnięcia na ssaniu i etka pali od kopa. Ile teraz pali, nie wiem, testów jeszcze nie przeprowadziłem.

Nie żałuję pieniędzy wydanych na ten wspaniały gaźnik. Polecam go dla tych, którzy mają trochę grosza i chcą zaoszczędzić na paliwie.
_________________
Pamiętaj motocyklisto. Motocykl nie wybacza błędów kierującego.
Moja była: http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/65599
Praca dwusuwu
http://upload.wikimedia.o...se_Zweitakt.gif
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1462
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2009-06-28, 15:49   

KilleRart napisał/a:
ustalenie składu mieszanki (śruba powietrza) wykręcona 0,5 obrotu,

co ty gadasz, i juz zjebałes fabryczne ustawienie nowego gaźnika....

KilleRart napisał/a:
Linki pasują idealnie.

Nie wiem jak to możliwe, linka gazu jest za krótka min 7mm, a i tak wypada ją wydłużyć o jakieś 12mm
Ssania też jest za krótka. Ja kupiłem linke gazu do junaka i ją skróciłem.
Testów spalania jeszcze nie robiłem.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
Magic 

Motocykl: nie MZ
Pomógł: 26 razy
Wiek: 27
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 598
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-28, 18:04   

tomasz102 napisał/a:
KilleRart napisał/a:
ustalenie składu mieszanki (śruba powietrza) wykręcona 0,5 obrotu,

co ty gadasz, i juz zjebałes fabryczne ustawienie nowego gaźnika....

no i co ty gadasz? :mrgreen: nie ma czegoś takiego jak fabryczne ustawienie bo każdy silnik jest inny i pod każdy trzeba ustawiać lekko inaczej...
u mnie prawie 1,5 obrotu dopiero daje właściwe ustawienie :]

co do linek to już pisałem wcześniej i zgadzam się że nie pasują, a spalanie sprawdzałem to ja mam i tak 6/100 :shock: fakt że 1,5l mniej niż na zwykłym BVFie ale to i tak masakra jest... :ysz:
_________________
była ETZ 251e http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/43499
 
     
KilleRart 
Motórz ile wlezie


Motocykl: Kawa KLE500A [CTR]
Pomógł: 6 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 103
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2009-06-28, 19:43   

tomasz102 napisał/a:
Co ty gadasz, i juz zjebałes fabryczne ustawienie nowego gaźnika....


Gratuluję wiedzy.

tomasz102 napisał/a:
Nie wiem jak to możliwe, linka gazu jest za krótka min 7mm, a i tak wypada ją wydłużyć o jakieś 12mm
Ssania też jest za krótka. Ja kupiłem linke gazu do junaka i ją skróciłem.
Testów spalania jeszcze nie robiłem.


U mnie pasowały idealnie.
_________________
Pamiętaj motocyklisto. Motocykl nie wybacza błędów kierującego.
Moja była: http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/65599
Praca dwusuwu
http://upload.wikimedia.o...se_Zweitakt.gif
 
 
     
jannex 
Tańczący z Mz'ami

Motocykl: mz ts 250/1
Pomógł: 22 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1055
Skąd: Mikołów - Śląśk
Wysłany: 2009-06-28, 20:12   

Na cudownym Bingu macie spalanie większe niż ja na chińczyku Kentse. Gratuluję genialnie ulokowanych pieniędzy :torba":
_________________
Jak feniks z popiołów - moja Mz ts 250/1 wraca na drogi.
http://www.polskajazda.pl...MZ/TS,250/30762
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15