» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
15 zębów w MZ150
Autor Wiadomość
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-08, 01:12   

od 250 jest zupelnie inna nawet po odcieciu kolnieza i tak niepasowala by na frez bo 250 ma wieksze wypusty,wiem bo ostatnio szukalem zebatki zeby mojemu kolesiowi do quada zalozyc i ogladalem od 150 i 250 ,od 150 pasowala idealnie na frezy a od 250 za cholere były zaglebokie,spilowac sie nie nawet nie probójcie,pilnik tego niebierze,jak juz to zebatka bierze pilnik doslownie,bo ja probowalem oryginalna 18 dopiero tokarnia i noz z weglikow spiekanych daja rade.A wogule co do zmiany zebatki to Miaziu, oczywiscie ma racje im wieksza zebatka na przodzie tym wiekszy V-max i dluzsze biegi,pod warunkiem ze wystarczy mocy,a na 100% nie wystarczy i moto bedzie zwalniac na V to mowie wam odrazu,i SAke, nie wymyslisz nic choc byc sie osrał to nie pojdzie,nie dawno byl identyczny temat tylko dotyczył 250.Juz nie jeden taki madry był co chcial se zwiekszyc V-max bo wymyslil se ze zmieni zebatke i ze nikt wczesniej na to nie wpadł,jasne,jasne, panowie gdyby ten swiat był taki prosty to zyc nie umierać.Jesli chcecie dobre optymalne przyspieszenie i jaknajwiekszy V-max to musza byc oryginalne zebatki i nominalne rozmiary opon,przy tym kola dobrze napompowane nic wiecej sie niewymysli,a jesli to zamało to tzreba najpierw zaczac szukac mocy a dopiero pozniej zmieniac zebatki zeby mialo co to ciagnac,oczywscie zwiekszenie mocy pocuiaga za soba mnustwo innych komplikacji i w rezultacie bardziej oplaca sie poprostu kupic mocniejsze moto.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2006-11-08, 09:22   

SOVIETVW, myslisz ze tylko ty mozesz sobie zwiekrzyc pojemnosc z 250 :arrow: 300? :mrgreen: Wiadomo nie od dzis ze sama zmiana zebatki nic nie da bo cos to w koncu musi uciągnac...
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-08, 13:49   

niejestem przekonany czy zwiekszenie samej pojemnisc da jakies konkretne rezultaty,pojemnosc to nie wszystko ,napewno zwiekszysz spalanie :mrgreen: ,a moc jeszcze tzreba umiec wydobyc,w kazdym razie jak rozwiercisz 150 to napewno ostro straci na zywotnosci.Wiec zastanow sie czy warto a 251 to nigdy niebedzie,juz chyba wolal bym wzucic do niej silnik od 250,chyba te same pieniadze by wyszly a chociaz z efektem zamiarzonym. :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13