» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:41
ETZ 251 Dziwna tylna zębatka
Autor Wiadomość
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2007-04-22, 18:22   ETZ 251 Dziwna tylna zębatka

Mój problem polega na tym ze kupiłem nowa tylną zebatke,stara wymontowałem no i wziołem sie za uzbrajanie nowej w łozyska,i reszte ustrojstwa,wszytsko było jeszcze orginalne,wiec z uwagi na to ze oryginalne łozyska z DDR-ów sa w idealnym stanie postanowilem ze zaloze je do nowej zebatki,ale ku mojemu zdziwieniu okazalo sie ze sa one sporo zamałe,otwór na lozyska w nowej zebatce jest wiekszy,pierwsza mysl to była taka ze typ w sklepie dal mi nie ta zebatke, ale kiedy przejrzałem katalog czesci i kilka innych schematow,to okazuje sie ze ja mam jakas inna zebatke,umnie sa dwa identyczne łozyska,jedno obok drugiego nieoddzielone zadnym pierscieniem,umnie pierscien zabezpiecza oba lozyska na raz.Zaraz dopiesze jakie to sa lozyska.Spotkał sie ktos z was kiedys z czymś takim?A moze były dwa rodzaje zebatek?bo mnie osobiscie to zaskoczyło nieco,byc moze ma to zwiazek z tym ze MZ słuzyla w policji i oryginalnie miała zebatke 18z na przodzie i moze tylnia tez sie roznila,nie mam pojecia,pomozcie.

[ Dodano: 2007-04-22, 18:42 ]
łozyska ktore były w mojej zebatce to 6004,a katalog czesci dla etz 250 podaje ze sa dwa rozne lozyska,jedno mniejsze drugie wieksze,i jedno to 6204 a drugie 6005,no chyba ze 250 na inne ale niesadze,jesli sie myle niech mnie ktos poprawi,bo denerwuje mnie ta sytuacja.

[ Dodano: 2007-04-22, 18:44 ]
niestety jutro rano musze wracac do jednostki wiec bede wdzieczny za szybkie odpowiedzi.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-04-22, 19:01   

Hmm dziwne schematy tez mówia o łozyskach 6004 i 6005 wiec hmm pozostaje dopsaowanie łozysk do nowej zębatkihmmmm dziwne niegdy sie nie spotkałem z tamim przypadkiem;/
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2007-04-22, 19:21   

no wlasnie dziwne,a umnie oba lozyska sie stykaja jedno do drugiegoi dopiero zabezpieczenie.

[ Dodano: 2007-04-22, 19:24 ]
bedzie trzeba dokupic łozyska,mam tylko cichą nadzieje ze oska niebedzie sie niczym rozniła...
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Staszek 1988 

Motocykl: suzuki VX 800
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 33
Skąd: Tychy, Mikołów
Wysłany: 2007-04-22, 21:36   

to jest według mnie zebatka z etz 250, wczoraj wymieniałem u siebie w etz 250, ja miałem dwa łożyska obok siebie i jest tam taki rowek w który wchodzi zeger( zabezpieczenie) tez miałem łozyska DDR :P , pasowały do nowej zebatki nr nie pamietam... z reszta tylko jedno było opisane...
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2007-04-22, 22:08   

ale miałes jedno lozysko wieksze a drugie mniejsze??bo umnie były dwa identyczne, a rowek na zegera to maja obydwie zebatki,tylko ze w tej co kupilem zabezpieczenie wchodzi miedzy łozyska, a w tej co mialem,to wchodza lozyska jedno przy drugim i dopiero zabezpieczenie,z tego co wiem to zebatki w 251 a 250 nie rozniły sie,wiec albo sie myle albo mam jakis nie typ.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-04-22, 22:17   

hmm mi się coś wydaje ze miałeś jakiś przeszczep a jak się ma sprawa z ośką czy ma miejsce na 2 taki e sma łozyska czy na 2 rózne?
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-04-22, 23:06   

Mozliwe jest ze skoro Mz była policyjna to była przystosowana do deczko innych mas ;] z tad to rozwiazanie konstrukcyjne.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Staszek 1988 

Motocykl: suzuki VX 800
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 33
Skąd: Tychy, Mikołów
Wysłany: 2007-04-23, 13:02   

dwa takie same obok siebie łozysko łozysko zabezpieczenie ,
miałem tak w starej i nowej zebatce, łozyska mocno sie trzymały, zakładałem na ciepło zagrzałem zebatke na piecu gazowym :twisted: polecam ten sposob,
pozdro
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14