Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 21:49 |
Nowy Gaznik Mz Etz 251 problem z wyregulowaniem |
Autor |
Wiadomość |
Nostradamus
Motocykl: kilka ich jest
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 262 Skąd: Zaleszany
|
|
|
|
|
bugietz251
Motomaniak.
Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Cze 2007 Posty: 350 Skąd: Kampinos
|
Wysłany: 2007-06-10, 21:02
|
|
|
no widzisz i juz nie mam pomysłu co zrobic zdejmowałem głowice myslałem ze puszczała ale nic prgu nie ma a jest 9 i juz mnie szlak strzela co to moze byc...
[ Dodano: 2007-06-10, 21:04 ]
KingNothing mieszkasz w warszawie o ile dobrze wyczytałem to blisko mnie wiec moze bedziesz kiedys przelotem w kampinosie to bysmy sie umowili na regulacje ja bym ci zapłacił i byłbym dozgonnie wdzeczny... co ty na to... |
|
|
|
|
janekrow
Janekroł
Motocykl: mz trophy, pannonia
Pomógł: 12 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lis 2006 Posty: 274 Skąd: Kąty Wroclawskie
|
Wysłany: 2007-06-10, 21:26
|
|
|
Cześć może coś źle regulujesz ten gaźnik. Ja reguluje zawsze tak że wkręcam śrube od mieszanki i wolnych obrotów do oporu i wykręcam o tyle ile jest podane w książce. Później gasze moto i znów zapalam, jak zapali to ok. Następnie wkręcam i wykręcam nieznacznie śrube od mieszanki i szukam momentu kiedy silnik chodzi najrówniej, najlepiej itp. Na samym końcu śrubą od wolnych obrotów ustalam sobie aby silnik chodził załóżmy na to na 1500 obr/min. |
_________________ ale przecie.. to jeeeest Pannonia, z tego Mz'tki nieeee zrobisz
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES-250/103092 |
|
|
|
|
bugietz251
Motomaniak.
Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Cze 2007 Posty: 350 Skąd: Kampinos
|
Wysłany: 2007-06-10, 21:39
|
|
|
kurde prace silnika to bym zniusł bo ale nie idzie tylko powyzej 5 tys cos sie muli ale te spalanie... od 8-10l to stanowczo zaduzo ...chyba bede musiał poszukac jakiegos mechanika bo innej rady chyba nie ma...znacie moze jakiegos dobrego mechanika w okolicach warszawy?? i ile moze sobie zyczyc za takowa regulacje...?? |
|
|
|
|
Motomaniak
Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 155 Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
|
Wysłany: 2007-06-10, 23:49
|
|
|
bugietz251, reklamuj gaznik mówie Ci TEZ TAK MIALEM a na starym wszystko oki, to te gazniki... ja za binga dałem 340zł a kosztował 380zł Gośc powiedział za da mi rabat pozdro |
_________________ Motomaniak
Moja MZ:
http://www.polskajazda.pl...MZ/ETZ_301/8031 |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
Wysłany: 2007-06-11, 07:23
|
|
|
bugietz251, Motomaniak, witajcie w klubie,też kupiłem taki gaźnik,moja MZ nie chciała na nim ruszyć i chodziłą jak parowóz,wsadziłem stary 30N2-4 i zasuwa jak głupia
bugietz251, nie wbijaj sobie do głowy że to coś innego niż gaźnik,szczerze piszę że ten gaźnik nie nadaje się nawet na złom zmień gaźnik i zobaczysz ze eta odżyje |
_________________ http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze
|
|
|
|
|
Nanek4
Motocykl: GSF600 Bandit S
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Mar 2006 Posty: 22 Skąd: Knapy
|
Wysłany: 2007-06-11, 13:01
|
|
|
Prawda jest taka ze te gazniki to czysty szmelc są znacznie tansze od binga a co do orginału to nie wiem bo nigdzie takiego nie widzałem...A wiec skoro sa tanie wiec trzeba było na czyms przyoszczedzić,czyli na jakości wykonania... Szczerze mowiać nie polecam takiej zamiany bo czesto orginał jest mimo ze zuzyty to i tak lepszy niz to rzemiosło No ale prawda jest taka jak kupujesz tanio to kupujesz dwa razy!!
Moze i bing jest drogi ale w sezonie wracaja się koszty i potem mozesz go sprzedać z nie wielka strata takze polecam dołozyc 200zł i jezdzisz bezproblemowo przez gługi czas... |
|
|
|
|
bugietz251
Motomaniak.
Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Cze 2007 Posty: 350 Skąd: Kampinos
|
Wysłany: 2007-06-11, 13:08
|
|
|
no nic panowie dzieki za wszelkie odpowiedzi i mysle ze jednak bede musiał uzbierac te 200zł i dkupic binga... bo nie wyrobie na wache
Jeszcze raz dzieki temat uwazam za zamkniety
[ Dodano: 2007-06-11, 13:18 ]
własnie przed chwila dzwoniłem do wilamatu pan okazał sie byc bardzo miły i powiedział ze nie ma zadnego problemu oczywiscie wymienia na nowy i w ramach "pokuty ''wykonaja regolacji poziomu paliwa w komorze pływakowej |
|
|
|
|
Motomaniak
Motocykl: MZ ETZ 301 i MZ 251
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 155 Skąd: ALEKSANDROW KUJAWSKI
|
|
|
|
|
Bezy
Motocykl: Junak M10,MZ ETZ 250
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 29 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2007-06-13, 09:17
|
|
|
Witam!
Cóz moge tylko powiedziec "witaj w klubie" posiadaczy wspólczesnej podróbki gaznika do MZ 251. Zgadza sie - on jest nieregulowalny. Myslalem ze to ze mna jest cos nietak, ze nie potrafie sobie poradzic, ale widze ze to niestety norma i oboje mamy pecha.
Ja kupiłem gaznik na allgero. Tez sie zasugerowałem, ze od 251 to przeciez nowszy, wiec lepszy.
Fakt - moto ładnie, równiótko pracuje na wolnych, ale wchodzenia na wyzsze to juz problem. Słuchac i czuc ze jest zalewane nadmiarem paliwa. U mnie spalanie było identyko jak piszesz, a nawet wieksze. Na 5l robiłem ok 40 km (!!!!!!!).
Proponuje Ci sprawdzic poziom oleju w silniku, bo moze sie okazac ze masz tam juz mieszkane oleju z benzyną. Po zapachu poznasz
Tak jak pisałem - gaznik jest nieregulowalny. Dlatego tez swego czasu jak koles pytał sie na forum co kupic - gaznik od 250 czy 251, to radziłem mu od 250. Jest prostszy w regulacji. A do tego u wieszkosci z nas znajduja sie graty od gaznika 250 made in NRD, wiec nie bedzie problmeu z podmianą dysz.
Moim zdaniem ratunkiem dla własciwej pracy takiego gaznika jest zakup (chyba ze sie juz posiada) oryginalnego , nawet wylatanego gaznika i podmiana dysz.
Wczoraj dla porównania wykreciłem dysze głowne w gazniku do 250 i w tym nowym 251, nastepnie wsunałem w nie iglice - tak jak miałoby to pracowac w moto. W przypadku gaznika 250 - widac ze dysza naprawde cos reguluje, a nawet potrafi całkowicie zamknac otwór samej dyszy. Z kolei w gazniku 251 ma sie wrazenie jakby dysza była pochodziła z samochodu, a ja tam próbuje wsuwac iglice od moto. Po prostu widac, ze "rureczka" w której pracuje iglica jest zbyt duza, ma zbyt duza srednice. Tym samym iglica nic nie reguluje.
To tyle odmnie
POzdr! |
_________________ Zmarła matka abonenta radiowego ... |
Ostatnio zmieniony przez Bezy 2007-06-13, 15:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
Wysłany: 2007-06-13, 11:48
|
|
|
Ja bym stawiał ma nie domykanie ssania lub ta gumka jest lewa i nie trzyma. Jesli będzie chodzić na ssaniu ni jak wolnych obrotów nie ustawisz!!! |
|
|
|
|
bugietz251
Motomaniak.
Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Cze 2007 Posty: 350 Skąd: Kampinos
|
Wysłany: 2007-06-13, 14:18
|
|
|
chłopaki zadzwonił do mnie pan z wilamtu i powiedział ze najwiecej co moze zrobic to zwrot pieniedzy poniewaz te gazniki co teraz dostali nadaja sie tylko do kosza wiec nie bedzie mi wysyłał nastepnego szmelcu ...wiec zapytałem sie czy ma gaznik od 250 i powiedziała ze tak one ponoc sa bardzo dobe i duzo prostsze w regulacji do tego dostałem jeszcze jakis tam rabat na zakupy w wilmacie no i oczywiscie za przesyłke płaca oni..
[ Dodano: 2007-06-13, 14:21 ]
mam sprawdzic poziom oleju ale dlaczego przecierz przez to zer wiecej paliła benzyna nie dostała sie do skrzyni biegow przypominam ze przed wymiana gaznika było wszystko ok tylko ze paliła duzo poniewaz tamten gaznik miał juz natłuczone duuuuuzo kilometrow...teraz jeszcze musze kupic nowa swiece kabel wn i jakas fajke bo iska jakas słaba taka ruzowa |
|
|
|
|
Loosiu
Motocykl: BMW K1100RS, ETZ 251
Pomógł: 12 razy Wiek: 43 Dołączył: 10 Maj 2005 Posty: 200 Skąd: Wrocław, Włocławek
|
Wysłany: 2007-06-13, 19:01
|
|
|
Witam !
Co do podmiany dysz - to może ktoś zestawić jakie dysze są w gaźniku do 250 i 251 - ja mam coś w swoim nakombinowane, a dysz całe pudełeczko i nie chcę czegoś pokiełbasić. Mieszanka składa się z dysz do 250, 251 i jakiś (o zgrozo) rzemieślniczych.
Pozdrawiam, |
_________________ Rafik vel DeLeTe aka Loosiu
To jest jak doznanie dotykające wszystkich zmysłów... jazda motocyklem.
BMW K75S - piękna, zielona, poszła w świat
BMW K1100RS - szybka, czerwona |
|
|
|
|
bugietz251
Motomaniak.
Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Cze 2007 Posty: 350 Skąd: Kampinos
|
Wysłany: 2007-06-25, 20:57
|
|
|
oanowie kupiłem nowy gazniczek od mz etz 250 i jest bardzo dobrze spalanie zmalało i wogole motorek lepiej chodzi ... |
|
|
|
|
Bezy
Motocykl: Junak M10,MZ ETZ 250
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 29 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2007-06-25, 21:40
|
|
|
Masz jakies oznaczenia na tym gaznikua dla MZ ETZ 250? Ja po Twoich przygodach tez zdecydowałem sie opisac swój problem z regulacja (a własciwie niemożnoscia regulacji) nowego gaznika z allegro 30n3. Sprzedawca z allegro wymienił mi na nowy 30n2, ale to juz nie jest ten sam producent co poprzednio. Zwraca uwage gorsze wykonanie i wykończenie, a do tego napis na korpusie KENTSEN (czy cos takiego). Tego gaznika nie zakladałem, wiec tak naprawde nie wiem jak sie sprawuje. Po prostu nauczony poprzednia lekcja - nie grzebie gdy moto chodzi OK i spalanie jest OK (tzn ponizej 5 l). |
_________________ Zmarła matka abonenta radiowego ... |
|
|
|
|
bugietz251
Motomaniak.
Motocykl: ETZ 251 :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Cze 2007 Posty: 350 Skąd: Kampinos
|
Wysłany: 2007-06-26, 09:52
|
|
|
Bezy, na gazniku nie ma zadnych innych oznaczen jak 30n2 a kupiłem go w sklepie wilmat...naprawde sklep godny polecenia panowie nie rabia zadnych problemow gdy składamy reklamacje nawet daja upusty... |
|
|
|
|
|