|
Przesunięty przez: micek 2007-04-10, 12:05 |
Vento turbo diesel - problemy Z ODPALENIEM. |
Autor |
Wiadomość |
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-16, 00:40
|
|
|
Bambek napisał/a: | ja zmieniam oliwe co 8 tys. km |
to dobrze
Bambek napisał/a: | zobaczymy jak z cisnieniem, jezeli sporo podskoczy to wymieniam pierscienie na 1 szym cylindrze tylko i wylacznie |
moze sie okazac ze umarło cos jeszcze oprucz pierscieni bo powod ich uszkodzenia muał jakis byc,prawdopodobnie przytarcie pzrez poprzedniego wlasciciela,mozliwosc uszkodzenia tłoka,(pekniecia,ubytki materiału itp.albo porysowana tuleja cylindra)
Bambek napisał/a: | (tam znajomy cos mowil ze kpl uszczelniaczy na wale i cos jeszcze, sam nie wiem co..) |
wymien przy okazji simmeringi na wale korbowym,nawet jesli nieciekną.
Bambek napisał/a: | -pokrywy zaworow |
Bambek napisał/a: | -uszczelke miski |
jak nie jest bardzo zmasakrowana to poprostu ja umyj w nitro i przykrec na cienka warstwe sylikonu i bedzie ok.
[ Dodano: 2008-01-16, 00:46 ]
Bambek napisał/a: | Dzis zauwazylem, ze olej lekko mi sie sie poci od miski olejowej, pokrywy zaworow oraz |
normalka,da sie usunac bez problemu.
Bambek napisał/a: | hmm w bloku silnika jest jakis taki plastykowy przewod idzie on w gore az do takiego grzyba na pokrywie zaworow i dalej to ucieka do rury z powietrzem a dalej idzie do turba |
tez normalka,ta rura z boku silnika i dalej od tego grzyba na pokrywie zaworow to odma silnika,taki odpowietrznik,daj na te rury przy tym grzybie jak to nazwales i na wszelkich polaczeniach zamiast oryginalnych opasek,poprostu skrecane opaski i swiety spokoj,nie da sie chyba tylko dac na dole w miejscu gdzie rura ta wychodzi z komory korbowej bo tam jest na zabezpieczenie,ale jesli tam cieknie to jest tam oring gumowy ktory mozan wymienic jesli dobzre sobie przypominam,bo tez mi sie pocilo w tym miejscu.
[ Dodano: 2008-01-16, 00:50 ]
Bambek napisał/a: | i tam na polaczeniu silnika z tym plastykowym sie poci, to sa dwa jakies ampole, na te dwie sroby to jest przykrecone zaraz obok filtra oleju. |
chyba cos pzrekreciles piszac ale jak dobzre rozumiem chodzi ci o kruciec przykrecony do bloku na dwie sruby,i wlasnie z nim laczy sie ta plastikowa rura (odma) odpowietrzenie komory korbowej,jest tam zabezpieczenie,na tym laczeniu sie poci,opisalem ci wczesniej co masz zrobic z tym.
[ Dodano: 2008-01-16, 00:54 ]
umyj i obejrzyj dokladnie glowice po zdjeciu,czy nie ma małych pekniec miedzy gniazdami zaworow,jesli sa swiadczyc to bedzie o tym ze motor był przegrzany,jesli glowica bedzie mocno odcisnieta lepiej daj ja do splanowania. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Bambek
FSC STAR
Motocykl: MZ ETZ 251e SIMSON
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 10 Cze 2006 Posty: 237 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 2008-03-15, 21:44
|
|
|
Teraz wszystko jest ok... Uszczelnilem przewody od odmy ( tam w bloku silnika ) wymienilem uszcz pod pokrywa zaworow i wymienilem uszcz zaworowe ( mechanik ). Teraz samochod ni zre oleju, az milo sie nim jezdzi i nie dymi. Niedlugo bede wymienial olej i filtry. Znajomy zalatwil mi jakis olej... to jest olej fuchs 15W40 do silnikow z Turbo ( pracuje w MPK i mi przynióśł ) Mowi ze super olejz z jakimis dodatkami, idealny do starszych pojazdow z jakimis substancjami polepszajacymi smarowanie itp. Wiecie cos moze na temat tych olejow firmy fuchs? Moze ktos je stosowal? |
_________________ Fabryka Samochodów Ciężarowych STAR w Starachowicach |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15 |
|
|
|