Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 16:55 |
Koło tylne- ETZ 150/251 |
Autor |
Wiadomość |
Mirosław
Motocykl: mz etz 150 250 251
Wiek: 48 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 16 Skąd: szczecinek
|
Wysłany: 2007-05-10, 12:41 Koło tylne- ETZ 150/251
|
|
|
Witam Klubowiczów.Mam pytanie,a mianowicie: czy mogę zastosować koło od etz 150 w etz 251? Różni się ono trochę przeniesieniem napędu tj, w etz 251 wypusty na gumę są zdecydowanie większe i mają można powiedzieć trójkątny kształt,a w etz 150 są to wypusty okrągłe podobnie jak w simsonie itp. Teraz pytanie dlaczego zastosowano taką różnicę i czy ma ona wpływ nato że w/w motocykle mają silniki o różnej mocy? Obawiam się że przy zamianie po przejechaniu kilkunastu lub kilkuset km niespodziewanie może dojść do przedwczesnego zużycia gumy. A w trasie wiadomo jak to jest. Czy jest ktoś na forum kto próbował takiej zamiany? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2007-05-10, 12:48
|
|
|
Mirosław, dokładnie jak piszesz,wkładając koło z zebatką od 150tki do 251 guma szybko pójdzie na straty |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
Mirosław
Motocykl: mz etz 150 250 251
Wiek: 48 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 16 Skąd: szczecinek
|
Wysłany: 2007-05-10, 13:24
|
|
|
Więc mam kłopot. mam bicie i wypadało by coś z tym zrobić
[ Dodano: 2007-05-12, 11:42 ]
Prośba do MODA o usunięcie tematu. Dziękuję |
|
|
|
|
|