» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Tlumik: sport czy zwykly
Autor Wiadomość
Szymon_MZ 

Motocykl: ETZ250/VFR800
Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 423
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-01-13, 10:10   

Cytat:
A ty myślis ze w oryginaleco masz! tez kawal pustej rury(stożka) i końcówke wyciszajaca;]


Tylko chciałem powiedzieć co tam jest.... :shock: I moim zdaniem szkoda kasy na ten tłumik, jeżeli oryginalny jest w dobrym stanie zawsze można oddać go do galwanizerni :lol:
 
     
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2007-01-13, 11:11   

Mojego sie juz nie opłaca oddawac do 'galwanizerni' bo jest taki porysowany i powgniataty(poprzedni własciciel) ze lepiej kupic nowy... :sad:
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-13, 11:50   

Ludzie... Starych tłumików nie oplaca sie chromować bo bedzie to kosztować KROCIE!
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
habson 

Motocykl: wsk 175, ifa bk 350
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 12
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2007-01-13, 20:08   

poza tym nie każdy zakład go weźnie bo słyszałem że tłumik jest ciężko pochromować bo ma syf w środku i podczas galwanizacji trudno jest go uszczelnić
 
     
bartek666 
motofather


Motocykl: WSK 250
Wiek: 37
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 75
Skąd: koszyce wlk/tarnów
Wysłany: 2007-01-13, 20:55   

mialem "sportowy" tłumik, bzmienie do dupy, osiągi? niewiem. a teraz mały upgrade czyli końcówka od suzy gsx750 coś takiego http://www.biketrader.co.nz/suzuki/gsx750f.jpg teraz przynajmniej dzwiek jest fajny
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-13, 22:24   

hmm odległosc końcówki od dyfuzora tez ma znaczenie:D
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Michau 

Motocykl: Suzuki GS 500
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 258
Skąd: Skarszew
Wysłany: 2007-01-13, 23:48   

hubertbaran napisał/a:
A ty myślis ze w oryginaleco masz! tez kawal pustej rury(stożka) i końcówke wyciszajaca;]
napewno nie w ETZ... :roll:
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2007-01-14, 00:48   

mi sie one niepodobaly jak tylko pojawily sie na rynku,pierwsze co to beznadziejny wyglad,ale syszalem ze daja jada,no w koncu "sportowy tłumik" to cos musi w tym byc, iz jestem zapalencem mocy co roz to ulepszam mojego TDI-ka :mrgreen: , to se mysel juz pzrezyje to ze H8888 wyglada ten tlumik i zaloze go ja daje jada, ale co sie okazalo ze niedaje nic,a wydziewk jest beznadziejny,malo tego jeszcze ten wyglad,mozna by przyrownac do obecnej pierwszej damy IV RP,wiac dlamnie ta juz sa 3 wady,osiagow niepolepsza a z rezacji swiadkow wynika ze pogarsza elastycznosc,wyglad do dupy,wydzwiek tez, wiez ja bym wolal juz dobra uzywke dopasc, albo ten wegierski,to samo tyczy sie kolanka wydechowego, juz wolalem moje chropowate z wrzerami pomalowac na czarny matt niz zakladac jakis bardziew tylko dla ladnego chromu ktory w niczym nieprzypomina ksztaltow oryginalnego kolanka od 251,bo one wszystkie wygladaja jak do 250,czyli okragle, a wiadomo czym grozi zalozenie takiego kolanka w 251,raz ze moze i napewno pogorszy charakterystyke silnika,malo tego ostre hamowanie mzoe sie skonczyc tragicznie dla motocyklisty.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-14, 12:28   

Napewno nie w ETZ? A widziałeś kiedyś rozcięty wydech? Czy tylko myslisz ze tak jest?
Każdy wydech w 2T jest tak zbudowany. Sportowy ma jedna jedyną wade... Jest do wszystkiego i do niczego.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Michau 

Motocykl: Suzuki GS 500
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 258
Skąd: Skarszew
Wysłany: 2007-01-14, 13:49   

hubertbaran napisał/a:
Napewno nie w ETZ? A widziałeś kiedyś rozcięty wydech?
Pytasz czy widziałem? Nawet więcej, rozcinałem. Chyba Ty nie widziałeś...
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 486
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-01-14, 15:23   

Hubert, weźże jakiś rozbieralny wydech, rozgrzeb go i dopeiro potem praw herezje. Polecam od ES, bądź od cezet.
_________________
The power of dreams.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-14, 18:53   

Panowie wymi pierduł nie bedizecie wpierać! Każdy wydech 2T skłąda sie z dyfuzora, rezonatora i tłumika.

Dla udowodnienia niedowiarkom polecam rozebrac tłumik od CZ 350 wykrecajac cześć tłumiacą widzimy stozek dyfuzora a pierwsza wkładka tłumika jest stożkiem.


No chyba nie powiecie ze Wydech 2T jest w całosci wypełniony wkładkami tłumiacymi.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 486
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-01-14, 19:19   

Cytat:
A ty myślis ze w oryginaleco masz! tez kawal pustej rury(stożka) i końcówke wyciszajaca;]

hubertbaran napisał/a:
Każdy wydech 2T skłąda sie z dyfuzora, rezonatora i tłumika.

obie Twoje wypowiedzi, w każdej inna śpiewka. tzn pusta rura, czy dyfuzor i rezonator ? ja przestaje kapować ...
_________________
The power of dreams.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-14, 21:58   

No bo to niejest takie proste... :/ W 4t wystarczy kawał rury i regulacja cisnieniaw wydechu. W 2T nie jest tak kolorowo zjawisko falowe itp. Jesli jutro zajde czas to zrobie screen programu do oblicznia wydechów tam beda ładnie zaznaczone komory bez tłumika.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2007-01-15, 01:18   

no fakt bez dyfuzora sie nieobejdzie, znaczy obejedzie,ale wtedy my bedziemy musieli sie obejsc bez super osiagow :D
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-15, 10:24   

bez dyfuzora (jakiego kolwiek) silnik 2T moze nie zapalic. Otaczajce nas powietrze jest nieskończenie długim wydechem.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2007-01-16, 00:02   

Huberta zapali ale bedzie slaby.Sila rzeczy bedzie miał plukanie jakies tam bo tlok wypchnie z pod siebie mieszanke,i pzrepluka cylinder i dojdzie do jej zapalenia, ale wiadomo ze to nie tak ma byc...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-16, 10:17   

mozliwe... ale toeoretycznie nie powinien zaplaić ... Poniewaz spaliny nie powinny ujsc nazwenątrz:D
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2007-01-16, 12:29   

powinny ujsć do dyfuzora,tam rozprezajac sie powinny wyssac swierza mieszanke razem ze sobą,w momecie kiedy spaliny uderzaja o przegrode na koncu dyfuzora nastepuje gwaltowne odbicie i miesznka wraca do cylindra spowrotem(dlatego przepłukiwanie nazywa sie "przepłukiwaniem zwrotnym")miesznka zostaje jak by wtłoczona do cylindra (całe to zjawisko przebiega z predkoscia o wiele bardziej przekraczajacą predkość dzwieku wiec nie da sie tego zaobserwowac w zaden sposob,dlatego wlasnie w 2T tak wazna jest nawet dlugosć kolanka i to jak gleboko wchodzi ono do dyfuzora,wazna jest tez odleglosc do pzregrody,to czynniki maja bezposredni wpływ na charakterystyke silnika,włozenie w wydech wiecej lub mniej od 2 mm kolanka moze spowodowac odczowalna poprawe lub pogorszenie osiagow,ja zastosowalem sie do kilku wskazowek przy skladaniu wydechu i efekt byl zadziwiajacy,a nigdy wczesniej nie przywiazywalem do tego wiekszej wagi ,jak wiekszosc uzytkownikow zreszta,no co rura to rura :mrgreen: ,ciekawe sa tez wydechy z regulowaną pzreghrodą,mozna sobie dowolnie zmieniac charakterystyke silnika pod siebie,cos jak strojenie silnika pod siebie, jak przy chiptuningu :lol:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-16, 17:28   

no nie jest tak pięknie bo niewystarczy sam długosc wydechu... Wazne jest tezpochylenie stozka i kształt ostatniej przegrody.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13