» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 16:54
Silnik - czy wymaga docierania po wymianie pierścieni? - MZ
Autor Wiadomość
Krzychu 
Skorion

Motocykl: Mz Ts 150 x2 1982r.
Wiek: 35
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 26
Skąd: Jaktorów/Nadarzyn
Wysłany: 2007-05-06, 19:53   Silnik - czy wymaga docierania po wymianie pierścieni? - MZ

Witam mam pytanie do znawcow.Awiec tak postanowilem zrobic remont a okazalo sie ze cylinder nie ma rys i powiedziano mi zebym wyminil tylko pierscionki czy ktos moze mi powiedziec czy przy wymianie pierscieni trzeba docierac??? a jak tak to przez ile bardzo bym prosil o fachowe oko serdzecznie dzikuje .Pozdro dla milosików dwóch kólek.
_________________
W uszach szum, w oczach mgła a na liczniku 22a ;-)
Ostatnio zmieniony przez MZ Maxi Perwers 2007-05-07, 09:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Michał 1991 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 227
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2007-05-06, 20:34   

coś tam chyba trzeba docierać ale nie wiem ile
 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2835
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2007-05-06, 20:40   

Z tego co wiem to pierścienie już po 100 km są dobrze dotarte .
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
barry 
Rajder ;]


Motocykl: ETZ251e, Simson SR70
Wiek: 33
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 21
Skąd: Małopolskie-Osiek
Wysłany: 2007-05-06, 21:01   

W Simsonku to sie około 60 km docierało, i to jak na pierścienie wystarczało. Myślę że tak jak powiedział Allu, około 100 km i po sprawie.
_________________

 
 
     
MZ Maxi Perwers 
Zlotowicz
MODERATOR - RETIRED


Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 54
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1034
Skąd: Lubań-Zgorzelec
Wysłany: 2007-05-06, 21:35   

Krzychu, możesz spokojnie jeździć bez ograniczeń.
Zaczyna mi już brakować cierpliwości by każdemu przypominać o prawidłowym tytułowaniu tematów. Edytuj nswój pierwszy post i zmień nazwę tak, jak to powinno być. Pozdraw.
_________________
Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli.
 
     
Krzychu 
Skorion

Motocykl: Mz Ts 150 x2 1982r.
Wiek: 35
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 26
Skąd: Jaktorów/Nadarzyn
Wysłany: 2007-05-08, 16:57   

a tak dokładnie to wyminilem: Cały tłok pierscienie i łozysko igiełkowe ale to chyba nie gra roli prawda??
_________________
W uszach szum, w oczach mgła a na liczniku 22a ;-)
 
 
     
MZ Maxi Perwers 
Zlotowicz
MODERATOR - RETIRED


Motocykl: GSXF 600, GS500.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 54
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1034
Skąd: Lubań-Zgorzelec
Wysłany: 2007-05-08, 22:23   

Krzychu, troszkę jednak gra. Czy zamontowałeś tłok o takim samym wymiarze jak poprzedni?
_________________
Jedynym lekarstwem na głupotę jest kop w d-pę.
Motongi MZ wymagają tylko prostych koncepcji by działały. Tak jak lodówki z lat 80. Miały śmigać przez 25 lat. Mzetki je wyśmiały. Była cudowna 251- ukradli.
 
     
Krzychu 
Skorion

Motocykl: Mz Ts 150 x2 1982r.
Wiek: 35
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 26
Skąd: Jaktorów/Nadarzyn
Wysłany: 2007-05-09, 19:06   

tak bo okazalo sie ze to nominal a cylinder jest idealny
_________________
W uszach szum, w oczach mgła a na liczniku 22a ;-)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16