» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 19:45
Uszczelka pod głowicę - Dorabianie. Jaki materiał najlepszy?
Autor Wiadomość
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-05, 21:06   Uszczelka pod głowicę - Dorabianie. Jaki materiał najlepszy?

Witam! Silnik zaraz po niedzieli będe składał, ale pojawia się problem: nie mam uszczelki pod głowicę i nie zabardzo wiem z czego ją dorobić. Myślałem nad kręgielitem, ale czy go nie wydmucha? Silnik chłodzony cieczą, uszczelka musi mieć grubość 0.8mm. Z czego najlepiej by było ją zrobić :?:
Pozdrawiam!
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
Ostatnio zmieniony przez MZ Maxi Perwers 2006-11-05, 21:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2006-11-05, 21:16   

najlepsza był by z Miedzi
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-05, 21:23   

Z miedzi :shock: 0.8mm miedź uszczelni mi żeby nie lała się woda do cylindra i żeby nie wypluwało ciśnienia? Orginalnie był tylko aluminiowy krążek na około otwory w jakimś materiale (właśnie nie wiem w jakim :???: )
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
matisl 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 295
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2006-11-05, 21:41   

kryngielit starczy
_________________
Oto moje moto
Moja galeria: http://www.mzclub.delfine...php?user_id=505
http://www.bikepics.com/members/matisl/
http://www.mz-etz.prv.pl
 
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2006-11-05, 22:18   

Hubert-Moto, no pewnie ze miedz uszczelni w jakims dieslu widzialem taka uszczelke
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
wozi 
majsterkowicz


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 360
Skąd: Z Polski Be
Wysłany: 2006-11-05, 22:44   

Popieram miedź albo zrob tak jak było oryginalnie czyli z aluminium :smile:
 
 
     
matisl 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 295
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2006-11-05, 23:00   

jak dobrze zrobisz i rowno dokrecisz to wszystko wytrzyma
_________________
Oto moje moto
Moja galeria: http://www.mzclub.delfine...php?user_id=505
http://www.bikepics.com/members/matisl/
http://www.mz-etz.prv.pl
 
 
     
gruby 


Motocykl: yamaha xj 600
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Kwi 2005
Posty: 304
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-11-06, 06:24   

miedz sie ulozy, i bedzie akurat,
_________________
KUPIE OWIEWKE PELNA DO MZ ETZ PISAC NA GG LUP PW

foteczki:
http://www.polskajazda.pl...85&opcja=detail
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-06, 07:38   

miedz albo aluminium i bedzie trzymało.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2006-11-06, 21:23   

tak jak mówią .i kup sobie jeszcze klej wysoko temperaturowy samowyrownujacy. wtedy bedzie lux
_________________
Trzeba coś stracić żeby docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić
 
 
     
matisl 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 295
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2006-11-06, 21:47   

klej?? niepotrzebnie kase wydawal, posmaruj lekko smarem i dokręć
_________________
Oto moje moto
Moja galeria: http://www.mzclub.delfine...php?user_id=505
http://www.bikepics.com/members/matisl/
http://www.mz-etz.prv.pl
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-06, 23:38   

swieta prawda ja tam tez daje lekko tawotku zeby nie na sucho i mucha nie siada,teraz wogule uszczeleczki nie mam tylko sam tawot i tez jest git :twisted: ,jak fura jest chlodzona ciecza to dla spokojnosci mozesz dac zamiast tawotu czerwony sylikon i tez bedzie ok,bez obaw nie spali sie :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
czaplak 
ETZ250 z 1983r


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 41
Skąd: Konarzyny k/Chojnic
Wysłany: 2006-11-07, 07:11   

Hubert-Moto, szkoda czasu na zabawy z dorabianiem. Kup cały zestaw uszczelek do silnika i masz oryginalną aluminiową cienką uszczelkę pod głowice. Nie smaruj żadnym silikonem ani innym cudem bo nie trzeba. Dokręcaj tylko szpilki odpowiednio mocno i z odpowiednią kolejnością ( 1-2-3-4, 1-2-3-4 itd ) Koszt niewielki a ile nerwów zaoszczędzisz :)
_________________
Poszukuje motocyklistów z mojej okolicy. Nie mam z kim jeździć :(
 
 
     
matisl 


Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 295
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2006-11-07, 14:47   

czaplak napisał/a:
1-2-3-4, 1-2-3-4 itd
Co ty piszesz!!!
dokręca się po przekątnej. Najpierw lekko i stopniowo, żebyć odrazu na chama nie dokręcił jednej śruby
_________________
Oto moje moto
Moja galeria: http://www.mzclub.delfine...php?user_id=505
http://www.bikepics.com/members/matisl/
http://www.mz-etz.prv.pl
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-07, 16:06   

czaplak napisał/a:
Hubert-Moto, szkoda czasu na zabawy z dorabianiem. Kup cały zestaw uszczelek do silnika i masz oryginalną aluminiową cienką uszczelkę pod głowice

Po pierwsze uszczelki mogę nabyć tylko w niemczech (15 euro + koszty przesyłki), a po drugie ta uszczelka orginalnie nie jest aluminiowa, tylko z materiału podobnego do kręgielitu, tylko ma pierścień wokół otworu aluminiowy.
A co do dokręcania to nie wiem kto cię uczył 1-2-3-4 :roll: ja dokręcam stopniowo 1-3-2-4, tak jak pisał .matisl
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
czaplak 
ETZ250 z 1983r


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 41
Skąd: Konarzyny k/Chojnic
Wysłany: 2006-11-07, 18:01   

Ja dokręcałem stopniowo 1-2-3-4 i też zdało egzamin.
_________________
Poszukuje motocyklistów z mojej okolicy. Nie mam z kim jeździć :(
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-07, 18:43   

Oto zdjęcie tej uszczelki (to jest do 50ccm, ale ja mam taką samą, tylko otwór większy):
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-08, 00:02   

Hubert-Moto, wytniesz taką bez problemiku,myslalem ze jest bardziej skomplikowana,dobierz tylko odpowiednio gryby material i dzialaj, :wink: ,czaplak, 1-2-3-4 ciekawy sposob gdyby to byla glowica samochodowa to planowal bys ja i wymienial uszczelki pod nia do konca zycia,jesli niepekla by do tego czasu.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Jak-44 (joker) 
Joker :)


Motocykl: MZ ETZ 251ex
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 285
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-11-08, 00:40   

U mnie w Bydgoszczy dorabiam czasem uszelki do róznych pojazdów w takiej firmie która tym sie zajmuje i robia mi to na poczekaniu za grosze ... czy to naprawde az taki powazny problem jest :?: ... w kazdym wiekszym miescie zapewne jest taka firma ... dobiora co trzeba i zrobia jak trzeba ... wystarczy im przyniesc np. głowice lub stara uszczelkę i wsio.
Wiec Hubert-Moto wez do rak panorame firm i szukajcie towarzyszu, a znajdziecie :cool:
_________________
Joker moze i nie V.I.P, ale jakie ma moto:)

http://www.bikepics.com/members/01joker/90etz251/
 
 
     
czaplak 
ETZ250 z 1983r


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 41
Skąd: Konarzyny k/Chojnic
Wysłany: 2006-11-08, 07:00   

SOVIETVW, teraz już wiem źle zrobiłem szczęście ,że nic się nie stało.
_________________
Poszukuje motocyklistów z mojej okolicy. Nie mam z kim jeździć :(
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15