» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: micek
2007-07-29, 14:31
Mikroprocesorowe moduły zapłonowe - allegro - dyskusja
Autor Wiadomość
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7512
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-04-09, 17:03   

Tylko trzeba będzie interfejs VAGa skołować :D
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2012-04-09, 17:14   

Fajnie by to wyglądało jak stoisz sobie gdzieś na mieście, wyciągasz laptopa i podpinasz do MZ :lol:

Jaro trzeba by zrobić eksperymenta i podpiąć u Ciebie Jankowy zapłon. Wtedy byłoby już porównanie, czy owy zapłon ze zmiennym wyprzedzeniem rzeczywiście działa.
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
mictom 

Motocykl: Honda VFR RC 36II
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 260
Skąd: Rogi
Wysłany: 2012-04-09, 17:19   

A ta odcinka zapłonu w układzie to wyglądaj jak w smaochodach czy motocykl robi buuuuuuu... do momentu ponownego podłączenia?
_________________
Naciskam starter. Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.Ruszam,opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,krzywd,raniących niedomówień.....

https://www.bikepics.com/members/mictom/
 
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2012-04-09, 17:29   

hektor napisał/a:
Jaro trzeba by zrobić eksperymenta i podpiąć u Ciebie Jankowy zapłon. Wtedy byłoby już porównanie, czy owy zapłon ze zmiennym wyprzedzeniem rzeczywiście działa.
Stroboskopem sprawdzisz.

mictom napisał/a:
A ta odcinka zapłonu w układzie to wyglądaj jak w smaochodach czy motocykl robi buuuuuuu... do momentu ponownego podłączenia?
Wyłącza po przekroczeniu obrotów i włącza po zejściu do niższych.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
ETZ_PRORIDER 
mod_team
MZ ETZ 250 GKS TEAM


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 167 razy
Wiek: 33
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 5280
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2012-04-09, 17:30   

mictom, Czyli robi buuuuu :D
_________________
Zlutowany na kwadracie zaczynam se rozkminiać kto w MZ-tach był od zawsze, kto pod temat się podszywa MZ - recydywa znów się odzywa, znów to zrobiłem, nie potrafisz mnie zatrzymać! Historia z marką MZ luknij ;) -> http://forum.mz-klub.pl/v...p=367810#367810 W garażu: MZ ETZ 250 89r. w eksploatacji | MZ ETZ 125 w eksploatacji | ETZ 250A 88r. w eksploatacji.
 
 
     
Jaro250 


Motocykl: MZ ETZ 250e '85
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 67
Skąd: ok. Gorlic
Wysłany: 2012-04-09, 17:45   

ETZ_PRORIDER, jakie buuu :klnie: mylisz się i to grubo kolego odcinka jest przy 8000 a załączenie przy 7900 nie jest to tak jak w ścigaczu ale nie żadne "buuu" mam gdzieś filmik był już na forum. Mam lampę stroboskopową ze zmiennym kątem którą ustawiam zapłon w samochodach przy okazji zobaczę jak to wygląda przy MZ dla jakich obr jest dane wyprzedzenie i wrzucę na forum. Pzdr! :piwo:
kosior30, to na zlocie będziemy na zmianę raz Twojego Golfa a raz MZ podpinać pod kompa :lol2: :lol2:
 
 
     
norbertmz 
mz zawodostwo


Motocykl: mz etz 250 x2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 358
Skąd: Kacprówek
Wysłany: 2012-04-09, 18:04   

Jak powiesz robinsonowi żeby ci odcinało przy 8000 a załączało przy 7900 to będzie odcinało jak w ścigaczu xD
_________________
"To, że dla Ciebie i dla mnie i dla pińdziesięciu innych jest to jasne, to nie znaczy, że dla wszystkich :piwo: "
 
 
     
Jaro250 


Motocykl: MZ ETZ 250e '85
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 67
Skąd: ok. Gorlic
Wysłany: 2012-04-09, 20:35   

No właśnie zapomniałem dodać że ja tak mam ustawione progi :piwo:
 
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 7512
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-04-09, 21:14   

hektorowi chyba chodziło bardziej o to, żeby sprawdzić "czy działa", czyli czy jest znacząca różnica w pracy silnika w porównaniu do klasycznego modułu. Na zlot przywiozę w kufrze typ A, bo narazie jeżdżę na Jankowym prototypie i gwarancji mi cholera na to nie dał pierun jeden :P Będzie można na szybko przełożyć i potestować :)
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
Awers 
Zlotowicz


Motocykl: MZ ETZ 251e '91
Pomógł: 10 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 926
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-04-09, 22:12   

sIaj napisał/a:
Nie wiem jak Robinson dobierał mapę

Jakiś czas temu rozmawiałem z nim o tym module. Przysłał mi ta mapę. Tak na szybkiego nie mogę tego teraz znaleźć, ale pamiętam, że według tej mapy, moduł zaczynał przyspieszać zapłon od 2000 rpm, schodkowo chyba jak dobrze pamiętam, co 100 rpm.

Mapa, którą mi przesłał była w kątach i przeliczałem to nawet na odległości przed GMP, żeby sprawdzić, jakie bym miał wyprzedzenie zapłonu przy mojej prędkości przelotowej tj. około 85 km/h, co odpowiada jak dobrze pamiętam coś koło 3500 rpm. No i z moich wyliczeń wyszło, że różnica w wyprzedzeniu zapłonu na jego (robinsona) module jest niewielka w porównaniu do statycznego modułu. Z tego powodu ostatecznie nie kupiłem wtedy tego. On w opisie na aukcji różnice podaje w kątach co jak dla mnie nie jest za bardzo obrazowe. Dla mnie bardziej obrazowe jest podanie różnic w odległościach przed GMP, bo w ten sposób ustawia się zapłon.

sIaj napisał/a:
Będzie można sobie dowolnie zmieniać krzywą

Tak więc jeśli chodzi o ścisłość to wykresem tej funkcji nie jest krzywa tylko łamana i to niezbyt gładka jeśli moduł jest co 100 rpm.
_________________
W stronę celu
http://forum.mz-klub.pl/a...php?user_id=527
 
 
     
leonick 
leonick


Motocykl: mz etz 251
Wiek: 38
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 80
Skąd: Daleszyce
Wysłany: 2012-04-09, 23:03   

sIaj, a kiedy będzie można od Ciebie kupić zapłon ze zmiennym wyprzedzeniem? Kiedy skończysz nad nim prace?
_________________
http://polskajazda.pl/Mot...1/132027/967276
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2012-04-09, 23:08   

leonick napisał/a:
sIaj, a kiedy będzie można od Ciebie kupić zapłon ze zmiennym wyprzedzeniem? Kiedy skończysz nad nim prace?
Dobre pytanie. Sam chciałbym wiedzieć :lol: Na pewno nie za szybko ale będę się spieszył bo mi też na tym zależy :wink:
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
hektor 
Tiger Junior


Motocykl: ETZ250 SHLM17 DL1000
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 1572
Skąd: Miechów ok. Krakowa
Wysłany: 2012-04-10, 01:31   

kosior30 napisał/a:
hektorowi chyba chodziło bardziej o to, żeby sprawdzić "czy działa", czyli czy jest znacząca różnica w pracy silnika w porównaniu do klasycznego modułu


Widzę, że kosior mnie tylko rozumie :D


Jak coś to na zlot zabieram się z Jankowym zwykłym zapłonem, więc możemy sprawdzać co i jak. (o ile będę w stanie :torba": )
_________________
"Z naszych danych wynika, że zdobyć serce kobiety jest stosunkowo prosto. Zaczynamy od nacięcia wzdłuż linii mostka..."

"Co tu dużo gadać mądrze, kiedy sperma kipi w jądrze" :D

https://picasaweb.google.com/hecktor2
 
 
     
Aleks 

Motocykl: brak
Wiek: 28
Dołączył: 06 Cze 2012
Posty: 30
Skąd: Kłębowiec
Wysłany: 2012-11-18, 19:38   

I jak tam, ruszyło się coś w kwestii produkcji tych zapłonów przez sIaJ?
 
     
sIaj 


Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 2024
Skąd: okolice Zakopanego
Wysłany: 2012-11-18, 21:33   

To chyba mnie o to powinieneś pytać :lol: Działam cały czas ale to jeszcze potrwa.
_________________
Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!

SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14