» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2011-11-20, 14:41
Jakie moto po MZ
Autor Wiadomość
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2007-04-07, 21:36   Jakie moto po MZ

A więc juz niedługo mz idzie w ludzi, troche mi jej szkoda bo dobrze sie sprawuje ale juz mocy mi mało :twisted: jaki motor polecacie kupić tak do 4tys zl żeby wmiare wyglądał. I na poczatek zeby pouczyc sie troche jezdzic na gumie itp, GSa nie chce bo za duzo juz ich jezdzi, Dużo osób z nas juz ma japońce wiec mam nadzieje ze pomozecie mi przy wyborze :razz: pozdro
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
piotrek1416 

Motocykl: MZ 251, Minsk 125,
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 79
Skąd: ja jestem??
Wysłany: 2007-04-07, 21:56   

ja bym sobie kupil Iża lub junaka
_________________
Oj wspornik mnie boli i pali mnie rura, i gaźnik mam chory i dzwonią zawory. MOTÓR:D
 
     
arekqq 


Motocykl: KR51&SR50
Wiek: 34
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 74
Skąd: Gubin
Wysłany: 2007-04-07, 21:57   

w tej cenie to tylko cbr600 f1, jakiś olejak suzuki lub fzr600
olejak - bardzo ciężki do "zakatowania" ale geometria ramy itp nie powala na nogi (swoje lata ma)
f1 - dobre osiągi, odporny silnik - Honda
fzr - dobre osiągi, skrzynia lubi paść lub panewka sie obrócić (najlepiej jakby była z silnikiem thundercata - nowszy, lepszy - ale to tylko z przekładki)

ogólnie początek lat '90
(imo f1 najlepsza ale ciężko dostać - ostatnio z cenami za cbr600 szaleją :shock: )
_________________
...Siódmego dnia stworzył motocykle, a Bóg widział że były dobre...

NO RULES || NO LIMITS

http://bikepics.com/members/garus/
 
 
     
Rof 
mod_team


Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 570
Skąd: łódź
Wysłany: 2007-04-07, 22:59   

arekqq napisał/a:
w tej cenie to tylko cbr600 f1, jakiś olejak suzuki lub fzr600
olejak - bardzo ciężki do "zakatowania" ale geometria ramy itp nie powala na nogi (swoje lata ma)
f1 - dobre osiągi, odporny silnik - Honda
fzr - dobre osiągi, skrzynia lubi paść lub panewka sie obrócić (najlepiej jakby była z silnikiem thundercata - nowszy, lepszy - ale to tylko z przekładki)

ogólnie początek lat '90
(imo f1 najlepsza ale ciężko dostać - ostatnio z cenami za cbr600 szaleją :shock: )


w cenie do 4 tyś, to życzę powodzenia i dużej skarbonki na naprawy z tymi motocyklami
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-04-07, 23:17   

za 4 tys zl nic nie kupisz co spelni twoje oczekiwania ktore wyzej napisales, chyba ze kupisz rozbitka i zrobisz go wlasnymi silami bez orginalnych czesci ale chyba nie oto tobie chodzi. Nie czarujmy sie na japonca ktory mialby spelniac twoje oczekiwania musisz przeznaczyc na bide 6tys zl

[ Dodano: 2007-04-07, 23:27 ]
http://moto.allegro.pl/it...da_vfr_750.html osobiscie polecil bym cos takiego i nie dlatego ze jest to honda ale dlatego ze chudy ma taka maszynke i swoje tez ma nawiniete i fajnie sie to ogolnie trzyma i wyglada i wogole jest okej;) zagadaj do niego niedawno widzialem jego vfr na allegro w podobnych pieniadzach mial do sprzedania:)
 
     
arekqq 


Motocykl: KR51&SR50
Wiek: 34
Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 74
Skąd: Gubin
Wysłany: 2007-04-08, 00:03   

co kto woli - czy v-ka czy rzędówka
żeby nie robić nic przy moto trzeba wydać minimum 5k, bo te sprzęty co wymieniłem to dostaniesz w dobrym stanie za 4k ale do rejestracji... :???:
ja w cenie do 4k celowałbym raczej w coś typu enduro
_________________
...Siódmego dnia stworzył motocykle, a Bóg widział że były dobre...

NO RULES || NO LIMITS

http://bikepics.com/members/garus/
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2007-04-08, 00:28   

Troche wyskoczyłeś z tymi 4 patykami i ścigiem... Koledzy mają racje, też tak uważam piekielnie trudno bedzie ci coś wyrwać za te $$ a juz napewno nie w dobrym stanie.

NA twoim miejscu pomyslałbym nad tą ofertą:
http://www.allegro.pl/ite...bry_ostry_.html


Skoro chcesz dawac na gume bierz koniecznue olejaka. Za te pieniadze nawet jesli kupisz cos ''niby lepszego'' to i tak przy sztuczkach cos sie szybciej w silniku posypie niz w sprawdzonym olejku. Ide sie napic, wy tez idzxie
_________________
Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D
 
 
     
Rof 
mod_team


Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 570
Skąd: łódź
Wysłany: 2007-04-08, 00:33   

tylko że w olejakach masz regulację zaworów co 6 tyś km, kosmiczne zużycie paliwa przy dzidowaniu (przy spokojnej jeździe też sporo palą) no i ten motocykl który pokazałeś nei nadaje sie do jazdy na gumie. I mówię to z doświadczenia ;) nie zasłyszane.

Do normalnej jazdy GSX - F jak najbardziej, do szaleństw nie.
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2007-04-08, 00:42   

Rof a zawory tylko w starych gixerach sie reguluje;p Wiadomo wszystko co stare wymaga wkładu niestety.
Terzaz temat dopiero sie rozwinie:
wygląd
spalanie
awaryjnosc
osiagi
ceny
bla bla bla
Klima zostań przy ecie:) i tyskim oczywiście!
_________________
Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D
 
 
     
Rof 
mod_team


Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 570
Skąd: łódź
Wysłany: 2007-04-08, 01:10   

nie tylko w starych gixxerach, bandit 600 był jeszcze regulowany śrubkami, a jak wiadomo silnik pochodził prosto z gsx f :)
 
 
     
Buła 
Zlotowicz


Motocykl: CBR 900 RR x 2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 416
Skąd: suchedniów
Wysłany: 2007-04-08, 07:25   

klima ,ja na twoim miejscu bym troch ochłonał,usiadl sobie gdzies i przemyslał sprawe,za 4 tys raczej nie znajdziesz nic porzadnego co by sie nadawłao do jazdy bez jakiegos wkładu finansowego,w wiekszosci beda to zajehcane sprzety z silnikem do wymiany,pojedzij jeszcze sezon etka odłorz troche kasy i na przyszły sezon kup cos czym mozna jeszcze w miare posmigac,powodzenia zycze.
_________________
Wszedzie dobrze ale na VFR najlepiej :-) ,a czerwone są najszybsze.
Fioletowa MZ 251-90r-na zawsze w mojej pamięci pozostaniesz :-)
MZ ETZ 150-narazie w czesciach
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2007-04-08, 09:28   

JA planuje ten sezon przekrecic na etce ale juz sie rozgladam za czyms tego typu http://moto.allegro.pl/it...era_rx_200.html z tym ze nie planuje eksploatowac tego w terenie :) chodź polskie drogi to prawie jak teren.
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2007-04-08, 09:45   

chyba mnie przekonaliście ale etke sprzedam bo dobra kase za nia wezme :mrgreen: a najwyzej kupie drugą do remontu.
rybson13 napisał/a:
http://moto.allegro.pl/it...da_vfr_750.html osobiscie polecil bym cos takiego i nie dlatego ze jest to honda ale dlatego ze chudy ma taka maszynke i swoje tez ma nawiniete i fajnie sie to ogolnie trzyma i wyglada i wogole jest okej;)
fajnA ta honda wlasnie czegos takiego szukam, mysle ze na poczatek mogl bym kupic bez owiewek bo i tak pewnie je połamie hihi ale jesli owiewki beda połamane to i silnik zjechany
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
macq_macq 
Maćq


Motocykl: Etz 250, 4x wsk 125
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 42
Skąd: Warszawa/Saska Kępa
Wysłany: 2007-04-08, 10:56   

Ja osobiście kupiłem rok temu ETZ 250 i myślałem, że wyrobie się z kasą na ten sezon na kolejne moto, niestety ciężko to widzę... jak już to zakup na koniec sezonu lub na wiosnę.
Myślałem nad gs 500, cb 500...jednak po poważnym przemyśleniu myślę, ze nie ma co się bawić...odłożyć kawałek kasy i kupić coś w lepszym stanie...

Lepiej przemyśleć sprawę, poczekać i nie spieszyć się...bo można kupić moto za 4 tys. i włożyć drugie tyle :]
_________________
ECIA Z ZATARTYM WAŁEM NIE PASUJE DO KRAJOBRAZU :/
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-04-08, 11:04   

Klima, no to gadaj do chudego wiem ze on chcial sprzedac w gratisie dawal nawet drugi silnik maszyna jest ok i mysle ze spelni twoje oczekiwania, co do olejakow to pala wiecej... wiem z doswiadczenia gdyz sam takiego mam, co do tego czy mozna kupic cos za 4000zl to mozna bo jestem tego przykladem, ale 1 czlowiek na 1000000 bedzie mial szczescie ze trafi na takiego czlowieka jak ja i zlomu nie kupi, bo wiekszosc ludzi probuje sie mocno wzbogacic laczac spzredaz motocykla i odszkodowanie powypadkowe a takie to z reguly maja i silnik przykatowany

SAke, ty juz lepiej zostan przy etz150 kupisz taka gilere a po pewnym czasie nie bedziesz mial ani na czym jezdzic ani za co to naprawic, mocy ci braknie po tygodniu (ciezsze a 3 km wiecej niz mz)
 
     
Rof 
mod_team


Motocykl: BMW R1150GS
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2005
Posty: 570
Skąd: łódź
Wysłany: 2007-04-08, 14:18   

rybson, ty masz olejaka?? przecież CB 750 to chłodzona powietrzem a chłodnice oleju tylko masz.

A co do motocykli za 4 tys to znajomy kupił ostatnio CBR F1 w takiej cenie i już mu padła pompa wody :lol:
 
 
     
Zomo 


Motocykl: Xr650R,WFM 125.komar
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 86
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2007-04-08, 15:10   

ja planuje zakupic yamahe wr 426F. bardzo fajny sprzecik..tyle ze bede bral wersje z homologacja. tylko martwia mnie zawory..no ale coz...zawsze jest jakis minus

http://www.allegro.pl/ite...ha_wr_426f.html
_________________
Szkiełkowanie metali kolorowych.

Moja kolekcja:
Honda XR 650R 2000r.
Mz es 250/0
Mz es 250/1 63r.
WSK M06 58r.
WFM m06 57r.
WSK 150
Komar 232 automat
K-750 z koszem
Junak m10 + zaprzęg
Jawa 20
WFM Osa m52
Cezet 350
Cezet 175
 
 
     
rybson13 
Zlotowicz

Motocykl: Sf
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 414
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-04-08, 16:10   

Rof napisał/a:
rybson, ty masz olejaka?? przecież CB 750 to chłodzona powietrzem a chłodnice oleju tylko masz.

A co do motocykli za 4 tys to znajomy kupił ostatnio CBR F1 w takiej cenie i już mu padła pompa wody :lol:


zawsze zylem w przekonaniu ze olejak, to motocykl ktory nie ma chlodzenia wodnego tylko chlodzony olej :mrgreen: co nie zmienia faktu ze jest to stara sprawdzona konstrukcja ktora wdupca wiecej paliwa niz tej samej klasy motocykle np bandit 600 itp itd i jesli ktos chce pooszczedzac to odradzam sf mi w miescie bierze prawie 7 na trasce schodze do 6
ostatnio policzylem a zylem zawsze w przekonaniu ze sie 5 mieszcze- ale wtedy paliwo bylo po 3,50 teraz znowu jest 4.20 i dlatego juz wiem ile tak naparwde mi pali honda

[ Dodano: 2007-04-08, 16:14 ]
rof czy slowo olejak oznacza to ze olej wedruje przez plaszcz w cylindrze pozniej chlodnice i wraca do miski?? jesli tak to fakt u mnie z miski prosto do chlodnicy i fruuuuuuuu spowrotem

[ Dodano: 2007-04-08, 16:35 ]
a zapomnialem dodac ze w miescie mi pali tyle i pali bo robie krotkie odcinki 10km (jezdze do szkoly) zawsze rozgrzewam przed jazda motocykl na ssaniu okolo 3 minut wiec moze to, musze sie przylozyc i wreszcie wyliczyc spalanie ale najpierw musze strzykawke z baku wyciagnac :grin:
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2007-04-08, 16:45   

Zomo, nie o takich kwotach mówimy :mrgreen:
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
macq_macq 
Maćq


Motocykl: Etz 250, 4x wsk 125
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 42
Skąd: Warszawa/Saska Kępa
Wysłany: 2007-04-08, 16:56   

rybson13

"rof czy slowo olejak oznacza to ze olej wedruje przez plaszcz w cylindrze pozniej chlodnice i wraca do miski?? jesli tak to fakt u mnie z miski prosto do chlodnicy i fruuuuuuuu spowrotem"

plaszcz w cylindrze -->chłodnica-->miska - jeżeli ciecz chłodzącą jest zbyt ciepła
plaszcz w cylindrze -->miska - jeżeli ciecz chłodząca ma wystarczająca temperaturę do chłodzenia układu

to wiem z wiedzy zdobytej na kilku wykładach wstecz z BP (Budowy Pojazdów)

Olejak - silnik z chlodzeniem olejowo-powietrznym

kiedyś taki słowniczek motocyklowy znalazłem, może się przydać :)
http://www.forum.swiatmot...opic.php?t=1177
www.motodriver.pl/index2....do_pdf=1&id=126
_________________
ECIA Z ZATARTYM WAŁEM NIE PASUJE DO KRAJOBRAZU :/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14