Pokrycie tłoka powłoką |
Autor |
Wiadomość |
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2012-01-24, 01:08
|
|
|
OK Panowie a co powiecie o powłokach z dwusiarczku molibdenu, link był podawany, ale podrzucam jeszcze raz
HiPeCo
Powłoki zmniejszające tarcie mają zastosowanie wszędzie tam gdzie występuje tarcie w ruchu obrotowym i posuwisto-zwrotnym (powłoki na bazie dwusiarczku molibdenu).
Może byłbym wstanie zrobić taką powłokę dlatego ciekawi mnie czy ktoś korzystał z takich tłoków i mógłby się wypowiedzieć |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
toffic
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 112 Skąd: RKR
|
Wysłany: 2012-01-24, 01:13
|
|
|
halcik napisał/a: | OK Panowie a co powiecie o powłokach z dwusiarczku molibdenu, link był podawany, ale podrzucam jeszcze raz
HiPeCo
Powłoki zmniejszające tarcie mają zastosowanie wszędzie tam gdzie występuje tarcie w ruchu obrotowym i posuwisto-zwrotnym (powłoki na bazie dwusiarczku molibdenu).
Może byłbym wstanie zrobić taką powłokę dlatego ciekawi mnie czy ktoś korzystał z takich tłoków i mógłby się wypowiedzieć | To jest pytanie na zupełnie inny temat, jeśli ten jest o anodzie to proponuje zacząć nowy |
_________________ My ETZ 251=>60% done |
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2012-01-24, 01:37
|
|
|
Ogólnie chodziło o modyfikację tłoka, a ten temat mnie "zainspirował", ale jeśli nie pasuje to proszę o jego usunięcie lub przesunięcie jako nowy moderatora |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
toffic
Motocykl: ETZ 251
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Wrz 2009 Posty: 112 Skąd: RKR
|
Wysłany: 2012-01-24, 13:55
|
|
|
Cytat: | Może byłbym wstanie zrobić taką powłokę dlatego ciekawi mnie czy ktoś korzystał z takich tłoków i mógłby się wypowiedzieć |
Raz wkładałem komplet takich tłoków do 4T, zauważalnych różnic brak (w sumie to raczej normalne). Ponoć pozwala to kręcić wyżej silnik z obniżonym ryzykiem zatarcia+ mniejsze zużycie gładzi |
_________________ My ETZ 251=>60% done |
|
|
|
|
Binladen
ETZ'ciarz
Motocykl: MZ ETZ 150
Pomógł: 28 razy Wiek: 30 Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 788 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2012-01-24, 18:01
|
|
|
A czy dwusiarczek molibdenu to nie jest składnik oderdzewiaczy ? Mam akurat oderdzewiacz i jest to właśnie ten dwusiarczek. |
_________________
|
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
|
|
|
|
halcik
Motocykl: ES 250/2 i TS 250/1
Pomógł: 21 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2012-01-24, 22:41
|
|
|
Dzięki za info, temat jak dla mnie zamknięty |
_________________ Moje zabawki
MZ ES 250/2 68, MZ TS 250/1 76
OSA M50 59, OSA M52 65
WSK KOS 85 |
|
|
|
|
|