» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: micek
2007-07-29, 14:31
Mikroprocesorowe moduły zapłonowe - allegro - dyskusja
Autor Wiadomość
Michał_22 


Motocykl: Mz Etz 301e
Pomógł: 33 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 791
Skąd: Okolice Łańcuta
Wysłany: 2007-12-20, 19:22   

Nie wku*&^&%$% mnie grzes, czytałem i ludzie pisali ze mają taki moduł!! I opinie tez napisali!! :evil:
_________________
W garażu - Polonez Caro Plus 1.8 16V, Mz Etz 301e, Romet Ogar 205 i Motorynka Pony M2.
 
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2008-02-14, 16:41   

Ok. do tej pory nie miałem do czynienia ani z robinson00, ani z jego modułami. Dziś z Ręką na sercu moge polecić jego produkty. Naprawde fachowe podejscie do sprawy! Wszystkich zainteresowanych zapraszam tutaj: http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=8648
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
grzes 

Motocykl: gsx600f
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 109
Skąd: Telatyn
Wysłany: 2008-03-14, 08:31   

ja zkupiłem moduł od robinsona i pozostaje mi tylko go polecić to prawdziwy fachowiec wszystko szybko i konkretnie, iskra jest dużo lepsza , więcej nie powiem bo jeszcze nie odpalałem (kończę remont), ale polecam za fachowość
 
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2008-04-30, 23:25   

Ja na module od robinsona jeżdżę już 2 sezon i mam 2 gi w zapasie polecam wszystkim - silnik się mniej grzeje lepiej chodzi naprawdę warto
_________________

 
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-05-29, 16:46   

Ja wczoraj zamówiłem do teresy :) :piwo:
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
mariooooo88 


Motocykl: Mz 251
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 2
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2008-06-09, 20:52   

Ale ma pytanie do mczmok. Jak juz jeździsz tyle czasu na tym module to czy zauważasz inne zmiany w pracy silnika poza jego kulturą? Chodzi mi czy wzrasta jego ergonomia moment, moc, a przy tym przyspieszenie?? Bo nikt rzeczowo nie odpowiedział na pierwsze pytanie tego tematu. Chodzi mi o to czy odczuwalny jest wpływ tej tak szeroko zachwalanej technologii Pana robinson00.

Z góry dziekuje za odpowiedź


Pozdrawiam
 
     
Gustlik 
PKN 9796


Motocykl: ETZ 250e
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 813
Skąd: Białaczów
Wysłany: 2008-06-13, 13:17   

Serdecznie mogę polecić moduł pana robinsona Super sprzedawca naprawde!! Moduł ktory dostałem nie działał no to go odesłałem robinson naprawił pokrył wszystkie koszty przesyłki dzi s dostałem go spowrotem moge stwierdzic że Obroty są stabilniejsze, iskra mocniejsza, szybciej zapala!!! Jeszcze raz POLECAM!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
MZ 150TS '83r.
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,150/24015
ETZ 250e '84r.
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ,250/56352
 
 
     
Ptasiek 
No Mz no fun!!!


Motocykl: Mz ETZ 150e
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 151
Skąd: Dwikozy/Sandomierz
Wysłany: 2008-06-13, 15:50   

dobre zapytanie sam jestem ciekawy bo jeszcze nikt nie powiedzial nic rzeczowego co sie dzieje z motoprocz odciecia obrotow i obwodu cewki :?:
_________________
Po co to czytasz, lepiej byś motor umył, a nie czas marnujesz:)
 
 
     
mariooooo88 


Motocykl: Mz 251
Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 2
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2008-06-15, 14:17   

Ale warto kupić ten moduł za 130zł, Jerzeli ten zamontowany oryginalnie chodzi dobrze. Mam u siebie zapłon platynowy i nie narzekam. Odpala bez rzadnych problemów. Ale zawsze mozna podnieść parametry maszyny. :roll:

Ale czy za te pieniadze warto :? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

[ Dodano: 2008-06-16, 16:10 ]
Czyli mam rozumieć ze poza leciutkim szpanem po wszczepieniu nowej elektroniki w motor nie ma żadnych innych argumentów :mrgreen:

A wiec widać ze nie ma poza szpanem dla "tjunerów" nic znaczącego nie wnosi do naszej maszyny. w moim przypadku Mz 251 91r.

Lepiej za tą kasę zalać Pędzidło :grin: :grin: :grin: :grin:
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2008-06-18, 01:37   

mariooooo88 napisał/a:
Mam u siebie zapłon platynowy i nie narzekam. Odpala bez rzadnych problemów. Ale zawsze mozna podnieść parametry maszyny. :roll:

Ale czy za te pieniadze warto :? :?: :?: :?:



[ Dodano: 2008-06-16, 16:10 ]
Czyli mam rozumieć ze poza leciutkim szpanem po wszczepieniu nowej elektroniki w motor nie ma żadnych innych argumentów :mrgreen:

A wiec widać ze nie ma poza szpanem dla "tjunerów" nic znaczącego nie wnosi do naszej maszyny. w moim przypadku Mz 251 91r.

Lepiej za tą kasę zalać Pędzidło :grin: :grin: :grin: :grin:



mylisz sie.

jeżeli masz u siebie zwykły przeyrwacz, to nie możesz wiedzieć co daje elektronika.

nie wiem, co ty widzisz szpanowego w poprawieniu parametrów silnika, takich jak np spalanie i uruchamianie.


czy 130 za moduł to duzo?? chyba nie wiesz o czym mówisz.

pozdro
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Ciowiec 


Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 275
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2009-06-27, 11:16   

Jako, że zapewne wiele osób mających Mz z instalacją 6V (ES, TS), czy też posiadających zwykły przerywacz w ETZ, byłoby zainteresowanych modułem ze zmiennym punktem zapłonu, i w związku z tym mam pytanie do robinsona00 - czy istniałaby możliwość, aby do takiego zestawu dodać impulsator, oraz czujnik położenia wału montowany w miejsce przerywacza i krzywki? coś takiego, jak oferują w Digitech-u (zestaw BS)..........
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-06-27, 11:47   

robinson nie robi takich bajerów, z rozmów z nim wywnioskowałem, ze zajmuje sie tylko modułami.
Natomiast świetne zespoły nadajnika robi kolega SoftCHjanek.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Ciowiec 


Motocykl: MZ TS 150 simek KR51
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 275
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2009-06-27, 11:59   

Ok, dzięki za info...........pozostaje jeszcze kwestia przystosowania modułu do pracy przy 6V......Jest to możliwe przy niewielkim nakładzie kosztów ?
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-06-28, 16:28   

myślę, ze bez problemu. Atakuj janka albo robinsona
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Kobranocka 

Motocykl: etz 150
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-06-09, 14:40   Uszkodzony Moduł v1.3

Witam dwa lata temu kupiłem u robinson00 moduł do etz150 działał super ale po trzech miesiącach się zepsuł wysłałem na reklamację otrzymałem nowy ale niesprawny, pisałem do sprzedawcy maile które zostały bez odpowiedzi. Motocykl przerobiłem na zapłon z przerywaczem. W tym roku postanowiłem ponowić próby kontaktu za panem robinson00 w celu naprawy modułu ale żadnej odpowiedzi nie otrzymałem. Postanowiłem spróbować naprawić samodzielnie, jednak po rozebraniu obudowy jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem co jest w środku. Sprzedawca opisywał wykonanie modułu w technologii SMD a tu zwykła płytka drukowana i procek typu ala pic na podstawce z zeszlifowanymi oznaczeniami. Według mnie szkoda zawracać sobie głowę tymi zabawkami skoro nawet nie można skontaktować się ze sprzedawcą w razie problemów.
 
     
mczmok 
Na 2 kołach od 1984


Motocykl: etz 250
Pomógł: 15 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1914
Skąd: śląskie-Radzionków
Wysłany: 2010-06-10, 07:59   

Nadal jeżdżę na module od robinsona00 już 3 sezon - też miałem awarię w zeszłym roku którą mu zgłosiłem-kontakt OK.
Wpłynęło to na zmianę warunków pracy tranzystora (został przeprogramowany procesor) zmniejszony prąd poprzez zmianę czasów.

Mam również moduł analogowy i jest różnica silnik ma procesorze lepiej przyspiesza-co do prędkości i zużycia paliwa nie robiłem testów bo wolę jeździć na procesorowym ten drugi jest na wypadek awarii :mrgreen: .
Ale po pracy mogę sądzić że moto musi palić mniej.
_________________

 
 
     
zed 

Motocykl: ETZ 250 WSK 125
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 46
Skąd: Konin
Wysłany: 2010-06-10, 20:36   

Witam,

Testowałem w swojej ETZ 250 moduły firmy Digitech i od Robinsona. Były to moduły stykowo-tranzystorowe, czyli współpracowały z przerywaczem. W porównaniu do tradycyjnego rozwiązania z kondensatorem można było odczuć różnicę. Przede wszystkim mocniejsza iskra. Jednak dopiero moduł bezstykowy zakupiony od kolegi SofCHjanka zdecydowanie poprawił pracę silnika. Mocna iskra to nie wszystko. Zwykły przerywacz powoduje, że iskra nigdy nie będzie pojawiać się idealnie w punkcie zapłonu.

Kolega SofCHjanek to profesjonalista i należy mu się duży szacun, że podjął się budowy i dystrybucji tego zapłonu.
 
     
Yasiec65 
amator/hobbysta


Motocykl: MZ TS 250/1 1981r.
Pomógł: 33 razy
Wiek: 58
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 170
Skąd: Grajewo
Wysłany: 2010-06-10, 23:43   

Też mam moduł od robinsona i jak na razie (odpukać w niemalowane)jest super. W porównaniu do zapłonu klasycznego lub elektronicznego tradycyjnego silnik lepiej zbiera z wolnych obrotów nie "protestuje" szarpiąc czy nawet zgasnąć. Jazda "spacerkiem" po mieście 40-50km/h/4bieg to jest pikuś. I to nie jest moje zdanie lecz kolegi który ma Etkę 251.Moduł współpracuje z "ogromną" (gabarytami przewyższającą klasyczną cewkę z dużego fiata czy poloneza) cewką z trabanta która daje ponad 20mm iskrę.Wykorzystując to elektrody na świecy ustawiłem na 1,5mm. Silnik pali z "kopa" żywiej reaguje na gaz.
Pozdrawiam :piwo:
_________________
Y@$&€c
Najważniejsze są drobiazgi.
Na odległość leczyć potrafił chyba tylko Kaszpirowski.
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek ;-) .
 
 
     
toSterr 


Motocykl: MZ ETZ 251e 91'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-21, 17:00   

wiecie moze, czy robinson00 nadal zajmuje sie tymi modulami ze zmiennym katem wyprzedzenia zaplonu?

allegro milczy, sam robinson00 tez.
 
     
zed 

Motocykl: ETZ 250 WSK 125
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 46
Skąd: Konin
Wysłany: 2010-06-22, 13:35   

toSterr napisał/a:
wiecie moze, czy robinson00 nadal zajmuje sie tymi modulami ze zmiennym katem wyprzedzenia zaplonu?

allegro milczy, sam robinson00 tez.


Daj sobie spokój z tym zapłonem. Zmienny kąt co najwyżej wypali Ci dziurę w tłoku. Kup elektronika od kolegi SofCHjanka. Ustaw raz, a dobrze i ciesz się pracą silnika.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 15