» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Tlumik: sport czy zwykly
Autor Wiadomość
wozi 
majsterkowicz


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 360
Skąd: Z Polski Be
Wysłany: 2007-01-16, 17:55   

Ale najlepiej i tak chodzi MZ bez tłumika :twisted: A wracając do tego sportowego to po ok 2 miechach i tak wam sie wypalą te elementy wygłuszające i moto będzie chodzic jak bez tłumika. Wniosek prosty :razz: Chcesz mieć sportowy wydech= jeździj bez tłumika :wink:
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-16, 18:36   

jazda bez tłumika pogarsza osiagi masyzny i moze doprowadzic do zatarcia.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
wozi 
majsterkowicz


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 360
Skąd: Z Polski Be
Wysłany: 2007-01-16, 22:05   

Co do mocy odniosłem raczej inne wnioski :wink: A ze to niezdrowe dla silnika to wiem i dlatego nie próbuje no moze poza tym 1 razem :razz: A w dodatku dzwoni w uszach po takiej jeździe :mad:
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-17, 09:30   

odniosłeś inny wniosek ponieważ moment spadłale był dostępny juz bardzo nisko. Maxbroty zmniejszyły sie o około 2 tys. Mogłeś stracic nawet 4KM.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2007-01-17, 11:49   

dokladnie, wydaje sie ze silnik ma lepszego jada bo dysponuje lepszym momentem od dołu, ale gorny zakres obrotow to katastrofa.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2007-01-17, 11:56   

Ja mam zamiennie dwa tłumiki. Na sportowym moje odczucie jest takie że obniża się moment obrotowy na niższych obrotach jest większa moc. Na oryginalnym zdolnych obrotów ciągnie gorzej ale potem wkręca się szybciej i na wyższe obroty. W tym sportowy trzema uważać aby wata nie zatykała wylotu, jak się kupi jest tylko kijowa sprężynka która ma to trzymać a tak naprawdę jak doda się gazu to cała wata się przesuwa a czasami zatyka wylot najlepiej poddać to po kupnie jakiemuś tuningowi. Dźwięk początkowo może się podobać ale po dłuższej jeździe ma się go dość i jest bardzo głośny. Osobiście polecam kupić oryginalny!!!

Mam takie pytanko czy ktoś ten tłumik sportowy liczył czy jest prawidłowo wykonany???
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2007-01-17, 18:31   

ja daje se reke uciac ze jest wykonanay na pałe,
WALDEK150 napisał/a:
Na sportowym moje odczucie jest takie że obniża się moment obrotowy na niższych obrotach jest większa moc.
wez określ jasniej o co Ci chodzi bo ja nie rozumiem,moment sie obniza tzn ze jest dostepny z nizszych obrotow czy ze jest gorszy,i co z ta mocą?
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2007-01-19, 18:20   

Chodzi mi o to że się obniża moment i jest dostepny z niższych obrotów.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339
 
 
     
wozi 
majsterkowicz


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 12 razy
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sie 2004
Posty: 360
Skąd: Z Polski Be
Wysłany: 2007-01-19, 19:03   

W sumie to nie próbowałem kręcic go wtedy powyzej 4k bo bolały mnie juz uszy :razz: więc nie wiem jak to jest na wysokich obrotach ale podoba mi się ta siła na niskich zbiera własciwie od 1,5 tysiąca :twisted:
 
 
     
castart 


Motocykl: MZ ETZ 150 90r
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 20
Skąd: Szydłowiec
Wysłany: 2007-01-23, 12:22   

no to juz mam odpowiedz na pytanie "sportowy czy orginał"
a co myślice o przecięciu orginału w miejscu ostatniego spawu i podniesienie go o kilka stopn do góry i ładnym zespawaniu tigiem?
 
     
lukjas2504 


Motocykl: Mz 250\1ts
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: Lipnik
Wysłany: 2007-01-23, 13:32   

Śpiewak_ETZ,
który ty masz tłumik ten 106cm czy 116cm???
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,250/14276
"Niektórzy mówią, że motocykle to zabawki dla małych chłopców, z których w końcu się wyrasta. Ja twierdzę coś wręcz odwrotnego. Z motocykli nie tyle się wyrasta, ile trzeba do nich dorosnąć"
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2007-01-23, 13:50   

xsardas007, ja mam 116 cm,długością odpowiada oryginałowi od TS,tyle że jest lekko gięty,a tłumik 251 to taki pokurcz i wyglądal by dziwnie przy ogólnie długiej TS ;)

[ Dodano: 2007-01-23, 13:51 ]
castart, dla mnie taka przeróbka to syf :D
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Peterek 
NNI A851


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 469
Skąd: Nidzica/Wwa
Wysłany: 2007-01-24, 14:27   

mi sie podoba taki tlumik ale w 251 lub 150 bo w 250 to raczej dziwnie wyglada...poza tym szkoda mi ciac fabrycznego tlumika, czasem sa takie do kupienia na allegro ale czesto maja duzo wgniotow i rdzy :???:
_________________
"...obsraj sie a nie daj sie..."

To moja maszyna!
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-01-25, 12:40   

wozi napisał/a:
Ale najlepiej i tak chodzi MZ bez tłumika :twisted: A wracając do tego sportowego to po ok 2 miechach i tak wam sie wypalą te elementy wygłuszające i moto będzie chodzic jak bez tłumika. Wniosek prosty :razz: Chcesz mieć sportowy wydech= jeździj bez tłumika :wink:


miales taki tlumik?? bo ja mialem i takiego efektu nie zauwazylem, wiesz z autopsji czy opowiadań gawędziarzy bajkopisarzy??
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-01-25, 14:28   

w tym jest ziarko prawdy, z czqsem ta wata szklana sie ubija i miesza z niespalonym olejem, tworząc taki zlepek, wtedy traci ona własnosci tłumiące...
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-01-25, 15:54   

Ja taki tlumik mialem (byl juz jak kupilem mz) i nie zauwazylem zadnych takich rzeczy jak tutaj piszecie, no chyba ze gaznik ktos ma zle ustawiony to mu wali paliwem w tlumik, albo leje miksolu jak na nalesniki, a pozniej sie to tam zaczyna lepic i palic... te tlumiki to gowno ale bez przesady!! kurde zrobilem 240km praktycznie bez postoju dluzszego niz 10 minut i nic mi sie nie zapalilo i tlumilo normalnie... czemu ludzie sie wypowiadacie jak nie mieliscie, tuning to zadny, sportowy tez on nie jest (poza wygladem ktory na to wskazuje) ale wg. niektorych ma ladniejszy wyglad np. wg mnie co wcale nie oznacza ze bym go kupil bo w mz tlumik nawet nic nie pomoze zawsze to bedzie ddr-owska maszyna, a te teorie na temat tlumikow to juz wogole klapa co to ma znaczyc ze mz bez tlumika nie zapali?? co poniektorzy sie chyba nasiedzieli na mzetz.fora.pl bo pieprza tak jak oni o tym ze diesla lali czystego i jezdzili, hubertbaran twoje wywody na temat tlumikow sa czysto wyjete od kazka gawedziarza albo z jakiejs ksiazki-jedna wielka teoria, brak tlumika spowoduje zatarcie heheh ?? dziwne 4 tys km przejezdzilem rometem bez remontu rozumiesz?? i to na tlumiku z gasnicy bo chcialem zeby sie sasiedzi wkurwia*i i co dalej piszcie o tych zatarciach spadku osiagow (w ktory to jeszcze jestem sklonny uwierzyc tyle ze moj romet pod gorke ladowal ze mna 50km/h a swoje waze) gdzie sie czlowiek niepopatrzy to slyszy "tlumik w 2T to podstawa" dajcie mi przyklad kogos komu sie zatarl 2T po kombinacjach z tlumikiem...
i dajcie spokuj juz z tymi tlumikami zatarciami spadkiem osiagow i srat pierdat nie kazdy sobie zmierzy czas do 80km/h na tlumiku i bez i niech sobie porowna roznica bedzie praktycznie zadna, a jak bedzie to spowodowana zmiana warunkow atmosferycznych, czy tam podloza.

jak kogos urazilem to przepraszam ale swoja wiedze oparlem na doswiadczeniu a nie domyslow zaslyszen i innych form internetowego przekazu!
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2007-01-25, 16:37   

rybson13 napisał/a:
roznica bedzie praktycznie zadna
różnica jest, i tez wiem to z doswiadczenia na motorynce i wsk
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-01-25, 23:09   

mówiłem ze teoretycznie bezzadnego tłumika, i to jeszcze oparte wszystko na gazie idealnym. To ze coś jest wyjete z "jakiejs ksiazki" świadczy tylko o tym ze ktos je czyta! Panowie praktyka niepodparta teoria jest jak sracz bez papieru toaletowego.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-01-26, 00:13   

okej spokojnie;) bez nerwow kazdy ma swoje zdanie na dany temat, ja probowalem tak i tak i roznicy nie bylo, wiem tylko jedno jak w hondzie garczki opustoszylem przy schodzeniu z obrotow potrafila kichnac wiec wrocilem do orginalu, wiadomo osiagi sie zmienia albo na leprze albo na gorsze po modyfikacjach-ale nie drastycznie, ale nie uwierze nigdy w ten czesto cytowany tekst "2T bez tlumika nie jedzie" i oto mi sie rozchodzi i zatrzec tez sie nie zatrze bo na calym necie nie ma tematu "sciagnolem tlumik i motocykl mi stanol" a tak na koniec sportowego tlumika do mz nikomu nigdy nie polece! :) i jak sprzedawalem swoja mz to dalem chlopu gratis orginal tlumik ktory nabylem z 3miechy wczesniej tylko czasu nie mialem go zalozyc:)
 
     
AdEk2007 
Grupa Podlasie


Motocykl: R1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 679
Skąd: Mońki
Wysłany: 2007-01-26, 13:20   

Moim zdaniem bierz orginalny przecież Niemieccy inżynierowie siedzieli godzinami, dniami, nocami, latami aby zapewnić jak najlepszy wydech ;) do naszych MZetek Ładny ma basik ale na sportowym to ciut jak cross :???: Pozdrawiam
_________________
Bo żyje się po to aby śmigać na moto! :lol2:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 13