» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Qba
2008-01-03, 22:14
Polonez Caro 1.5 1992
Autor Wiadomość
kendzior 

Motocykl: Czerwony Komarek
Wiek: 32
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-15, 09:44   

Jakie świece polecacie do poldka byle nie byly z CPNu :P Ja zawsze kupowalem NGK bo jak dla mnie sa dobre.
_________________

 
 
     
zed 

Motocykl: ETZ 250 WSK 125
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 46
Skąd: Konin
Wysłany: 2008-08-15, 16:52   

http://www.ngkntk.pl/inde...h=FSO&m=Polonez
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2008-08-15, 18:33   

Poszy150 napisał/a:
A widziałeś polski silnik na wtrysku?

No pewnie. Chociażby polski ciągnik Ursus C360 :mrgreen:
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
KUSY 

Motocykl: MZ TS 250 - 75r.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 92
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2008-08-17, 12:29   

15s. do 100 km/h a wy się podniecacie jaki to wspaniały silnik :?: .
Wał wsparty w trzech punktach, silnik ledwo 150tyś km przejeżdża i kończy żywot.
Konstrukcja silnika sięga lat 50-tych, a na początku 60-tych już fiat już się ich wyzywał bo miał dużo wydajniejsze jednostki, dlatego tej się wyzbył .... a my pod pręgierzem cara braliśmy co nam dali.
Nie mieliśmy, i nie będziemy mieli polskiej konstrukcji samochodu, a szkoda bo głowy są niegłupie u nas i wiele mogły by zdziałać.
Nie jest to polski silnik, a 75 czy 82 konie nie powalało nigdy, a tym bardziej w dzisiejszych czasach.....
O spalaniu nie wspomnę!
_________________
To moja staruszka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,250/13679
 
     
przemekpiotr 


Motocykl: ETZ 250e SV650
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 390
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2008-08-17, 13:22   

KUSY napisał/a:
silnik ledwo 150tyś km przejeżdża i kończy żywot

u sąsiada dochodzi już 400tys km i tylko płyny były wymieniane. Trochę oleju dziabnie a poza tym ciągle jeździ bezawaryjnie. Dodam, że nie jeździ nim dziadek tylko koleś który jeździł zawsze szybciej i na większych obrotach niż wszyscy :wink:
_________________
Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności... I jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę...
<<BlackGangstaETZ>>
 
 
     
KUSY 

Motocykl: MZ TS 250 - 75r.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 92
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2008-08-17, 14:04   

przemekpiotr napisał/a:
ciągle jeździ bezawaryjnie.


Chciałbym to widzieć :smile:

Tak się składa, że przeżyłem kilka tych silników swojego czasu....
Przejechałem kilka razy ziemię dookoła jeśli chodzi o przebieg. Bezawaryjności Polonezów czy Fiatów 125p to jest całkowicie obce pojęcie w tych samochodach, choć sam silnik więcej znosi.
_________________
To moja staruszka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,250/13679
 
     
Insane 


Motocykl: Etz 250
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 32
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-08-17, 14:25   

Sąsiad ma przejechane 300 tys. i dotąd zero problemów
 
     
kendzior 

Motocykl: Czerwony Komarek
Wiek: 32
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-17, 20:09   

to zalezy jak sie o niego dba od poczatku bo jesli ktos kupi katowanego poloneza to niech sie nie dziwi ze mu sie silnik sypie a jesli ktos dba o poloneza to zrobi nawet to 300 km
_________________

 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2008-08-17, 20:17   

kendzior napisał/a:
jesli ktos dba o poloneza to zrobi nawet to 300 km

Podejrzewam, że nawet z 500 km zrobi :lol:
Co do samych poldków, to jednak te stare były bardziej wytrzymałe. Poldki z końca produkcji to jedna wielka pomyłka, która po dwóch latach zaprzyjaźniała się z rudą.
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-08-18, 00:53   

Głupoty gadacie;] Wał wsparty na 3 punktach to nie ujma;] Tak sie kiedyś projektowało z wielu względów;] Polonez i duzy fiat miały tylko jedno fajne jak na swoje czasy gaźnik który był konstrukcja naprawde dosc trafioną. Polonezy kreca spore przebiegi nie sa demonami predkosci sa przestarzałe i źle sie prowadza mimo wszystko to niezłe samochody;)
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
kendzior 

Motocykl: Czerwony Komarek
Wiek: 32
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-19, 12:29   

Jaki najmocniejszy silnik mozna wsadzic do poloneza slyszalem cos o jakims silniku peugeota 2.0 ??????
_________________

 
 
     
Klima 


Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 994
Skąd: suwałki
Wysłany: 2008-08-24, 09:50   

2.0 DOHC z fiata 132
_________________
Moja była etka http://www.polskajazda.pl...&idpojazd=10835
 
 
     
Tonik 


Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 39
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 21
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2008-10-03, 00:25   

Cała prawda o tym wynalazku i w 100% sie zgadzam z tym co gosc napisał.
Zapraszam do lektury :D
http://bluebox.zary.com.p...olez/poldek.htm
 
 
     
KUSY 

Motocykl: MZ TS 250 - 75r.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 92
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2008-10-03, 23:13   

Zgadzam się i ja - cała prawda!
_________________
To moja staruszka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,250/13679
 
     
Poszy150 


Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 711
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2008-10-04, 10:19   

ja też byłbym przychylny temu tekstowi, ale nie do konca. Teoria że caro po 100 k km trzeba remontować jest trochę przesadzona :D 150 k km pociągnie jak się o niego dba :P
_________________
Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka :)
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2008-10-05, 23:55   

zajebiste. zgadzam sie w 1000000000000%!!! :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
Krycha 
Grupa Podlasie


Motocykl: VTR Firestorm
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 1302
Skąd: Brańsk
Wysłany: 2009-03-25, 19:25   

odgrzewam :D
PAny posiadam poldka CAro 1.6gli z instalacją LPG i moje pytanie do was.
Mam zajebiście słabe ogrzewanie. Do tego z nawiewów od strony kierowcy leci ciepłe powietrze a od strony pasażera, tylko zimne nawet jak jest ustawiony na max nawiew ciepłego. W poldku była wymieniana uszczelka pod głowicą z powodu wyrzucania płynu z chłodnicy. Do nagrzewnicy wąż idzie ciepły, a wychodzi juz zimny normalne to że tak szybko się płyn ochładza?
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ptcEkErrM1g
"Max w obrotomierzu, pot leci po kołnierzu"


" ZaKrystian, powiedz mi, ile Jawa pali Ci?"
 
     
Poszy150 


Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 711
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2009-03-25, 19:58   

nie. z nagrzewnicy też powinien płyn gorący wychodzić. pewnie jest zapowietrzona albo coś. sprubój odpowietrzyć układ chłodzący poprzez ściskanie weza wlotowego (górny) do chłodnicy i cały czas kontroluj stan płynu w zbiorniku wyrównawczym względnie w zbiorniczku w chłodnicy. nie pamiętam już jak to w poldolocie jest. Jak ubywa płynu to ściskaj i puszczaj ten wąż cały czas i dolewaj płynu tyle ile zejdzie do ukladu tak długo aż stan płynu się nie ustabilizuje.
_________________
Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka :)
 
 
     
Krycha 
Grupa Podlasie


Motocykl: VTR Firestorm
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 1302
Skąd: Brańsk
Wysłany: 2009-03-25, 20:08   

Poszy ściskałem, na początku bąbelki powietrza szły, i ubywało płynu więc dolalałem. Myśle że ukłąd jest odpowietrzony. MOżliwe że to uszczelka znów zaczyna siadać? Pierwsze objawy zużycia uszczelki to słąbe ogrzewanie a na koniec wytzucanie płynu z chłodnicy
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ptcEkErrM1g
"Max w obrotomierzu, pot leci po kołnierzu"


" ZaKrystian, powiedz mi, ile Jawa pali Ci?"
 
     
Więckoś_102 
MoTóR


Motocykl: Mz Etz 250e '88r.
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 160
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-08-30, 20:39   

panowie! 17.09 policja w moim mieście robi przetarg na ich poczciwe auta :D polonezy(1.6,1.5,1.4),vw vento, lanosy,cc, transportery,uaz'y, passaty itd. to jest II przetarg bo na pierwszym nic sie nie sprzedało więc cena o 50% w dół niż na przetargu I. Kasy dużo nie mam ale na takiego poloneza 1,4 (silnik rover) by mi starczyło (cena 500 zł przebieg 178 tyś) z tej dłuugiej listy co mam to przebiegi tych poldasów są naprawdę przerażające sięgają nawet 300 tyś! pytanie mam takie żeby nie zakładać nowego tematu:

tych polonezów jest tam naprawdę od cholery do wyboru( do koloru to nie bo wszystkie jednakowe :D ) i tylko pytanie czy ten z silnikiem rovera lepiej sie sprawuje czy ten z polskim silnikiem 1.6? chodzi mi głównie o awaryjność i spalanie. z góry dzięki
_________________
http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/89292 <--- Aktualizacja 21.03.2010r.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14