Podstawowe pojęcia z motoryzacji |
Autor |
Wiadomość |
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2008-01-03, 01:56
|
|
|
To tam była podciśnieniowa bo ją ładnie widać z góry silnika. |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-03, 02:02
|
|
|
no tak ale jesli tam to jest AFN to ma zmienna geometrie,co sie z tym wąze gruszka jaka by niebyła musi byc wtedy od góry,zboku jest tylko wtedy jesli jest turbina z zaworem westgate,np w CDI widzialem turbine z westgatem a sterowanie zaworu było za pomoca gruszki podcisnieniowej umieszczonej wlasnie z boku,to jest podyktowane konstrukcja turbiny. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2008-01-03, 02:10
|
|
|
Kurde zakręciłem się |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-03, 02:24
|
|
|
w turbinie ze zmienną geometrią gruszka musi byc zamontowana sztangą prostopadle do osi turbiny AFN(bez wzgledu na to czy gruszka jest cisnieniowa czy podcisnieniowa),w sprężarkach z zaworem upustowym westgate gruszka jest zamontowana sztangą równolegle do osi turbiny lub prawie rownolegle (moze byc lekko odchylona) czyli jak w AHU czy 1Z.Mam nadzieje ze teraz rozumiesz ,ale tak czy inaczej jak mowiles ze przy zdjetym wezyku sztanga jest na gorze a jak sie dmucha w wezyk to opada to sterowanie jest cisnieniowe,czyli znaczyło by to ze masz doczynienia z jakims wynalazkiem |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
Qba
mod_team VIP
Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy Wiek: 38 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 1383 Skąd: Orzechówka/Langley
|
Wysłany: 2008-01-03, 15:35
|
|
|
No to rozumiem, jak gruszki są zamontowane to to wynika z konstrukcji turbiny. A ten dziwny AFN to nie wiem jak działa ale na początku ponoć jeździł spoko, żona kolesia jeździła do pracy kilka tyś km, i od wtedy zaczął przeładowywać, a ona ponoć jeździła do 2 tyś obr. Nazbierało pewnie sadzie i kłopoty.
Może to jakaś hybryda |
_________________ Ja tu tylko sprzątam... |
|
|
|
|
SOVIETVW
Zlotowicz 'nas niedogoniat...
Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Sty 2006 Posty: 1309 Skąd: Meseritz
|
Wysłany: 2008-01-03, 20:21
|
|
|
mozliwe,bo te turbiny nielubieją zamulania,szybko kierownice spalin sie zapiekaja. |
_________________ Obecnie w mojej stajni stoją:
MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx |
|
|
|
|
|