» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Jakim jestem znafco temató.
Autor Wiadomość
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2020-07-25, 21:59   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
Co do wolnych obrotów to załóż najpierw dysze główną 135 ... i wtedy obroty podskoczą wyżej
Normalnie dysza główna nie ma wpływu na wolne obr. Ona wchodzi w grę dopiero przy wysokich.
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 756
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-07-25, 23:00   

Nie przy tym typie gaźnika gdzie wolne obroty są sterowane śrubą powietrza, tutaj żeby motocykl chodził prawidłowo gaźnik musi podawać dokładne proporcje, gdzie w gaźnikach z podnoszeniem przepustnicy możesz oszukać i maksymalnie wzbogacić podbijając przepustnice.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-07-25, 23:00   

bysior, Rozumiem, że masz ten gaźnik a nawet założyłeś ich kilka w kilku innych MZ i masz już z tym doświadczenie i możesz spokojnie zaprzeczyć moim słowom?
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2020-07-26, 03:26   

ETZ_PRORIDER Czy możesz przedstawić jakieś uzasadnienie tego co napisałeś o dyszy głównej i wolnych obr.?
Według mnie na wolnych obr. paliwo nie płynie przez dyszę główną więc jak może ona mieć na nie wpływ?
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 756
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-07-26, 06:12   

Dlaczego nie odniesiesz się do pytania ETZ_PRORIDER i nie odpowiesz czy miałeś ten gaźnik? To bardzo kluczowe a ty się kompromitujesz.
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2020-07-26, 07:03   

Odnosze sie: mam ten gaznik.
Czym sie skompromitowalem?
Teraz Ty sie odnies do tego co ja napisalem w poprzednim poscie.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-07-26, 09:45   

Jakbyś znał zasadę pracy tego gaźnika to byś się nie kompromitował teraz w tym temacie.
Jak myślisz, którędy dopływa paliwo które zasila dyszę od wolnych obrotów? Znafco?
I jeszcze zapytam dla pewności, czy wiesz o jakim typie gaźnika jest ten temat?
Kolejna sprawa to te gaźniki nie nadają się do pierdzącej syreny bo tam jest inna wydajność zasysu mieszanki niż w MZ.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 756
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-07-26, 11:27   

 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-07-26, 15:32   

O! Dzięki Wolf, Też chciałem właśnie takie zdjęcie wrzucić. Teraz wiecie dlaczego zmiana dyszy głównej podnosi obroty.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2020-07-26, 17:30   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
Teraz wiecie dlaczego zmiana dyszy głównej podnosi obroty
Bzdury pleciesz znafco! Z tego zdjęcia nic nie wynika. OK, benzyna płynie najpierew przez dyszę główną potem przez dyszę wolnych obr. (nie pamiętałem tego bo gaźnik miałem rozebrany jakieś pół roku temu) ale główna nie ma znaczenia przy małych obrotach. Ta mała jest około trzy razy mniejsza od głównej czyli ma przepustowość 9X mniejszą. Która wg. ciebie znafco kontroluje wtedy skład mieszanki?
Daje skan z książki Dmowskiego gdzie to jest wyraźnie wytłumaczone. Ale ty pewnie żadnej książki w życiu nie widziałeś. To, że rozbebrałeś i złożyłeś do kupy pare gaźnikow nie znaczy, że rozumiesz jak one działają.
ETZ_PRORIDER napisał/a:
te gaźniki nie nadają się do pierdzącej syreny bo tam jest inna wydajność zasysu mieszanki niż w MZ
Jeżdżę już na nich pół roku i bardzo dobrze chodzą :mrgreen: Pierdzisz to ty jak się odzywasz na ten temat.
No ale wątpię czy coś z tego wszystkiego zrozumiałeś bo masz znafco inną wydajność umysłu niż normalny człowiek.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-07-26, 18:29   

Więc jednak teraz dysza główna ma znaczenie? No to szybko zmieniasz zdanie... Nie będę się z tobą kłócił bo sam motałeś się jak dziecko z tymi gaźnikami. Są tutaj ludzie z większym doświadczeniem niż ja.
Pleciesz głupoty i tyle. Co do książek to wyczytałeś dopiero to, o czym wiedziałem 15 lat temu. Dużo przed tobą czytania i robienia gaźników. Powodzenia w dalszym motaniu się.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2020-07-27, 09:36   

MZ'towe Indżyniery taki gaźnik "wymyśłiły", żę po 30 latach u nas ciamajdanie to ciągle czarna magia :P

Co do książki Dmowskiego zacytuję wycięty początek: "Chcąc prawidłowo wyregulować gaźnik motocyklowy, należy poznać zasadę jego działania i funkcje wszystkich występujących tam układów. "

Choć najgorsze nieproszone rady, doradzałbym porzucić literaturę naszego bantustanu na rzecz czegoś z rejonów cywilizacji. Zacznij od guglania pt: "bypass air carburetor"

Już na pierwszy rzut oka, powinieneś zwrócić uwagę, że przepustnica tego gaźnika nie ma kąta ścięcia tylnej ściany przepustnicy, która w cytowanej literaturze zajmuje jeden z podpunktów... Albo to zapali lampkę, że może nie masz racji, albo uważaj co chcesz i niech ta syrena tym wałem kręci ku Twojej radości ;)


_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-07-27, 13:22   

intr, Amen.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2020-07-27, 18:08   

intr napisał/a:
Już na pierwszy rzut oka, powinieneś zwrócić uwagę, że przepustnica tego gaźnika nie ma kąta ścięcia tylnej ściany przepustnicy,
Na wolnych obrotach przepustnica w 30n3-1 jest całkowicie zamknięta więc nie ma znaczenia czy ma ścięcie czy nie na tylnej ścianie.
(Poza tym widać wyraźnie że obydwie przepustnice na zdjęciu mają ścięcie).

To czego ETZ Prorider nie rozumie to to, że dysza główna nie kontroluje ani składu ani ilości mieszanki na wolnych obrotach.
 
     
intr 


Motocykl: Etz 175, MZ 500 Tour
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 2022
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2020-07-27, 18:26   

kuźwa, jednak ekspert. No to alleluja i do przodu...

PS: pierwsze zdjęcie (bo faktycznie nie opisałem) to przepustnica typu zwykłego, ze starych gaźników 250 bodej (zgodna z tym, co dmowski opisuje), a druga nie ma żadnego ścięcia i jest z 251 z gaźnika nowego typu. Zdjęcia są dla porównania.
_________________
Kto chce - znajdzie sposób, kto nie chce - znajdzie powód.
https://intr.usermd.net/ <-- nowy adres strony Usprawnienia MZ (hoth.amu.edu.pl/~intr)
 
     
bysior 

Motocykl: nie mam
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: w-wskie
Wysłany: 2020-07-27, 19:35   

Ale kuźwa geniusz! Pitoli coś nie na temat i jest dumny z tego.
Nie krytykuję że niedowidzisz ale wysil sie i zobacz ścięcie na dolnym foto.
Jak pojmujesz cokolwiek z moich postów i pytań powyżej to odpowiedz na temat. Jak nic to już daj spokój.
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-07-27, 21:13   

bysior, Widzę, że ubolewasz, że emzetowskie gaźniki nie są kompatybilne ze skarpetą i nie możesz dość do ładu. Przykro nam.
A tymczasem odpocznij od siania herezji, g%wno wiesz i g^wno widziałeś.
Szukaj pomocy na forum skarpety. Choć i tam cie pewnie wyśmieją.
Tak apropo to w MZ nie ma rzeczy której nie rozumiem.
Skoro zmiana dyszy głównej na oryginalną ze starego gaźnika BVF podniosła obroty bez dotykania ustawień do 2.000 rpm może i dla ciebie jest nie zrozumiałe. Tego już nikt nie zmieni, jak nie rozumiesz tego, że przez dysze główną wpada paliwo na kanał dyszy biegu jałowego to zostaw motoryzację w spokoju i składaj domki z zapałek. To nie dla ciebie i na twój niedouczony umysł.
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Milicyjny 


Motocykl: MZETZ251e
Wiek: 58
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 402
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-07-28, 10:28   

ETZ_PRORIDER napisał/a:
bysior, Widzę, że ubolewasz, że emzetowskie gaźniki nie są kompatybilne ze skarpetą i nie możesz dość do ładu. Przykro nam.
A tymczasem odpocznij od siania herezji, g%wno wiesz i g^wno widziałeś.
Szukaj pomocy na forum skarpety. Choć i tam cie pewnie wyśmieją.
Tak apropo to w MZ nie ma rzeczy której nie rozumiem.
Skoro zmiana dyszy głównej na oryginalną ze starego gaźnika BVF podniosła obroty bez dotykania ustawień do 2.000 rpm może i dla ciebie jest nie zrozumiałe. Tego już nikt nie zmieni, jak nie rozumiesz tego, że przez dysze główną wpada paliwo na kanał dyszy biegu jałowego to zostaw motoryzację w spokoju i składaj domki z zapałek. To nie dla ciebie i na twój niedouczony umysł.


Gdzie jest przycisk: LUBIĘ TO !!! :?:
:mrgreen:
_________________
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
Polonez CARO 1.6 GLE AMBULANS CIMOS
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250e *87
MZ ETZ 250 *86
MZ ETZ 250 *82
MZ ETZ 250 NVA *87
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5274
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2020-07-28, 11:13   

No zdało by się czasem bo jest tu parę tysięcy postów gdzie by się wstawiło :piwo:
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Wolf 


Motocykl: 150 301 Orzeł1
Wiek: 32
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 756
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2020-07-28, 12:56   

Dajcie mu szanse, niech kupi niemieckiego manuala do tego gaźnika, zeskanuje, wrzuci na forum to można jedno ostrzeżenie ściągnąć :mrgreen:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14