Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 21:49 |
Zamiana gaźnik 30n2 na 30n3 w mz etz 250 problem! |
Autor |
Wiadomość |
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
Wysłany: 2007-06-21, 17:57 Zamiana gaźnik 30n2 na 30n3 w mz etz 250 problem!
|
|
|
Ja już jeżdże swoją etą na gaźniku 30n3 , mój brat chciał sobie też taki założyć bo lepiej na takim mz się wkręca na obroty. Zamówił na allegro urzywke, założył i przy przekraczaniu 2 tys. szarpie silnikiem przerywa po przekroczeniu tych obrotów wszystko wraca do normy. Z jego starym gaźnikiem gaźnikiem 30n2 silnik normalnie pracuje. Wyszliśmy założenia że coś jest z gaźnikiem z allegro założyłem go do swojej mz i wszystko było spoko, więc brat założył mój gaźnik i dalej tak samo szarbie silnikiem i przerwya przy przekraczaniu tych obrotów.
Mam nadzieje że w miare jasno wytłumaczyłem w czym tkwi problem
Pomocy motórzyści!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Kamil5
Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 317 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2007-06-22, 13:01
|
|
|
zapłon kolego:) lub ale to mniej prawdopodobne ale nie wykluczam -lewe powietrze niech kolega sprawdzi króciec. .......aha i na gaźniku 30n3 nie ma różnicy w osiągach. wiec raczej to jest mit;/ |
_________________ Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
|
|
|
|
|
WALDEK150
MOTÓR
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 139 Skąd: Miękisz Nowy
|
Wysłany: 2007-06-22, 13:58
|
|
|
Kazdy ma swoje zdanie ale ja po załozeniu odczułem róznice, silnik stał się żwawszy, ładniej wkreca sie na obroty.
Zapłon ustawialismy a po za tym na starym gaźniku jest wszystko ok to dlaczego mam ustawiać zapłon i szukać lewego powietrza??
Zmienialismy nawet tłumik i nic nie pomogło. |
_________________ http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339 |
|
|
|
|
Kamil5
Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 317 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2007-06-23, 08:23
|
|
|
ponieważ silnik ma to do siebie że nie lubi nieszczelności układu ssącego. a po montażu mogły sie takowe pojawić aha a zapłon .....no czasem też lubi sie przestawić... (gaźnik 30n3 nie daje mocy po prostu jest nowy i ot co ) |
_________________ Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2007-06-23, 09:49
|
|
|
szarpie i kicha lewe powietrze lub nieodpowiedni poziom paliwa. |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
Kamil5
Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 317 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 2007-06-23, 11:14
|
|
|
hubertbaran, poziom możemy sobie darowac ponieważ na obydwu gaźnikach działo się tak samo:) |
_________________ Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
|
|
|
|
|
|