Przesunięty przez: motomaciey 2011-11-20, 14:41 |
Jakie moto po MZ |
Autor |
Wiadomość |
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 2007-04-07, 21:36 Jakie moto po MZ
|
|
|
A więc juz niedługo mz idzie w ludzi, troche mi jej szkoda bo dobrze sie sprawuje ale juz mocy mi mało jaki motor polecacie kupić tak do 4tys zl żeby wmiare wyglądał. I na poczatek zeby pouczyc sie troche jezdzic na gumie itp, GSa nie chce bo za duzo juz ich jezdzi, Dużo osób z nas juz ma japońce wiec mam nadzieje ze pomozecie mi przy wyborze pozdro |
_________________ Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
|
|
|
|
|
piotrek1416
Motocykl: MZ 251, Minsk 125,
Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 79 Skąd: ja jestem??
|
Wysłany: 2007-04-07, 21:56
|
|
|
ja bym sobie kupil Iża lub junaka |
_________________ Oj wspornik mnie boli i pali mnie rura, i gaźnik mam chory i dzwonią zawory. MOTÓR:D |
|
|
|
|
arekqq
Motocykl: KR51&SR50
Wiek: 34 Dołączył: 13 Wrz 2006 Posty: 74 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2007-04-07, 21:57
|
|
|
w tej cenie to tylko cbr600 f1, jakiś olejak suzuki lub fzr600
olejak - bardzo ciężki do "zakatowania" ale geometria ramy itp nie powala na nogi (swoje lata ma)
f1 - dobre osiągi, odporny silnik - Honda
fzr - dobre osiągi, skrzynia lubi paść lub panewka sie obrócić (najlepiej jakby była z silnikiem thundercata - nowszy, lepszy - ale to tylko z przekładki)
ogólnie początek lat '90
(imo f1 najlepsza ale ciężko dostać - ostatnio z cenami za cbr600 szaleją ) |
_________________ ...Siódmego dnia stworzył motocykle, a Bóg widział że były dobre...
NO RULES || NO LIMITS
http://bikepics.com/members/garus/ |
|
|
|
|
Rof
mod_team
Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 570 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2007-04-07, 22:59
|
|
|
arekqq napisał/a: | w tej cenie to tylko cbr600 f1, jakiś olejak suzuki lub fzr600
olejak - bardzo ciężki do "zakatowania" ale geometria ramy itp nie powala na nogi (swoje lata ma)
f1 - dobre osiągi, odporny silnik - Honda
fzr - dobre osiągi, skrzynia lubi paść lub panewka sie obrócić (najlepiej jakby była z silnikiem thundercata - nowszy, lepszy - ale to tylko z przekładki)
ogólnie początek lat '90
(imo f1 najlepsza ale ciężko dostać - ostatnio z cenami za cbr600 szaleją ) |
w cenie do 4 tyś, to życzę powodzenia i dużej skarbonki na naprawy z tymi motocyklami |
|
|
|
|
rybson13
Zlotowicz
Motocykl: Sf
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2006 Posty: 414 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2007-04-07, 23:17
|
|
|
za 4 tys zl nic nie kupisz co spelni twoje oczekiwania ktore wyzej napisales, chyba ze kupisz rozbitka i zrobisz go wlasnymi silami bez orginalnych czesci ale chyba nie oto tobie chodzi. Nie czarujmy sie na japonca ktory mialby spelniac twoje oczekiwania musisz przeznaczyc na bide 6tys zl
[ Dodano: 2007-04-07, 23:27 ]
http://moto.allegro.pl/it...da_vfr_750.html osobiscie polecil bym cos takiego i nie dlatego ze jest to honda ale dlatego ze chudy ma taka maszynke i swoje tez ma nawiniete i fajnie sie to ogolnie trzyma i wyglada i wogole jest okej;) zagadaj do niego niedawno widzialem jego vfr na allegro w podobnych pieniadzach mial do sprzedania:) |
|
|
|
|
arekqq
Motocykl: KR51&SR50
Wiek: 34 Dołączył: 13 Wrz 2006 Posty: 74 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2007-04-08, 00:03
|
|
|
co kto woli - czy v-ka czy rzędówka
żeby nie robić nic przy moto trzeba wydać minimum 5k, bo te sprzęty co wymieniłem to dostaniesz w dobrym stanie za 4k ale do rejestracji...
ja w cenie do 4k celowałbym raczej w coś typu enduro |
_________________ ...Siódmego dnia stworzył motocykle, a Bóg widział że były dobre...
NO RULES || NO LIMITS
http://bikepics.com/members/garus/ |
|
|
|
|
Nemesis
Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 259 Skąd: RmX
|
Wysłany: 2007-04-08, 00:28
|
|
|
Troche wyskoczyłeś z tymi 4 patykami i ścigiem... Koledzy mają racje, też tak uważam piekielnie trudno bedzie ci coś wyrwać za te $$ a juz napewno nie w dobrym stanie.
NA twoim miejscu pomyslałbym nad tą ofertą:
http://www.allegro.pl/ite...bry_ostry_.html
Skoro chcesz dawac na gume bierz koniecznue olejaka. Za te pieniadze nawet jesli kupisz cos ''niby lepszego'' to i tak przy sztuczkach cos sie szybciej w silniku posypie niz w sprawdzonym olejku. Ide sie napic, wy tez idzxie |
_________________ Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D |
|
|
|
|
Rof
mod_team
Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 570 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2007-04-08, 00:33
|
|
|
tylko że w olejakach masz regulację zaworów co 6 tyś km, kosmiczne zużycie paliwa przy dzidowaniu (przy spokojnej jeździe też sporo palą) no i ten motocykl który pokazałeś nei nadaje sie do jazdy na gumie. I mówię to z doświadczenia nie zasłyszane.
Do normalnej jazdy GSX - F jak najbardziej, do szaleństw nie. |
|
|
|
|
Nemesis
Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 259 Skąd: RmX
|
Wysłany: 2007-04-08, 00:42
|
|
|
Rof a zawory tylko w starych gixerach sie reguluje;p Wiadomo wszystko co stare wymaga wkładu niestety.
Terzaz temat dopiero sie rozwinie:
wygląd
spalanie
awaryjnosc
osiagi
ceny
bla bla bla
Klima zostań przy ecie:) i tyskim oczywiście! |
_________________ Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D |
|
|
|
|
Rof
mod_team
Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 570 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2007-04-08, 01:10
|
|
|
nie tylko w starych gixxerach, bandit 600 był jeszcze regulowany śrubkami, a jak wiadomo silnik pochodził prosto z gsx f |
|
|
|
|
Buła
Zlotowicz
Motocykl: CBR 900 RR x 2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 05 Lip 2005 Posty: 416 Skąd: suchedniów
|
Wysłany: 2007-04-08, 07:25
|
|
|
klima ,ja na twoim miejscu bym troch ochłonał,usiadl sobie gdzies i przemyslał sprawe,za 4 tys raczej nie znajdziesz nic porzadnego co by sie nadawłao do jazdy bez jakiegos wkładu finansowego,w wiekszosci beda to zajehcane sprzety z silnikem do wymiany,pojedzij jeszcze sezon etka odłorz troche kasy i na przyszły sezon kup cos czym mozna jeszcze w miare posmigac,powodzenia zycze. |
_________________ Wszedzie dobrze ale na VFR najlepiej ,a czerwone są najszybsze.
Fioletowa MZ 251-90r-na zawsze w mojej pamięci pozostaniesz
MZ ETZ 150-narazie w czesciach |
|
|
|
|
SAke
Pogromca Mitów! :)
Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Mar 2005 Posty: 1019 Skąd: Żyraków / Dębica
|
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
Wysłany: 2007-04-08, 09:45
|
|
|
chyba mnie przekonaliście ale etke sprzedam bo dobra kase za nia wezme a najwyzej kupie drugą do remontu. rybson13 napisał/a: | http://moto.allegro.pl/it...da_vfr_750.html osobiscie polecil bym cos takiego i nie dlatego ze jest to honda ale dlatego ze chudy ma taka maszynke i swoje tez ma nawiniete i fajnie sie to ogolnie trzyma i wyglada i wogole jest okej;) | fajnA ta honda wlasnie czegos takiego szukam, mysle ze na poczatek mogl bym kupic bez owiewek bo i tak pewnie je połamie hihi ale jesli owiewki beda połamane to i silnik zjechany |
_________________ Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
|
|
|
|
|
macq_macq
Maćq
Motocykl: Etz 250, 4x wsk 125
Wiek: 36 Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 42 Skąd: Warszawa/Saska Kępa
|
Wysłany: 2007-04-08, 10:56
|
|
|
Ja osobiście kupiłem rok temu ETZ 250 i myślałem, że wyrobie się z kasą na ten sezon na kolejne moto, niestety ciężko to widzę... jak już to zakup na koniec sezonu lub na wiosnę.
Myślałem nad gs 500, cb 500...jednak po poważnym przemyśleniu myślę, ze nie ma co się bawić...odłożyć kawałek kasy i kupić coś w lepszym stanie...
Lepiej przemyśleć sprawę, poczekać i nie spieszyć się...bo można kupić moto za 4 tys. i włożyć drugie tyle |
_________________ ECIA Z ZATARTYM WAŁEM NIE PASUJE DO KRAJOBRAZU :/ |
|
|
|
|
rybson13
Zlotowicz
Motocykl: Sf
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2006 Posty: 414 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2007-04-08, 11:04
|
|
|
Klima, no to gadaj do chudego wiem ze on chcial sprzedac w gratisie dawal nawet drugi silnik maszyna jest ok i mysle ze spelni twoje oczekiwania, co do olejakow to pala wiecej... wiem z doswiadczenia gdyz sam takiego mam, co do tego czy mozna kupic cos za 4000zl to mozna bo jestem tego przykladem, ale 1 czlowiek na 1000000 bedzie mial szczescie ze trafi na takiego czlowieka jak ja i zlomu nie kupi, bo wiekszosc ludzi probuje sie mocno wzbogacic laczac spzredaz motocykla i odszkodowanie powypadkowe a takie to z reguly maja i silnik przykatowany
SAke, ty juz lepiej zostan przy etz150 kupisz taka gilere a po pewnym czasie nie bedziesz mial ani na czym jezdzic ani za co to naprawic, mocy ci braknie po tygodniu (ciezsze a 3 km wiecej niz mz) |
|
|
|
|
Rof
mod_team
Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2005 Posty: 570 Skąd: łódź
|
Wysłany: 2007-04-08, 14:18
|
|
|
rybson, ty masz olejaka?? przecież CB 750 to chłodzona powietrzem a chłodnice oleju tylko masz.
A co do motocykli za 4 tys to znajomy kupił ostatnio CBR F1 w takiej cenie i już mu padła pompa wody |
|
|
|
|
Zomo
Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34 Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 86 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2007-04-08, 15:10
|
|
|
ja planuje zakupic yamahe wr 426F. bardzo fajny sprzecik..tyle ze bede bral wersje z homologacja. tylko martwia mnie zawory..no ale coz...zawsze jest jakis minus
http://www.allegro.pl/ite...ha_wr_426f.html |
_________________ Szkiełkowanie metali kolorowych.
Moja kolekcja:
Honda XR 650R 2000r.
Mz es 250/0
Mz es 250/1 63r.
WSK M06 58r.
WFM m06 57r.
WSK 150
Komar 232 automat
K-750 z koszem
Junak m10 + zaprzęg
Jawa 20
WFM Osa m52
Cezet 350
Cezet 175 |
|
|
|
|
rybson13
Zlotowicz
Motocykl: Sf
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2006 Posty: 414 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2007-04-08, 16:10
|
|
|
Rof napisał/a: | rybson, ty masz olejaka?? przecież CB 750 to chłodzona powietrzem a chłodnice oleju tylko masz.
A co do motocykli za 4 tys to znajomy kupił ostatnio CBR F1 w takiej cenie i już mu padła pompa wody |
zawsze zylem w przekonaniu ze olejak, to motocykl ktory nie ma chlodzenia wodnego tylko chlodzony olej co nie zmienia faktu ze jest to stara sprawdzona konstrukcja ktora wdupca wiecej paliwa niz tej samej klasy motocykle np bandit 600 itp itd i jesli ktos chce pooszczedzac to odradzam sf mi w miescie bierze prawie 7 na trasce schodze do 6
ostatnio policzylem a zylem zawsze w przekonaniu ze sie 5 mieszcze- ale wtedy paliwo bylo po 3,50 teraz znowu jest 4.20 i dlatego juz wiem ile tak naparwde mi pali honda
[ Dodano: 2007-04-08, 16:14 ]
rof czy slowo olejak oznacza to ze olej wedruje przez plaszcz w cylindrze pozniej chlodnice i wraca do miski?? jesli tak to fakt u mnie z miski prosto do chlodnicy i fruuuuuuuu spowrotem
[ Dodano: 2007-04-08, 16:35 ]
a zapomnialem dodac ze w miescie mi pali tyle i pali bo robie krotkie odcinki 10km (jezdze do szkoly) zawsze rozgrzewam przed jazda motocykl na ssaniu okolo 3 minut wiec moze to, musze sie przylozyc i wreszcie wyliczyc spalanie ale najpierw musze strzykawke z baku wyciagnac |
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
|
|
|
|
macq_macq
Maćq
Motocykl: Etz 250, 4x wsk 125
Wiek: 36 Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 42 Skąd: Warszawa/Saska Kępa
|
Wysłany: 2007-04-08, 16:56
|
|
|
rybson13
"rof czy slowo olejak oznacza to ze olej wedruje przez plaszcz w cylindrze pozniej chlodnice i wraca do miski?? jesli tak to fakt u mnie z miski prosto do chlodnicy i fruuuuuuuu spowrotem"
plaszcz w cylindrze -->chłodnica-->miska - jeżeli ciecz chłodzącą jest zbyt ciepła
plaszcz w cylindrze -->miska - jeżeli ciecz chłodząca ma wystarczająca temperaturę do chłodzenia układu
to wiem z wiedzy zdobytej na kilku wykładach wstecz z BP (Budowy Pojazdów)
Olejak - silnik z chlodzeniem olejowo-powietrznym
kiedyś taki słowniczek motocyklowy znalazłem, może się przydać
http://www.forum.swiatmot...opic.php?t=1177
www.motodriver.pl/index2....do_pdf=1&id=126 |
_________________ ECIA Z ZATARTYM WAŁEM NIE PASUJE DO KRAJOBRAZU :/ |
|
|
|
|
|