» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Gaznik mikuni w mz etz 150
Autor Wiadomość
jamadera 

Motocykl: mz etz 150
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 19
Skąd: z miasta
Wysłany: 2010-01-17, 12:45   Gaznik mikuni w mz etz 150

Witam mam pytanie czy opłaca sie kupic do mz etz 150 gaznik mikuni i czy on cos jej da???
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-01-17, 13:39   

To zależy jakiej będzie średnicy. W SHL założyłem pegaza 26mm (z konieczności) w miejsce oryginalnego 24mm zostawiając te same dysze. Teraz jest trochę zrywniejszy na średnich obrotach ale sporo stracił na mocy. Osobiście nie polecam przeróbki jeśli wcześniej nie rasowałeś silnika. Więcej znajdziesz w temacie '' obcy gaźnik w etce''
Myślę że lepsze rezultaty uzyskasz zakładając oryginalny tłok od SHL M11, może nie będziesz bił rekordów ale silnik na pewno zyska na elastyczności.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
adamsio 
Izzi Rajder xD

Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 111
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-17, 13:44   

Albo załóż gaźnik od Jawy 350 TS ;]
_________________
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Na prawde - Nawet czasem ciężko ich dogonić.

Zapraszam do Oglądania i komentowania !
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_150/77767
 
 
     
skalpel9977 
Grupa Podlasie


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 371
Skąd: Brańsk/Białystok
Wysłany: 2010-01-18, 14:58   

tez mam gaźnik od jawy ts i nie weim czy zakładac go do mz etz 150 :piwo:
 
 
     
kamil51022 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 196
Skąd: Zabłudów/Białystok
Wysłany: 2010-01-18, 20:17   

Zaciekawiła mnie wymiana tłoka ETZ na tłok od SHL. Po tej modyfikacji więcej/mniej pali ??

Mam u siebie gaźnik od jawy 350 i szczerze polecam naprawdę warto, spalanie jest mniejsze, silnik równiej pracuje i bez problemu można ustawić wolne obroty
_________________
Nic sie nie zmieniło, motórzyści byli, są i będą.
Będę śmmigałł motórem
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-01-18, 20:35   

Nie sądzę żeby więcej paliła, różnica może być taka jak między ETZ 125 a 150. Napewno poprawi osiągi i z mniejszy spalanie wypełniacz w skrzyni korbowej. W ETZ 150 można zastosować wiele usprawnień jakie Tomas Sałek zaleca do WSK 125 bo to podobne silniki. A plusem jest to że nie trzeba już korygować wysokości okien bo obnizają się one o 1-1,5mm przez rozwiercenie cylindra do 175, podobny efekt jak przy rozwierceniu dużej ETZ do 300 - silnik ciągnie od niższych obrotów. Ważne jest żeby do przeróbki użyć oryginalnegn tłoka do SHL bo rzemieślnicze to szajs, cena oryginału to do 40zł na allegro.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
maciek111 


Motocykl: simson s150X
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 23
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 2010-10-19, 21:45   

sory że odświerzam temat ale jaki gaźnik by się nadał doskonale na podmiane z BVF 24mm? chodzi mi żeby gaźnik był troche większy ale nie wiem o ile dokładnie
_________________

 
 
     
kamil51022 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 196
Skąd: Zabłudów/Białystok
Wysłany: 2010-10-19, 22:08   

większy jest gaźnik od Jawy TS 350 o 4 mm ma większą gardziel od oryginału MZ
_________________
Nic sie nie zmieniło, motórzyści byli, są i będą.
Będę śmmigałł motórem
 
 
     
nicek27 
Janka najmłodszy


Motocykl: Elefant 750
Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 336
Skąd: Frankfurt/M
Wysłany: 2010-10-20, 00:24   

kamil51022 napisał/a:
gaźnik od jawy 350 szczerze polecam naprawdę warto, spalanie jest mniejsze, silnik równiej pracuje i bez problemu można ustawić wolne obroty


POTWIERDZAM.
_________________
Cagiva Elefant 944ie Lucky Explorer
https://picasaweb.google.com/107252283990395642670/CagivaElefant7506B
Podczas jazdy zepsuć może się tylko pogoda!
Cagiva Elefant 650 86`
Yamaha XT 600 Tenere 87`
Honda XL250S 82`
Brakuje ładnej ETZ. Najlepiej 251 na elektroniku.
 
 
     
maciek111 


Motocykl: simson s150X
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 23
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 2010-10-20, 19:54   

i mam pytanie co do gaźnika ale innego od 4T pasował by gaźnik do MZ? (średnica chyba 26mm lub 28)
_________________

 
 
     
kamil51022 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 196
Skąd: Zabłudów/Białystok
Wysłany: 2010-10-20, 20:32   

zależy jaki jest to typ tego gaźnika bo są różne,
średnica gardzieli by pasowała bo ten od Jawy ma 28mm a od MZ ma 24mm.
Nikt ci z palca nie wywróży że to będzie działało czy nie będzie działało. Napisz jaki to gaźnik od jakiego moto itp.
jeśli masz czas żeby się w tym pogrzebać to załóż ten gaźnik i zobacz czy odpali i "jak" odpali to zobacz jak chodzi czy da się wyregulować :wink: :wink:
_________________
Nic sie nie zmieniło, motórzyści byli, są i będą.
Będę śmmigałł motórem
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-10-20, 22:08   

Z klasyczną przepustnicą możesz spróbować założyć tylko zapomnij że z miejsca będzie pasować kruciec i przepustowość dysz. Gaźników podciśnieniowych się do 2t nie zakłada.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
maciek111 


Motocykl: simson s150X
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 23
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 2010-10-21, 17:44   

aha wielkie dzięki narazie silnik jest na stole i jeszcze sprzęgła nie założyłem a rame musze przerobić ponieważ wkładam silnik ten do simsona
_________________

 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-10-21, 21:52   

Domyśliłem się po opisie. Odpal najpierw to cudo na oryginalnym osprzęcie a potem stopniowo wprowadzaj modyfikacje żeby potem nie okazało się że motor nie będzie chciał ruszyć z miejsca. Gaźnik od Jawy do silnika w tak cherlawym podwoziu to i tak aż nadto, zadbaj o własne bezpieczeństwo i nie dopuść do tego żeby ekstremalnie podrasowany motorower złamał się podczas jazdy.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
maciek111 


Motocykl: simson s150X
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 23
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 2010-10-28, 14:12   

wiem właśnie muszę dobrze wszystko dobrze zrobić aby się nic nie połamało, a dla własnego bezpieczeństwa musze jeszcze sobie kupić buty i zbroje :D

[ Dodano: 2011-01-31, 20:48 ]
http://picasaweb.google.c...424989432829826 kupiłem taki gaźnik (oczywicie podróba) ale filtr orginalny polini co myślicie ? tam jest wejście jak na gas box'a http://picasaweb.google.c...433334251663682 i idzie tak jakby na początek krućca albo będe musiał zatkać albo gas box'a zrobić
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14