» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 12:22
Akumulator - silnik gaśnie na światłach - MZ ETZ 250
Autor Wiadomość
witus 
MZ ETZ 250


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 94
Skąd: Bdg
Wysłany: 2007-05-28, 21:36   Akumulator - silnik gaśnie na światłach - MZ ETZ 250

Witam, Chcialem sie zapytac czy jeśli w moim AQ na wyłączonym zapłonie jest 11,4 V, na światłach postojopwych 10,5V a na mijania 9,5V to czy moze miec to wpływ na to że podczas gdy jade to mi gaśnie na światłach miojania a jak przełącze na postojowe to mi jedzie juz dalej normlanie ?? Prosze o odp. Pozdr.
_________________
Porównując się z innymi, możesz stać się próżny lub zgorzkniały,
zawsze bowiem znajdziesz gorszych i lepszych od siebie.
Ostatnio zmieniony przez MZ Maxi Perwers 2007-06-13, 22:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Nostradamus 

Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 262
Skąd: Zaleszany
Wysłany: 2007-05-28, 21:39   

raczej nie masz ładowania i dlatego się tak dzieje podczas jazdy. Ale AQ powinno mieć troszkę więcej niż te 11,4V
_________________
http://bikepics.com/members/nostradamus/03fazer/

http://polskajazda.pl/Mot...0%20Fazer/14596

http://www.bikepics.com/m...damus/85etz250/

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/13660
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-05-28, 22:18   

Nostradamus, przy zdrowym AQ tak ale skoro nie ma ładowania to AQ dostaje ostro po tyłku
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
Nostradamus 

Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 262
Skąd: Zaleszany
Wysłany: 2007-05-28, 22:28   

no wiem. Dlatego piszę że AQ normalnie powinien mieć powyżej 12V.
_________________
http://bikepics.com/members/nostradamus/03fazer/

http://polskajazda.pl/Mot...0%20Fazer/14596

http://www.bikepics.com/m...damus/85etz250/

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/13660
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-05-28, 22:58   

Nostradamus, :piwo: łoj
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-05-29, 10:44   

mój trzyma na samym aku niewiele powyżej 13V

minimalne na odpalonym silniku jest 13,7V a max 14,4V(wartosc taka osiaga juz powyzej 1200obr/min)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
witus 
MZ ETZ 250


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 94
Skąd: Bdg
Wysłany: 2007-05-29, 13:00   

Nie dawno wymienialem cewke, regulator i przrywacz i wszsytko działało ok. I tak mnie zastanawia teraz ten Akumulator bo po jezdzie syczy z tych korków. I czy to moze byc wina AQ ze mi gasnie na swiatlach?
_________________
Porównując się z innymi, możesz stać się próżny lub zgorzkniały,
zawsze bowiem znajdziesz gorszych i lepszych od siebie.
 
 
     
Nemesis 


Motocykl: ETZ 251e
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 259
Skąd: RmX
Wysłany: 2007-05-29, 13:09   

A masz elektrolit wogóle w tym aq? I w ogole jaki masz, żelówke czy zwykły?
_________________
Na tym świecie z każdym dniem przybywa szaleńców: CBR, YZF, GSX, ETZ:D
 
 
     
ETZrider 

Motocykl: 251 ;D
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 64
Skąd: Polska
Wysłany: 2007-05-29, 15:30   

Jak AQ jest ładowany to tworzy się H2SO4, jak rozładowywany to H2SO4 reaguje z Pb tworząc PbSO4 i H2, czyli syczy. Sprawdź czy syczy jak silnik jest włączony, jeśli nie to wychodziło by na to że jednak ładowanie jest.
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-05-29, 15:31   

witus, według mnie masz zuzyty/zniszczony akumulator, oprócz tego prawdopodobnie za wysokie ładowanie.
zmierz napięcie na pracującym silniku na wolnych obrotach (1000-1500) przy 2000, 3000, 5000
na wolnych moze być 12-13V , ale juz przy 2000 powinno być około 14, a ban wyzszych obrotach nie moze byc wiekrze niz 14,6V bo to niszczy akumulator
aha akumulator mozna rozładowac jedynie do 10,5 V (mierzone pod obciązeniem)
 
     
witus 
MZ ETZ 250


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 94
Skąd: Bdg
Wysłany: 2007-05-29, 18:27   

akumulator mam z elektrolitem i jest prawie pełen. Na wyłączonym zapłonie mam 11,7 V. Gdy odpalam mam ok 9V i jak daje gazu to spada czyli nie ma ładowania, dochodzi nawet do 5V. Gdy silnik jest zimny i na pcozatku wlaczam swiatlo to sobie norlanie wszsytko dziala, a po pewnym czasie zaczyna gasnac tylko i wylacznie na swiatlach mijania. Jak przełączam na posotjowe to działa normalnie. Sam juz nie wiem :(
_________________
Porównując się z innymi, możesz stać się próżny lub zgorzkniały,
zawsze bowiem znajdziesz gorszych i lepszych od siebie.
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-05-29, 18:45   

1 masz rozładowany akumulator - wyjmij i nałąduj prostownikiem
2 nie masz ładowania - ta sprawe omówimy na GG :wink:
 
     
Nostradamus 

Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 262
Skąd: Zaleszany
Wysłany: 2007-05-29, 18:53   

a co tu masz wiedzieć. Nie masz ładowania. A mijania jak właczasz to masz albo 40W albo 50W(55W) zależy od żarówki i Ci dlatego spada. A na postojówkach to masz ile 7W nie ma więcej. Bierz się za sprawdzenie regulatora, diód, szczotek itd.
_________________
http://bikepics.com/members/nostradamus/03fazer/

http://polskajazda.pl/Mot...0%20Fazer/14596

http://www.bikepics.com/m...damus/85etz250/

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/13660
 
 
     
macq_macq 
Maćq


Motocykl: Etz 250, 4x wsk 125
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 42
Skąd: Warszawa/Saska Kępa
Wysłany: 2007-05-29, 19:54   

Miałem taki sam problem, najpierw myślałem, że to akumulator pada...i kupiłem nowy (dobrze, bo i tak stary mi ciekł).
Gdy jechałem na działkę na 180 kilometrze jadąc przez las modliłem się aby mi światła nie wysiadły, bo dosłownie prawie nic nie widziałem...
Na działeczce przetarłem styki, wyczyściłem wszystko i dalej nic. Zdjąłem prawą połówkę i zauważyłem wypadającą wsuwkę z alternatora...to było to!!! a na dodatek odlutował się kabelek, który "wchodził" do alternatora. Teraz śmiga idealnie :)
_________________
ECIA Z ZATARTYM WAŁEM NIE PASUJE DO KRAJOBRAZU :/
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2007-05-29, 22:38   

przyłącze sie do tematu, wiec mam w etce jakis stary akumulator 8Ah ktory sam lubi sie rozładować, naladuje go prostownikiem, i na drugi dzien jak sprawdzam go kontrolką to ledwo sie pali. Aq jest wyjety z mz caly czas mial poziom wody, mozna go jakos naprawic?? moze zmienic kwas?
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
Nostradamus 

Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 262
Skąd: Zaleszany
Wysłany: 2007-05-30, 15:12   

można spróbować, ale to nie będzie to co nowy i będzie się sam rozładowywał już powoli.
_________________
http://bikepics.com/members/nostradamus/03fazer/

http://polskajazda.pl/Mot...0%20Fazer/14596

http://www.bikepics.com/m...damus/85etz250/

http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/13660
 
 
     
michal54_87 
Zlotowicz
.....

Motocykl: cbr900,latajacamz175
Wiek: 36
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 256
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2007-05-30, 21:05   

raczej nic juz z nim nie zrobisz
 
 
     
witus 
MZ ETZ 250


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 94
Skąd: Bdg
Wysłany: 2007-05-30, 23:19   

PROBLEM ROZWIĄZAŁEM :D Okazało sie ze kabelek pod prawą kapą sie odpioł od DF czyli to chyba wzbudzania ;) Teraz juz wszsytko działa elegancko. Pozdro.
_________________
Porównując się z innymi, możesz stać się próżny lub zgorzkniały,
zawsze bowiem znajdziesz gorszych i lepszych od siebie.
 
 
     
macq_macq 
Maćq


Motocykl: Etz 250, 4x wsk 125
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 42
Skąd: Warszawa/Saska Kępa
Wysłany: 2007-05-31, 14:09   

o to widzę, że się coś przydało :D
Na początku też się męczyłem, ważne, że działa :)
_________________
ECIA Z ZATARTYM WAŁEM NIE PASUJE DO KRAJOBRAZU :/
 
     
witus 
MZ ETZ 250


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 94
Skąd: Bdg
Wysłany: 2007-06-13, 22:08   

Jednak jak sie okazało znowu zaczął mi sie ten sam problem a wszsytko podlączone jest idealnie. Dzis roebralem tą oprawke od szczotek i zobaczylem ze górna czesc oprawki jest pękinieta i jedna szczotka złamana na pół i najprawdopodobniej sie zeslizgnela wpadła w ten rowek i jest cała zjechana, czyli po wymianie szczotek porblem powinien byc rozwiazny :D
_________________
Porównując się z innymi, możesz stać się próżny lub zgorzkniały,
zawsze bowiem znajdziesz gorszych i lepszych od siebie.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16