Przesunięty przez: motomaciey 2012-02-29, 14:19 |
Auto na zime?? |
Autor |
Wiadomość |
leszko85
Motocykl: Honda CBR 600 F2
Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2006 Posty: 20 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2006-11-07, 23:58
|
|
|
Bartas napisał/a: | Kurna, kase zbierac na paliwo na przyszly sezon tak jak ja, a nie auta kupowac |
heh Bartas któremu jednak zima jest do czegoś potrzebna.(lolek2)
[ Dodano: 2006-11-08, 00:01 ]
SOVIETVW napisał/a: | wiesz mozna to rozumiec dwuznacznie,ten dym i te chmury , dla jasnosci mi chodzi o dym i chmury z Diesla |
też znam to uczucie odpalanego styranego żywotem diesela na zimnym silniku
[ Dodano: 2006-11-08, 00:08 ]
Kefirek napisał/a: | nigdy, nigdy nigdy. |
zależy kto co lubi... boski klekot dieslowskiego silnika |
_________________ http://www.polskajazda.pl...a/CBR,600/31268
|
|
|
|
|
Kefirek
Old MZ never die...
Motocykl: MZ ES 250 '59
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 29 Lip 2004 Posty: 191 Skąd: z choinki :P
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:09
|
|
|
Cytat: | Kefirek zgodze sie A3 (ona jest na 1wszym zdjęciu)to chyba najlepsze powiązanie sport+niemiecka 4ro-kołowa technika użytkowa |
aha, ale ten okaz co na fotce wygląda strasznie dziko z tyłu, trzeba by chociaz jakies chlapacze wsadzić zeby optycznie sie obnizył, bo tak to wygląda dla mnie jak jakaś terenówka a nie autko sportowe |
_________________ Cokolwiek sie wydarzy - CARPE DIEM |
|
|
|
|
leszko85
Motocykl: Honda CBR 600 F2
Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2006 Posty: 20 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:13
|
|
|
Kefirek napisał/a: | wygląda dla mnie jak jakaś terenówka a nie autko sportowe |
nie to jest A3 coś koło 260KM TurboBenzyna 3.2 l poj. super cacko |
_________________ http://www.polskajazda.pl...a/CBR,600/31268
|
|
|
|
|
Kefirek
Old MZ never die...
Motocykl: MZ ES 250 '59
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 29 Lip 2004 Posty: 191 Skąd: z choinki :P
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:16
|
|
|
ze super cacko to tak, ale tyl wygląda na strasznie wywindowany do góry (ja to przynajmniej tak odbieram) a gdyby wsadzic najniższym kosztem chlapacze, o jakimś dłuższym zderzaku (spojlerze) nie wspominajac, to optycznie wygladałby o duzo ładniej i sprawiał by wrazenie jakby nizej zawieszonego Oczywiscie wszystko to wziac w nawias i przed tym wstawić IMHO |
_________________ Cokolwiek sie wydarzy - CARPE DIEM |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:18
|
|
|
Kefirek, po nizej 98 roku nie mierzysz to wysoko mierzysz,moje obecne auto jest z 96 roku i jeszcze mnie nigdy nie zawiodlo,moj byly golf z 86 r był jeszcze bardziej niezawodny bo to jest tak prosta konstrukcja ze az hamska ale za to skuteczna,poprostu on nie chodzi tylko jesli nie ma paliwa w baku,i smiga nadal w Pizerii Mafia w Zielonej Gorze i okolicach.Odnosnie JTD hmm,coz moge Ci powiedziec,poprost wez sobie wygogluj troche na temat tych silnikow to bedziesz wiedzial.Jesli chodzi o dieselki to mi sie wlasnie podoba ich praca,zreszta z dzisiejszych diesli juz nieslychac raczej klekotania tylko ten cieszacy ucho pomruk twardej i zdecydowanej pracy silnika,sam jego wydzwiek jest juz obiecujacyi wiadomo ze ma wiele zaoferowania a przy lekkim dodaniu gazu piekny swist trubosprezarki az chce sie zyc ,a benzyna co?? Dla mnie to chodzi jak silnik od wycieraczek i juz albo wirowka,tylko wyje albo szumi bezsensu ,chyba ze jakis szczaw zrobi se w Golfie II 1.3 LPG wydech z rynny,naklei na szybe naklejke NEOAUTO i mysli ze jest fajny bo robi wiecej halasu niz jedzie,a takich umnie w miescie duzo |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:29
|
|
|
SOVIETVW, nie moge znaleźć teraz tych danych ale w Sobote miałem w ręce książke "obsługa i użytkowanie audi 80" i był tam silnik 1Z i wpis moment maksymalny przy 2300obr. to już nic nie rozumiem, skoro w AHU max moment jest przy 1900 to czemu u mnie turbo "działa" dopiero od 2200. Od tych obrotów jest zdecydowany kop. Ale pomińmy to bo temat idzie głęboko w TDi a autor chyba chce ogólnie jakie auto na zime. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:33
|
|
|
3.2 turbo to jest silnik z golfa R32 ,a raczej monstrum a nie silnik Quba ma cos dla Ciebie : http://www.youtube.com/watch?v=f32MBR03ato
[ Dodano: 2006-11-08, 00:40 ]
ale temat i tak juz sie pogłebił,a ten moment to moze silnik AAZ a nie 1Z bo taki moment jest w 1.9 TD AAZ ,poszukaj w necie danych odnosnie 1Z wszystkie 90 do 98 roku mialy ten sam moment i praktycznie niczym sie nierozniły.Jesli chodzi o turbo to ono zapier**** caly czas tylko akurat przy wyzszych obrotach podaje wieksze cisnienie ponizej tych obrotow co dostaje kopa to jest tzw turbodziura,pozniej to wyeleminowana stosujac turbine ze zmnienna geometrią. A tu jeszcze dwa ciekawe filmiki passat B6 1.9 TDI PD moc 130 koni wyciagniety do 170 i drugi filmik to taki sam passat bez chipu : http://www.youtube.com/wa...related&search=
fajnie poszedl do 200
http://www.youtube.com/wa...related&search=
[ Dodano: 2006-11-08, 00:41 ]
ibiza tez ciekawe odejscie do 100
http://www.youtube.com/wa...related&search=
[ Dodano: 2006-11-08, 00:45 ]
ten golfik tez calkiem fajnie pociska tylko typek start spaprał ;
http://www.youtube.com/wa...related&search= |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Jak-44 (joker)
Joker :)
Motocykl: MZ ETZ 251ex
Wiek: 41 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 285 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:54
|
|
|
Mnie pociagaja duze auta osobowe ... klasyki ...
niemieckie , amerykanskie, włoskie, ... , z porzadnymi silnikami ...
z lat produkcji od 1965 do 1985 tzw. Joung Timer-y
lsniące chromem, polerowanym aluminium itp.
leszko85 BMW dobry samochód miałem kiedys stara piatke dokładnej ... 520...
jescze dokładniej e-28 silnik 2.0 na gazniku z 1984 ... ale sie tym przyjemnie jedziło ...
wiec nie osądzaj wszystkich ze to szpanerzy bo nie moja wina ze BMW jedzi tez paru frajerów w dresach i łysych w skorach z zimmymi łokaciami co sie woza po miastach i wsiach ... BMW ma charakter, ale do 1999 roku, teraz to plastikowa komercha fakt.
Zreszta jak wiekszosc dziszejszych aut ... apropos audi ... no nowe audiczki to jeden z niewilu przykladow ze im nowszy model tym faktycznie ładniejszy oprocz A3 podoba mi sie nowa A8 |
_________________ Joker moze i nie V.I.P, ale jakie ma moto:)
http://www.bikepics.com/members/01joker/90etz251/ |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2006-11-08, 00:58
|
|
|
To że działa cały czas to wiem, tylko jakoś tak się przyjeło mówić że zaczyna od iluś, wiem że ono lata cały czas bo przecież spaliny idą ciągle w wydech. To jest silnik na 100% 1Z bo to brata (drugiego nie tego co ma omege) Audi 80 z 93roku 1.9 TDI.
Filmik niezły szczególnie skok obrotów z 2-3 tyś, u mnie jest podobnie, no chyba że złapie notlaufy, bo ostatnio mnie to prześladuje a nie mam czasu żeby oblukać silnik. Mam logi z vaga i jednoznacznie przeładowuje. Musze zmostkować N75 i testy, aha czy jest możliwe że zapiecze się westgate i nie upuści ciśnienia z turbo?? Bo zapiekanie kierownic jest powszechne ale westgate to nie słyszałem. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-11-08, 01:22
|
|
|
jest mozliwe, najbardziej prawdopodobne przyczyny lapania notlaufow to padniety N75,jakas nieszczelnosc w tym pteumatycznym ukladzie sterujacym, albo zapieczony westgate lub kierownice zalezy jaka turbawaka,zdarza sie tez ze padnie membrana w gruszce przy turbinie,musial bys wjechac na kanał wejsc pod spod auta zaswiecic se czyms na westgate a druga osoba niech mu zadepta pozadnie do deski i bedziesz widzial czy silownik chodzi,tak czy inaczej dobrze wziasc jakis pret czy rurke i go rozruszac troszke,pozdejmowac wezyki odpowiadajace za za sterowanie turbiny sprawdzic na szczelnosc,mozna tez sprawdzic wezyk ten co wychodzi z kolektora ssacego i idzie do sterownika,one wszytskie lubieja sie przecierac albo zmurszec,ale zanim zaczniesz sie w tym grzebac to wez pozycz od brata z Audi jego N75 zaluz na chwile do siebie i sie przejedz wtedy bedziesz wiedzial odrazu czy to N75 ale jego przelozenie to 5 min. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2006-11-08, 01:28
|
|
|
Fajne psukanie blowoff-a http://www.youtube.com/watch?v=8iqhhApbNz8
mina prezentera mówi sama za siebie ile to ma kucyków pod maską http://www.youtube.com/watch?v=4_-OFCGlzNk
prędkość max http://www.youtube.com/wa...related&search=
I jest tego dużo więcej i ciekawszych też. Swego czasu byłem napalony na Uno turbo 1.4 da się to ściągnąć za około 3-4 tyś w dość dobrym stanie ale dałem sobie spokój bo nizbym ciekawa opinia krąży o tym aucie a ja bym silnika nie oszczędzał. Dwa słowa kolegi z Uno Club Polska podsumowuje to auto dobitnie (inny gość z klubu kupił tego potwora) "Gumowych drzew"
No przełożenie N75 to moment wcześniej zmostkuje do i też się dowiem czy to jego wina, jak dalej będzie przeładowywać to albo wężyki coć sprawdzane iniby dobre albo westgate. Miałem profilaktyczniw wymienić wszystkie wężyki podciśnieniowe ale jakoś tak czas leci i nie uśmiecha mi się dokładać kasy do ojca auta. A jak on jeździ to notlaufa nie łapie bo jeździ delikatniej.
SOVIETVW, z tymi paramertami silników 1Z i AHU to niezłe jaja są, znalazłem 3 źródła, wszędzie co innego hehe. Jak to mówi mój ojciec "każdy chu* na swój strój"
http://vwgolf.pl/silniki_VW.html
http://www.doppel-wobber.de/g3_motor.html
http://www.webmedia.pl/szymacha/TDI19.htm |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-11-08, 01:57
|
|
|
no daje rade takie Uno ale czuje ze szybko by sie posypało,ale do golfa VR6 to moze chyba startowac smiało,a z tymi danymi to popieprzone faktycznie,ale mowie Ci oba silniki maja 202 niutki przy 1900,niemal wszytskie 1.9 TDI 90 i 110 maja moment przy 1900 chyba teraz te najnowsze maja nieco lepiej. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2006-11-08, 08:21
|
|
|
turbo powinno "właczać sie" od obr momentu max a wyłaczać przy obr mac mocy. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
leszko85
Motocykl: Honda CBR 600 F2
Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2006 Posty: 20 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2006-11-08, 09:43
|
|
|
[ Dodano: 2006-11-08, 09:47 ]
Jak-44 (joker) napisał/a: | bo nie moja wina |
tak, to nie twoja wina...
[ Dodano: 2006-11-08, 10:11 ]
Kefirek napisał/a: | ale tyl wygląda na strasznie wywindowany do góry |
taaa, zawieszenie ma wzmocnione i troche podniesiony jest, fakt można by troche go obniżyć ale wygląda jak naprawde rasowy sport na innych fotkach bez spojlerów, no i dżwięk niestety nie ten sam..tuning mechaniczny z tego co kolo pisze winiósł grubo ponad 70 tys zeta....no 4500 zł sam automatyczny mechanizm wicieraczek do reflektorów |
_________________ http://www.polskajazda.pl...a/CBR,600/31268
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-11-08, 13:43
|
|
|
silnik doladowany osiaga max moment kiedy turbina podaje cisnienie wlasciwe doladowania,pozniej jest utrzymywane na odpowiednim poziomie przez zawor bezpieczenstwa Westgate uposzczajacy spaliny obok turbiny zamiast przez nia,lub przez kierownice spalin,kiedy ktores z tych urzdzen zawiedzie,silnik zostanie przeladowany co poskutkuje jego przejsciem w tryb awaryjny |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2006-11-08, 14:24
|
|
|
SOVIETVW, no to była wersja 115 koni,potem ten ziomek kupił sobie własnie silnik z rozbitej A6 wersję 140 KM i w dodatku z 6 biegową skrzynią,wtedy dopiero zaczął Audik zamiatac |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2006-11-08, 14:31
|
|
|
no wlasnie ja bede polowal na ta 140 konna wersje,zreszta one roznia sie od siebie tak samo jak 1.9 90 i 110 km, czyli przedewszytskim wtryskami,programem i turbawką,mozna bnez problemu ze 115 zrobic 140 koni albo nawet duzo wiecej. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Plonek
wujek samo ZŁO
Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 486 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-11-08, 15:26
|
|
|
BMW E34 525 TDS, opcjonalnie 325 TDS (E36) też dorzuciłbym do gry. Choć gdzieśtam przeczytałęm że to moto ( a nie samochód ) dla szpanerów ... no cóż - taki sam stereotyp jak MZ- motór wieśniaków. |
_________________ The power of dreams. |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2006-11-08, 15:29
|
|
|
plonczek, pare postow wyzej było napisane o BMW i niestety na podstawie doświadczenia mojego taty mechanika mogę tylko potwierdzić opinię o TDSach |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
Plonek
wujek samo ZŁO
Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 486 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2006-11-08, 15:37
|
|
|
zła opinia panie śpiewak bierze się z nieodpowiedniego traktowania takich silników, a potem narzekania na nie. Wiadomo - głowice lubią pękać, ale dopiero po przegrzaniu, a żeby temp podskoczyła powyżej normy to pedał przez długi czas musi być wciśnięty głęboko w podlogę. Jeżeli też ktoś nei umie obsługiwać siesilnikiem z turbiną, to i ona padnie. System tłokowo korbowy - stara sprawdzona konstrukcja w której niemcy swoją zasadąnie mieszali, bo po co zmieniać to co dobre. Z całęgo mojego niamałego doświadczenia z E34 TDS ( droga do grudziądza i spowrotem ) nie mogę o nim złego słowa powiedzieć, nawet zużycie paliwa mnei rozwaliło : 6,5 do 7 litr
Morał: jak się dba to się ma |
_________________ The power of dreams. |
|
|
|
|
|