» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: micek
2007-04-10, 12:21
jakie auto do 3 tys?
Autor Wiadomość
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-11-19, 21:30   

wojciech944, zalezy jeszcze jakiego kadeta dostaniesz,bo wychodziły z silnikami oplowskimi jak i isuzu.... ja jednak dalej szukałbym golfa... :smile: aha kadett i nowoczesniejsza stylistyka od golfa? wystarczy wsiąść do środka i odpalić i podziwiać naszą tańczącą deskę rozdzielczą wykonaną z nie wiadomo czego :grin:

[ Dodano: 2006-11-19, 21:32 ]
uwierz mi że wykonanie golfa a kadetta to już całkiem inna bajka...
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-19, 21:50   

Śpiewak_ETZ, Jakoś nie zauważyłem żeby deska trzeszczała, albo tańczyła:P Mój starszy ma KadettaGt i mój braciak miał kombi i w żadnym nic nie trzeszczało. Pozatym w golfie energonomia i stylistyka deski bardzo przypomina jego I wersję :P
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-11-19, 22:24   

Hubert-Moto, ej ale ja mówię w o dieslu.... :razz:

[ Dodano: 2006-11-19, 22:26 ]
a kadett gt to mi sie nie wydaje zeby to klekot byl :smile:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2006-11-19, 22:39   

no raczej nie :P :smile:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-11-19, 22:42   

escort ujdzie a w mieści tami mały dieselek wymiata lekko dajesz gazu i od początku jedzie. aha i te 1.6D są lepsze palą litr mniej a mocy i kulury pracy (o ile o takiej mozna mówić, klekot jest ale przyjemny jak ktoś lubie ropeniaki ale nie piszczy jak w mercach. Acha wie ktoś mzoę czemu tak mercedowskie diesle piszczą?) tyle samo.
ja myślałem o czymś takie to jest jednak Mk4 :
http://moto.allegro.pl/it...ord_escort.html
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1658620
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1641710
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-19, 22:45   

pomiedzy kadetem z 90 roku a golfem z z 86 jest przepasc technologiczna,oczywiscie isuzu 1,7 a 2,2 to calkiem inna bajka,czy czesci do kadeta sa 2 razy tansze to bym sie klucicił, pozatym kadett 2 razy zcesciej sie sypie,odpalanie zima,podstawa to dobre wtryski i AQ no i swiece musza grzac i pali na strzała generalnie diesel zapala owiele lepiej na mrozie od benzyny, tylko zla slawe zyskal se pzrez zajechane egzemplaze i tempych wlascicieli,moj TDI zapala przy -15 bez grzania, z tym ze to bezposredni wtrysk wiec inna bajka, ale wystarczy ze raz przezuci, a rob tak benzyna,nawet niejedna benzyna zdrowa ma klopot zeby zapalaic.Jesli chodzi o wnetrze i stylistyke kadeta to beznadzieja wszedzie twarde i sztywne plastiki katastrofa,zadko kiedy obrotomierz,w dodatku to bezbarwne podswietlenie deski,rownie dobzre mzona na nie swiecic latarka i to samo bedzie

[ Dodano: 2006-11-19, 22:51 ]
a to ze kadett diesel chodzi jak czol to prawda,zeszlej zimy robilem jednego ale nie lezke tylko tego calkiem kanciastego,ale silnik mial ten normalny 1.6 muł i z paska posypaly sie zabki,bo napinany jest na pompie wodnej,a ze przymarzla jak dobilo do -20 to sie zabki wysypaly dalej mowic chyba niemusze co sie stało,wymiana paska to katastrofa jest,bo lapa trzymajaca silnik jest wewnatrz pola ktore zatacza pasek i przykrecona do podluznicy wies silnik i skrzynie tzreba opuscic a zeby wsadzic lape spowrotem na miejsce to juz wogule szkoda gadac,blacha wiadomo gnije szybciej niz to auto wyciaga,jesli chodzi o deske golfa I a II to sa zupelnie inne chodz niepwoiem ze w I jest brzydka,wnetrza z golfa II były pakowane golfa cabrio w kascie golfa I bo one sa bez oznaczenia poprostu golf cabrio.

[ Dodano: 2006-11-19, 22:55 ]
pozatym sylwetka golfa jest raczej ponad czasowa,golfy nawet II czy odstawione I sa wciaz w modzie,kazdy to bajerzy tuninguje bo fajne jest pod wieloma wzgledami a kadety co??:D, pozatym jak sie poszuka to wcale takie drogie nie sa golfiki mowie ja swojego oddalem za 2.000 zł wsiadales i jechales, zadnego wkladu finasowego,a zapier**** jak burza i ten swist turbiny :mrgreen: .A kadetem mulem to zaduzo nie bedziesz mial do powiedzenia na drodze chyba ze z maluchem a spali tyle samo co golf,zywotnosc blach bez porownania,pozatym wystarczy sie rozejrzec ile smiga kadetow a ile golfow do tej pory a produkowali je mniej wiecej do tego samego roku.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-11-19, 22:58   

do 3 tysiewcy to audi B3 lub opla vectre ew astre 1 w hatchbacku
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-19, 23:02   

bleee, GM wogule to kupa.Astra ,vectra a vectra B to juz wogule, omega ,calibra ,tigra to smiech na sali jest,zafira tylko metki made in china brakuje.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-11-19, 23:02   

tomasz102, eskort jest fajny, tylko ze ja mam 194cm wzrostu, i to chyba mówi samo za siebie :wink:
SOVIETVW, wszystko ma swoje wady i zalety (mówie tu o kazdym samochodzie), nic nie mozna ogólnikowac
 
     
arekqq 


Motocykl: KR51&SR50
Wiek: 34
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 74
Skąd: Gubin
Wysłany: 2006-11-19, 23:23   

opel to opel
wiadomo karoseria...
ale pod wzgledem silnika to zdecydowanie polecam moj ojciec mial 2 corsy (b i c) i jedna astre i w corsie b przez 200k silnik nawet nie zajaknal ...
pozostale tak samo ale mniejsze przebiegi (na corsie c 40k a na strze 60k)
oczywiscie wszystkie przebiegi tylko w rekach mojego ojca...
ale karoseria skutecznie odstrasza
co gorsza opel nie ma najmniejszego zamiaru z tym cokolwiek zrobic
kuzyn ma 4 letnia vectre i po tych czterech latach stania czasem na podworku czasem w grazu juz rdza sie pojawia ... :/
_________________
...Siódmego dnia stworzył motocykle, a Bóg widział że były dobre...

NO RULES || NO LIMITS

http://bikepics.com/members/garus/
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-19, 23:42   

moj kumpel miał starz czy praktyki w serwisie Opla i mowil ze w nowych vectrach B po 40 tys siadały tuleje na wachaczach,auto zaczynało plywac po calej drodze,o walorach jezdnych lepiej nie wspominac,o odglosach przy jezdzie po dziurach tez,mało tego w silniku 1,6 lub 1,8 nie pamietam teraz ale napewno był 16 zaworowy po 140 tys km , i teraz UWAGA!! trzeba było wymienic pierscienie tłokowe,i to było przewidziane przez producenta,mało tego nie zakladali oryginalnch pierscieni GM bo poprostu niebyło tylko zakladali pierscienie firmy GARRET,dla mnie cos takiego to jest parodia,po 140 tys to ja moge wymieniac pierscienie ale w maluchu a nie w aucie ktore wtedy kosztowalo blisko 50 tys.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-11-19, 23:52   

hmm, nie straszcie :razz:
Starszemu i zerestą i mi marzy się Astra II z np2000r. w 2litrowym dieslu z bez. wtryskiem. Ale jak tak straszycie,hmm ale coś nie wiem bo chyba teraz na blachy to producenci dają 10lat grwarancji nie?
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-20, 00:10   

no astra II z 2000 roku to juz napewno na ocynk i nie zgnije,jesli chodzi o jednostke napedowa 2.0 w dieslu czyli 2.0 DTI , to hmm coz ,ja nie bede cie straszył, pomruk jak mazenie, ale poczytaj sobie sam,powiem Ci tylko ze moj kuzyn robi komputerowa dignostyke aut i juz nie moze patzrec na te silniki i padaja turbinki w nich,wykonanie, takie jak by mialo to jechac na jeden wyscig i do smieci,a z kolei 1.6 praktycznie malo cos sie zmienily i nie ma co ukrywac sa slabe,polecal bym Ci TDI i Grupe VAG ,ale jesli nie lubujesz sie w tych autach to radze Ci forda i jakiegos CDTI ,zawsze to juz Common Rail,albo bardziej merca CDi,to tez jest na CR
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2006-11-20, 00:20   

no bo astra 1.7 jest słaba i a 2.0 czytałem recenzje i po 160tyś jeszcze nie czytałem opini na popsute cześci w silniku, a tym bardzoje turbine. Astra 2 w kombi jest dobra ob gabarytowo jest mała a przestronna w środku (małe auto msi być bo 2 moto w garazu stoją) A francuza ja nie chce bo jest strasznie miękki.

Aha a co do escorta to odsunoł byś siedzenie i git :mrgreen:
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-11-20, 00:27   

e az tak zle to nie jest, trzeba poprostu dbac o auto, jak ktoś nie trzyma w garaźu, nie myje auta, nie kunserwuje, to później sie dziwi ze rdza wychodzi
przeciesz sa duze fiaty z lat 70 bez najmniejszych oznak korozji :wink:
kazde zadbane auto jest dobre :wink:
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2006-11-20, 07:27   

wojciech944, no tyle poprostu że w stanie pod chmurą nie każde auto wytrzyma długo :wink:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
KingNothing 
V.I.P.

Motocykl: MZ ETZ 150
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 363
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-20, 08:13   

Eh... mój dziadek trzymał auto którym jeżdzę w garażu, zrobił nim bardzo mało przebiegu przez 7 lat, a i tak korozja występuje. Tydzień temu łatałem dziurę wielkości dwóch zaciśniętych pięści nad błotnikiem. Ja naprawdę nie wiem od czego to zależy.
_________________
http://www.bikepics.com/members/KingNothing/
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2006-11-20, 13:53   

pokaze wam filmik odnosnie jazdy golfem GTD z silnikiem 1.6 TD+ intercooler 80 koni, powiem tylko ze TDI 110KM w glfie 3 ma co kołoniego robic ,a wlasciwie nawet moze dostac baty. Zreszta zobaczcie sami,filmik mowi sam za siebie.

http://videos.streetfire....3147032A3BA.htm

[ Dodano: 2006-11-20, 13:59 ]
jest bo malenkim tuningu,czyli tk jak mowilem podkrecina dawka na pompie, i zwiekszone cisnienie doladowania do 1,7 bara,i prosze coi sie wyrabia,dla porownania powiem ze golf VR6 ma do 100 nieco ponad 7 sek.

[ Dodano: 2006-11-20, 14:01 ]
i nastepny filmik : http://videos.streetfire....6E46E8ACCB8.htm

jak na golfa II 1.6 TD to chyba nikt nie ma pytan.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
daniel1621 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 987
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2006-11-20, 14:43   

rybson13 napisał/a:
do 3 tysiewcy to audi B3
oj za 3tys. to B3 sprawnej i zarejestrowanej w Polsce to raczej niedostaniesz
_________________
http://www.polskajazda.pl...08&opcja=detail
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2006-11-20, 14:51   

daniel1621 napisał/a:
rybson13 napisał/a:
do 3 tysiewcy to audi B3
oj za 3tys. to B3 sprawnej i zarejestrowanej w Polsce to raczej niedostaniesz


kuzynowi znalazlem za 2150zl zarejstrowana od 14 lat w polsce jezdzila nia kobieta do banku do pracy, auto sprawne z alufelgami oryginalnymi audi opony roczne aku nowy :) i radio sony rocznik 1988 bez rdzy bite w lewy blotnik w przodzie dwa lata temu;) kobiete znalem, kupila to auto 8 lat temu od mojego wujka gratis dostal 35 litrow paliwa, ubezpieczone i przeglad jeszcze na 6 miesiecy // i co nieda sie?? to wg ciebie ile jest wartte 18letnie auto??:)

kuzyn dolozyl do niej 170zl na tarcze i kolcki hamulcowe i teraz zapierda&^% autostrada po krakowie 195km/h niestety wiecej nie pojdzie szkoda tylko ze gazociagu nie miala bo sie nie oplaca zakladac bo wyjdzie drozej niz auto hehe a auto w bdb stanie z wygladu i technicznie:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15