» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: micek
2007-04-10, 12:05
Vento turbo diesel - problemy Z ODPALENIEM.
Autor Wiadomość
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-16, 00:40   

Bambek napisał/a:
ja zmieniam oliwe co 8 tys. km


to dobrze

Bambek napisał/a:
zobaczymy jak z cisnieniem, jezeli sporo podskoczy to wymieniam pierscienie na 1 szym cylindrze tylko i wylacznie


moze sie okazac ze umarło cos jeszcze oprucz pierscieni bo powod ich uszkodzenia muał jakis byc,prawdopodobnie przytarcie pzrez poprzedniego wlasciciela,mozliwosc uszkodzenia tłoka,(pekniecia,ubytki materiału itp.albo porysowana tuleja cylindra)

Bambek napisał/a:
(tam znajomy cos mowil ze kpl uszczelniaczy na wale i cos jeszcze, sam nie wiem co..)


wymien przy okazji simmeringi na wale korbowym,nawet jesli nieciekną.

Bambek napisał/a:
-pokrywy zaworow
Bambek napisał/a:
-uszczelke miski


jak nie jest bardzo zmasakrowana to poprostu ja umyj w nitro i przykrec na cienka warstwe sylikonu i bedzie ok.

[ Dodano: 2008-01-16, 00:46 ]
Bambek napisał/a:
Dzis zauwazylem, ze olej lekko mi sie sie poci od miski olejowej, pokrywy zaworow oraz


normalka,da sie usunac bez problemu.

Bambek napisał/a:
hmm w bloku silnika jest jakis taki plastykowy przewod idzie on w gore az do takiego grzyba na pokrywie zaworow i dalej to ucieka do rury z powietrzem a dalej idzie do turba


tez normalka,ta rura z boku silnika i dalej od tego grzyba na pokrywie zaworow to odma silnika,taki odpowietrznik,daj na te rury przy tym grzybie jak to nazwales i na wszelkich polaczeniach zamiast oryginalnych opasek,poprostu skrecane opaski i swiety spokoj,nie da sie chyba tylko dac na dole w miejscu gdzie rura ta wychodzi z komory korbowej bo tam jest na zabezpieczenie,ale jesli tam cieknie to jest tam oring gumowy ktory mozan wymienic jesli dobzre sobie przypominam,bo tez mi sie pocilo w tym miejscu.

[ Dodano: 2008-01-16, 00:50 ]
Bambek napisał/a:
i tam na polaczeniu silnika z tym plastykowym sie poci, to sa dwa jakies ampole, na te dwie sroby to jest przykrecone zaraz obok filtra oleju.


chyba cos pzrekreciles piszac ale jak dobzre rozumiem chodzi ci o kruciec przykrecony do bloku na dwie sruby,i wlasnie z nim laczy sie ta plastikowa rura (odma) odpowietrzenie komory korbowej,jest tam zabezpieczenie,na tym laczeniu sie poci,opisalem ci wczesniej co masz zrobic z tym.

[ Dodano: 2008-01-16, 00:54 ]
umyj i obejrzyj dokladnie glowice po zdjeciu,czy nie ma małych pekniec miedzy gniazdami zaworow,jesli sa swiadczyc to bedzie o tym ze motor był przegrzany,jesli glowica bedzie mocno odcisnieta lepiej daj ja do splanowania.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Bambek 
FSC STAR


Motocykl: MZ ETZ 251e SIMSON
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 237
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2008-03-15, 21:44   

Teraz wszystko jest ok... Uszczelnilem przewody od odmy ( tam w bloku silnika ) wymienilem uszcz pod pokrywa zaworow i wymienilem uszcz zaworowe ( mechanik ). Teraz samochod ni zre oleju, az milo sie nim jezdzi i nie dymi. Niedlugo bede wymienial olej i filtry. Znajomy zalatwil mi jakis olej... to jest olej fuchs 15W40 do silnikow z Turbo ( pracuje w MPK i mi przynióśł ) Mowi ze super olejz z jakimis dodatkami, idealny do starszych pojazdow z jakimis substancjami polepszajacymi smarowanie itp. Wiecie cos moze na temat tych olejow firmy fuchs? Moze ktos je stosowal?
_________________
Fabryka Samochodów Ciężarowych STAR w Starachowicach
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15