» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-16, 21:49
Zamiana gaźnik 30n2 na 30n3 w mz etz 250 problem!
Autor Wiadomość
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2007-06-21, 17:57   Zamiana gaźnik 30n2 na 30n3 w mz etz 250 problem!

Ja już jeżdże swoją etą na gaźniku 30n3 :lol: , mój brat chciał sobie też taki założyć bo lepiej na takim mz się wkręca na obroty. Zamówił na allegro urzywke, założył i przy przekraczaniu 2 tys. szarpie silnikiem przerywa po przekroczeniu tych obrotów wszystko wraca do normy. Z jego starym gaźnikiem gaźnikiem 30n2 silnik normalnie pracuje. Wyszliśmy założenia że coś jest z gaźnikiem z allegro założyłem go do swojej mz i wszystko było spoko, więc brat założył mój gaźnik i dalej tak samo szarbie silnikiem i przerwya przy przekraczaniu tych obrotów.

Mam nadzieje że w miare jasno wytłumaczyłem w czym tkwi problem :sad:
Pomocy motórzyści!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-06-22, 13:01   

zapłon kolego:) lub ale to mniej prawdopodobne ale nie wykluczam -lewe powietrze niech kolega sprawdzi króciec. .......aha i na gaźniku 30n3 nie ma różnicy w osiągach. wiec raczej to jest mit;/ :piwo:
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
WALDEK150 
MOTÓR


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 139
Skąd: Miękisz Nowy
Wysłany: 2007-06-22, 13:58   

Kazdy ma swoje zdanie ale ja po załozeniu odczułem róznice, silnik stał się żwawszy, ładniej wkreca sie na obroty.

Zapłon ustawialismy a po za tym na starym gaźniku jest wszystko ok to dlaczego mam ustawiać zapłon i szukać lewego powietrza??

Zmienialismy nawet tłumik i nic nie pomogło.
_________________
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12339
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-06-23, 08:23   

ponieważ silnik ma to do siebie że nie lubi nieszczelności układu ssącego. a po montażu mogły sie takowe pojawić aha a zapłon .....no czasem też lubi sie przestawić... (gaźnik 30n3 nie daje mocy po prostu jest nowy i ot co :mrgreen: )
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2007-06-23, 09:49   

szarpie i kicha lewe powietrze lub nieodpowiedni poziom paliwa.
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
Kamil5 


Motocykl: MZ ETZ 250/EZT251
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 317
Skąd: Radzymin
Wysłany: 2007-06-23, 11:14   

hubertbaran, poziom możemy sobie darowac ponieważ na obydwu gaźnikach działo się tak samo:)
_________________
Nie wnerwiac się mam dysleksie:P
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15