» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Podstawowe pojęcia z motoryzacji
Autor Wiadomość
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-01-03, 01:56   

To tam była podciśnieniowa bo ją ładnie widać z góry silnika.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-03, 02:02   

no tak ale jesli tam to jest AFN to ma zmienna geometrie,co sie z tym wąze gruszka jaka by niebyła musi byc wtedy od góry,zboku jest tylko wtedy jesli jest turbina z zaworem westgate,np w CDI widzialem turbine z westgatem a sterowanie zaworu było za pomoca gruszki podcisnieniowej umieszczonej wlasnie z boku,to jest podyktowane konstrukcja turbiny.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-01-03, 02:10   

Kurde zakręciłem się
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-03, 02:24   

w turbinie ze zmienną geometrią gruszka musi byc zamontowana sztangą prostopadle do osi turbiny AFN(bez wzgledu na to czy gruszka jest cisnieniowa czy podcisnieniowa),w sprężarkach z zaworem upustowym westgate gruszka jest zamontowana sztangą równolegle do osi turbiny lub prawie rownolegle (moze byc lekko odchylona) czyli jak w AHU czy 1Z.Mam nadzieje ze teraz rozumiesz :wink: ,ale tak czy inaczej jak mowiles ze przy zdjetym wezyku sztanga jest na gorze a jak sie dmucha w wezyk to opada to sterowanie jest cisnieniowe,czyli znaczyło by to ze masz doczynienia z jakims wynalazkiem :mrgreen:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-01-03, 15:35   

No to rozumiem, jak gruszki są zamontowane to to wynika z konstrukcji turbiny. A ten dziwny AFN to nie wiem jak działa ale na początku ponoć jeździł spoko, żona kolesia jeździła do pracy kilka tyś km, i od wtedy zaczął przeładowywać, a ona ponoć jeździła do 2 tyś obr. Nazbierało pewnie sadzie i kłopoty.
Może to jakaś hybryda :mrgreen:
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-03, 20:21   

mozliwe,bo te turbiny nielubieją zamulania,szybko kierownice spalin sie zapiekaja.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12