» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sIaj
2009-10-18, 08:08
Blokada Kierownicy ( ZAMEK KIEROWNICY )
Autor Wiadomość
Dziuby 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2007-08-30, 09:57   Blokada Kierownicy ( ZAMEK KIEROWNICY )

Witam Blokada, Instalacja, MZ ETZ 250

Mam problem ponieważ nie mam kluczyka do blokady kierownicy. A chciałbym nową jakoś założyć a nie wiem jak. Macie może jakieś porady? Bardzo bym was prosił. Chce mieć pewność że MZ jest zabezpieczona na postoju. Mam nadzieje że pomożecie. :piwo:



Pozdo!
Ostatnio zmieniony przez motomaciey 2011-05-13, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Adam Cygan 
adaś


Motocykl: MZ: etz250,es250/2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 118
Skąd: Żelazówka
Wysłany: 2007-08-30, 10:14   

Chodzi ci o to ze nie możesz wyciągnąc starego zamka?

[ Dodano: 2007-08-30, 11:19 ]
Jeśli ci o to chodzi to sprubuj go rozwiercić weź wiertarke wiertło gdzieś 8mm i rozwierdz go puzniej śrubokrętem wydłub wszystko co sie da i powinien wyjść
_________________
Moje MZ-tki
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ,250/12404
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ES,250/12405
 
 
     
Peterek 
NNI A851


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 468
Skąd: Nidzica/Wwa
Wysłany: 2007-08-30, 10:45   

ja kiedys w zime zgubilem kluczyk od tej blokady ale dalo sie ja otworzyc podobnym-lekko oszlifowanym kluczykiem. jezeli nic nie dopasujesz to chyba tylko wiertarka jak pisze Adam Cygan,
_________________
"...obsraj sie a nie daj sie..."

To moja maszyna!
 
 
     
Mieczko$ 


Motocykl: MZ ETZ 150/VF700C
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sty 2006
Posty: 756
Skąd: Ełk
Wysłany: 2007-08-30, 10:56   

Zdejmujesz półke od zegarów, bierzesz dobry punktak i młotek, napunktowujesz ten dzyndzel co wchodzi w półkę, walisz mocno. Powinno wyskoczyc. Zdemontowana w ten sposób blokada nie nadaje sie już do użytku
_________________

 
 
     
siro13 


Motocykl: MZ ETZ 250
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 232
Skąd: Turkowice
Wysłany: 2007-08-30, 13:36   

doklandnie, mozesz rozwiercac ale to jest wiecej roboty, a tak to bierzesz jakiegos preta (punktak) i jednym celnym ciosem wybijasz blokade
_________________
Link do strony ze zdjęciami mojej MZ:
Moja MZ ETZ 250
 
 
     
Dziuby 

Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 9
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2007-08-30, 15:07   

Wielkie dzieki. Sprubuje punktakiem. ;D
 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-08-30, 16:24   

Zdecydowanie, wybić!!!!!!! Ja tak zrobilem i wszystko spoko! Po co wiercić jak można szybciej i bez prądu :P
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
SAke 
Pogromca Mitów! :)


Motocykl: VFR 800Fi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Mar 2005
Posty: 1019
Skąd: Żyraków / Dębica
Wysłany: 2007-08-30, 16:44   

Ej Dzięki wam ruszyła robota przy 251 :) z ciekawosci poszedłem zobaczyc czy rzeczywiscie sie da wybic... Zeby to zrobic trzeba sciągnąć górną półke sciągnołem to zawieszenie mi wysuneło, to juz odkreciłem koło, rozebrałem zawieszenie jutro farba , zimmeringi i mozna składać.

Ja Wybijałem starą śrubą, pytanie tylko czy nowy zamek nie będzie wypadał? :wink:
_________________
http://www.polskajazda.pl...600,WSK,125/394
 
 
     
KUSY 

Motocykl: MZ TS 250 - 75r.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 92
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2007-08-30, 21:55   

A nie szybciej rozwiercić, i nic nie psuć?
Przecież można rozwiercić wiertełkiem 3mm i nawet śladu nie ma że jest rozwiercone i otworzyć można byle jakim kluczykiem, A nikt przecież nie wie, że to rozwiercone. W każdej chwili można wyjąć zamek. Po co zaraz młotek. Młotek to ostateczność!

Tylko trzeba umiejętnie rozwiercać, bo wiertło można ułamać. Ale da się to zrobić bo ja zrobiłem.
_________________
To moja staruszka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,250/13679
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2007-08-30, 22:38   

Ja też rozwiercałem, trochę zabawy jest ale poszło, wysypałem wszystkie zapadki i poszło śrubokrętem. Jak blokada jest oryginał to wolałbym nie wybijać bo ona jest dość mocna i można uszkodzić rowek, ale rzemiosło można bić, wypadnie bez problemu, takie miękkie.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
wamnok 


Motocykl: MZ ETZ 250 / 1989r
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 362
Skąd: Chełm
Wysłany: 2007-08-31, 14:23   

Ja tam oryginalną wybiłem po kilku uderzeniach i nic nie uszkodziłem (poza oczywiście zamku), kupilem nowy zamek i gra gitara.
_________________
Moja była Etka: http://www.polskajazda.pl...77&opcja=detail
 
     
telkontar 

Motocykl: mz es 250/2
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 26
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2007-10-08, 10:37   

Hmmmm... Czy blokada z nowych MZ pasuje do tropika??????
 
     
PowerDevils 

Motocykl: etz150 & simson
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Poreba Wielka
Wysłany: 2010-03-31, 22:06   Blokada kierownicy

Mam pytanie. Kupiłem kolejną MZ 150, ale ma blokodę kierownicy (włożona jest, ale nie_zablokowana) czyli spokojnie można jeździć, ale chciałbym kupić sobie blokadę żebym miał kluczyk, bo w tej nie_posiadam. Macie jakieś pomysły jakby można było ją zdemontować, żeby można było włożyć nową??
Rozwiercać albo wybić??


Xargo1: Zacznij uważać na to CO oraz JAK piszesz, bo ilość błędów w twoich wypowiedziach woła o pomstę do nieba.
_________________
Etz 150 orginał
Etz 150 przerobiona do stuntu
Simson sr50 (remont)
Ostatnio zmieniony przez Xargo 2010-04-01, 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-03-31, 22:37   

Można rozwiercić zamek ale to nie potrzebne bo w punkcie dorabiania kluczy mogą Ci takowy dorobić do tej blokady taniej niż byś zapłacił za nową.
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
PowerDevils 

Motocykl: etz150 & simson
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Poreba Wielka
Wysłany: 2010-04-01, 08:17   

ale to bym musiał całym motorem tam przyjechac do tego goscia co mi z tym by robił
a ja zabardzo to prawka niemam
_________________
Etz 150 orginał
Etz 150 przerobiona do stuntu
Simson sr50 (remont)
 
 
     
motomaciey 
Jestem hardcorem


Motocykl: MZ ES 275/1, DKW RT
Pomógł: 126 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 4224
Skąd: Grudziądz, Warszawa
Wysłany: 2010-04-01, 14:21   

Zapchaj :wink:
_________________
Jaskół Bike na PJ
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2010-04-01, 16:45   

PowerDevils napisał/a:
musiał całym motorem tam przyjechac do tego goscia co mi z tym by robił
a ja zabardzo to prawka niemam

To po co kupowałeś motocykl, skoro teraz boisz się wyjechać nim na ulicę?
 
     
kosior30 
Klubowicz
Łysy JWP


Motocykl: MZ ETZ 250e '87
Pomógł: 138 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 7479
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2010-04-02, 13:01   

Może np żeby wyszykować go do czasu, gdy zrobi prawko :?:
_________________
Motor to masz w pralce! ||| "Prawdziwy facet poci się olejem, jak rozdzielacz w Bizonie" :) ||| Spirit: "Jak odpalisz moją MZtę jestem twój"
"Jawa is made for repairing, MZ is made for riding"
"Smutne jest to, że wy, Polacy macie taki problem z alkoholem"
 
 
     
kucin 


Motocykl: (...) ETZ 251 (...)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 92
Skąd: Głowno k/Strykowa
Wysłany: 2010-04-02, 13:14   

Ja w 251 też tak miałem, tyle ze przy okazji serwisu simmerów w lagach sobie ją "wybiłem" Widać stara już była.. Bierzesz pręta i młotek porządny i od serca wal z góry (od strony półki kierownicy) Tylko jeżeli to oryginał mogą być problemy (u mnie był oryginał ale go pokonałem ;p) :piwo:
_________________
Lewa w górę ;)
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_251/86456
 
 
     
PowerDevils 

Motocykl: etz150 & simson
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: Poreba Wielka
Wysłany: 2010-04-03, 13:17   

dzieki za pomoc
a kto wam powiedział ze ja niejezdze po ulicach ja tylko miasta na ETZ-cie omijam bo tam pełno glin stoi na miasto to ja mam simsonka
_________________
Etz 150 orginał
Etz 150 przerobiona do stuntu
Simson sr50 (remont)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 17