» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 19:45
Uszczelka pod głowicę - Dorabianie. Jaki materiał najlepszy?
Autor Wiadomość
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2012-05-15, 16:52   

BeerfaN napisał/a:
Peterek przywlókł swoją etkę z mazur i...objeżdża mnie na niej jak chce.

To zapytaj go u kogo na mazurach ją serwisował :P
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2012-05-15, 21:40   

troche sie zagalopowałem i calokształt moich wypowiedzi wyszedł dziwnie... zamiast głowica napisałem z rozpedu cylinder...
Cytat:
odległosc pomiedzy tłokiem a głowicą reguluje sie uszczelką pod cylindrem
wiadomo chodzi o regulacje stopinia sprezania , jednak w tej syt glowica jest za blisko tłoka - co powoduje zwiekszony stopien spręzania,- jak w instrukcji piszą ze też niekorzystny.- podkładka pod cylidrem działa tutaj jakby dać 2 podkładke pod głowice.

Fakt faktem kosior i reszta chlopaków macie racje
W całej tej syt albo ktoś włożył kilka uszczelek papierowych pod cylinder albo tłok to znowu jakaś nowa wydumka z innymi wymiarami

PS a jak w zdrowym silniku (poprawna odleglość pomiedzy tłokiem a glowicą) ma sie sytuacja kiedy wkreci sie świece z długim gwintem ? Czy wtedy tłok zawsze koliduje ?
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
__Karol__ 


Motocykl: MZ, KTM, WSK, WFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 411
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-05-15, 21:46   

W silniku EM250 głowica ma kształt kapelusza, świeca z długim gwintem ma jeszcze sporo zapasu elektroda-tłok
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2012-05-16, 09:13   

Z tego co pamiętam, to było kilka grubości uszczelek pod głowicę i to właśnie nimi regulowało się ów odstęp między tłokiem, a głowicą. Wkładając grubsze uszczelki pod cylinder zmienią się fazy rozrządu
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
stachu272 
Stachu

Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 141
Skąd: Biskupnica/Człuchów
Wysłany: 2015-08-16, 21:06   

Jakiej grubości uszczelka pod cylinder do EM 250 była stosowana fabrycznie? Nigdzie nie mogę znaleźć. Dorobiłem o grubości 0,5 mm z gambitu i się teraz zastanawiam czy będzie dobra.
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=23265
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-08-16, 21:27   

Dobierasz tak, żeby dolna krawędź okna wydechowego zgrywała się na równo z początkiem denka tłoka bez żadnych stopni, następnie dobierasz uszczelkę pod głowicę tak, żeby odstęp denka tłoka od głowicy był w granicy 0.9 - 1.2mm
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
stachu272 
Stachu

Motocykl: mz etz 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 141
Skąd: Biskupnica/Człuchów
Wysłany: 2015-08-16, 21:31   

W sumie racja, że na to nie wpadłem. Dzięki za odpowiedź
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=23265
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14