Anodowanie tłoka |
Autor |
Wiadomość |
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2012-01-15, 20:23
|
|
|
toffic, twoja opinia tez nie jest niczym podparta - piszesz jak wszyscy zaslyszane opinie.
Anodowanie tak czy tak tworzy powłoke termoizolacyjna "odporną" - masz racje ale w czasie krótkotrwałego odziaływania duzej temp- co w przypadku tłoka i tak ma sie zgoła inaczej (bo on jest ciągle narazony na wysoką temp. Tutaj bardziej chodzi o wytworzenie warstwy twardej bardziej odpornej na scieranie (plaszcz).
Pozatym mało kto chce sie zajmować tłokami czy jakimiś nietypowymi odlewami - jesli ma urządzenia do anodowania ustawione pod konkretny materiał i jego wymiary. |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
toffic
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 112 Skąd: RKR
|
Wysłany: 2012-01-15, 21:29
|
|
|
dodek10 napisał/a: | toffic, twoja opinia tez nie jest niczym podparta - piszesz jak wszyscy zaslyszane opinie. |
Dalej tak twierdzisz??
Cytat: | Anodowanie tak czy tak tworzy powłoke termoizolacyjna "odporną" - masz racje ale w czasie krótkotrwałego odziaływania duzej temp- co w przypadku tłoka i tak ma sie zgoła inaczej (bo on jest ciągle narazony na wysoką temp. |
Nie ciągle, mylisz się
dodek10 napisał/a: | Tutaj bardziej chodzi o wytworzenie warstwy twardej bardziej odpornej na scieranie (plaszcz). |
To właśnie nie jest anodowanie i o to mi chodzi ciągle |
_________________ My ETZ 251=>60% done |
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2012-01-15, 21:53
|
|
|
dobra tyle ze wkleiłes foty tłoka od 4t gdzie:
1. tłok jest najprawdopodobniej kuty i zrobiony z lepszego stopu
2. takie tłoki i tak sie nie przytrą bo są lepiej smarowane przez olej
3. A anoda denka jest po to aby zwiekszony boost i dawka paliwa nie wypaliły dziur w tłokach , jednak dalej twierdze że nijak takie coś ma sie do tłoka 2t
Ps od czego sa te tłoczki?
Co zatem twoim zdaniem nie jest anodowaniem? Możesz to wytłumaczyć troche jaśniej. |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
toffic
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 112 Skąd: RKR
|
Wysłany: 2012-01-15, 22:20
|
|
|
Ad 1 nie stosuje kutych tłoków w cywilnych autach z pewnych względów, co do stopu: nie wiem, trzeba by na stornie Mahle poszukać z czego robi
ad 2 brak smarowania nie jest główną przyczyna zacierania tłoków
Ad 3 cel jest ten sam w 4T jak i w 2T
Temat jest o anodowaniu i tego się trzymajmy |
_________________ My ETZ 251=>60% done |
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2016 Skąd: okolice Zakopanego
|
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2012-01-15, 23:22
|
|
|
dobra piszesz ze sie myle itd że coś tam nie jest anodowaniem i o to ci ciągle chodzi-ok
Jednak sam odpisujesz same ogóły z których nic a nic nie wynika. |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
|