Gaznik mikuni w mz etz 150 |
Autor |
Wiadomość |
jamadera
Motocykl: mz etz 150
Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 19 Skąd: z miasta
|
Wysłany: 2010-01-17, 12:45 Gaznik mikuni w mz etz 150
|
|
|
Witam mam pytanie czy opłaca sie kupic do mz etz 150 gaznik mikuni i czy on cos jej da??? |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-17, 13:39
|
|
|
To zależy jakiej będzie średnicy. W SHL założyłem pegaza 26mm (z konieczności) w miejsce oryginalnego 24mm zostawiając te same dysze. Teraz jest trochę zrywniejszy na średnich obrotach ale sporo stracił na mocy. Osobiście nie polecam przeróbki jeśli wcześniej nie rasowałeś silnika. Więcej znajdziesz w temacie '' obcy gaźnik w etce''
Myślę że lepsze rezultaty uzyskasz zakładając oryginalny tłok od SHL M11, może nie będziesz bił rekordów ale silnik na pewno zyska na elastyczności. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
adamsio
Izzi Rajder xD
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 04 Lis 2009 Posty: 111 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-01-17, 13:44
|
|
|
Albo załóż gaźnik od Jawy 350 TS ;] |
_________________ Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Na prawde - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
Zapraszam do Oglądania i komentowania !
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_150/77767 |
|
|
|
|
skalpel9977
Grupa Podlasie
Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 5 razy Wiek: 29 Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 371 Skąd: Brańsk/Białystok
|
Wysłany: 2010-01-18, 14:58
|
|
|
tez mam gaźnik od jawy ts i nie weim czy zakładac go do mz etz 150 |
|
|
|
|
kamil51022
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Zabłudów/Białystok
|
Wysłany: 2010-01-18, 20:17
|
|
|
Zaciekawiła mnie wymiana tłoka ETZ na tłok od SHL. Po tej modyfikacji więcej/mniej pali ??
Mam u siebie gaźnik od jawy 350 i szczerze polecam naprawdę warto, spalanie jest mniejsze, silnik równiej pracuje i bez problemu można ustawić wolne obroty |
_________________ Nic sie nie zmieniło, motórzyści byli, są i będą.
Będę śmmigałł motórem |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2010-01-18, 20:35
|
|
|
Nie sądzę żeby więcej paliła, różnica może być taka jak między ETZ 125 a 150. Napewno poprawi osiągi i z mniejszy spalanie wypełniacz w skrzyni korbowej. W ETZ 150 można zastosować wiele usprawnień jakie Tomas Sałek zaleca do WSK 125 bo to podobne silniki. A plusem jest to że nie trzeba już korygować wysokości okien bo obnizają się one o 1-1,5mm przez rozwiercenie cylindra do 175, podobny efekt jak przy rozwierceniu dużej ETZ do 300 - silnik ciągnie od niższych obrotów. Ważne jest żeby do przeróbki użyć oryginalnegn tłoka do SHL bo rzemieślnicze to szajs, cena oryginału to do 40zł na allegro. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
maciek111
Motocykl: simson s150X
Wiek: 31 Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 23 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 2010-10-19, 21:45
|
|
|
sory że odświerzam temat ale jaki gaźnik by się nadał doskonale na podmiane z BVF 24mm? chodzi mi żeby gaźnik był troche większy ale nie wiem o ile dokładnie |
_________________
|
|
|
|
|
kamil51022
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Zabłudów/Białystok
|
Wysłany: 2010-10-19, 22:08
|
|
|
większy jest gaźnik od Jawy TS 350 o 4 mm ma większą gardziel od oryginału MZ |
_________________ Nic sie nie zmieniło, motórzyści byli, są i będą.
Będę śmmigałł motórem |
|
|
|
|
nicek27
Janka najmłodszy
Motocykl: Elefant 750
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 336 Skąd: Frankfurt/M
|
Wysłany: 2010-10-20, 00:24
|
|
|
kamil51022 napisał/a: | gaźnik od jawy 350 szczerze polecam naprawdę warto, spalanie jest mniejsze, silnik równiej pracuje i bez problemu można ustawić wolne obroty |
POTWIERDZAM. |
_________________ Cagiva Elefant 944ie Lucky Explorer
https://picasaweb.google.com/107252283990395642670/CagivaElefant7506B
Podczas jazdy zepsuć może się tylko pogoda!
Cagiva Elefant 650 86`
Yamaha XT 600 Tenere 87`
Honda XL250S 82`
Brakuje ładnej ETZ. Najlepiej 251 na elektroniku. |
|
|
|
|
maciek111
Motocykl: simson s150X
Wiek: 31 Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 23 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 2010-10-20, 19:54
|
|
|
i mam pytanie co do gaźnika ale innego od 4T pasował by gaźnik do MZ? (średnica chyba 26mm lub 28) |
_________________
|
|
|
|
|
kamil51022
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Zabłudów/Białystok
|
Wysłany: 2010-10-20, 20:32
|
|
|
zależy jaki jest to typ tego gaźnika bo są różne,
średnica gardzieli by pasowała bo ten od Jawy ma 28mm a od MZ ma 24mm.
Nikt ci z palca nie wywróży że to będzie działało czy nie będzie działało. Napisz jaki to gaźnik od jakiego moto itp.
jeśli masz czas żeby się w tym pogrzebać to załóż ten gaźnik i zobacz czy odpali i "jak" odpali to zobacz jak chodzi czy da się wyregulować |
_________________ Nic sie nie zmieniło, motórzyści byli, są i będą.
Będę śmmigałł motórem |
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-20, 22:08
|
|
|
Z klasyczną przepustnicą możesz spróbować założyć tylko zapomnij że z miejsca będzie pasować kruciec i przepustowość dysz. Gaźników podciśnieniowych się do 2t nie zakłada. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
maciek111
Motocykl: simson s150X
Wiek: 31 Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 23 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 2010-10-21, 17:44
|
|
|
aha wielkie dzięki narazie silnik jest na stole i jeszcze sprzęgła nie założyłem a rame musze przerobić ponieważ wkładam silnik ten do simsona |
_________________
|
|
|
|
|
motomaciey
Jestem hardcorem
Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 4224 Skąd: Grudziądz, Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-21, 21:52
|
|
|
Domyśliłem się po opisie. Odpal najpierw to cudo na oryginalnym osprzęcie a potem stopniowo wprowadzaj modyfikacje żeby potem nie okazało się że motor nie będzie chciał ruszyć z miejsca. Gaźnik od Jawy do silnika w tak cherlawym podwoziu to i tak aż nadto, zadbaj o własne bezpieczeństwo i nie dopuść do tego żeby ekstremalnie podrasowany motorower złamał się podczas jazdy. |
_________________ Jaskół Bike na PJ
|
|
|
|
|
maciek111
Motocykl: simson s150X
Wiek: 31 Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 23 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 2010-10-28, 14:12
|
|
|
wiem właśnie muszę dobrze wszystko dobrze zrobić aby się nic nie połamało, a dla własnego bezpieczeństwa musze jeszcze sobie kupić buty i zbroje
[ Dodano: 2011-01-31, 20:48 ]
http://picasaweb.google.c...424989432829826 kupiłem taki gaźnik (oczywicie podróba) ale filtr orginalny polini co myślicie ? tam jest wejście jak na gas box'a http://picasaweb.google.c...433334251663682 i idzie tak jakby na początek krućca albo będe musiał zatkać albo gas box'a zrobić |
_________________
|
|
|
|
|
|