Przesunięty przez: Qba 2008-01-03, 22:14 |
Polonez Caro 1.5 1992 |
Autor |
Wiadomość |
kendzior
Motocykl: Czerwony Komarek
Wiek: 32 Dołączył: 30 Cze 2007 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2008-08-15, 09:44
|
|
|
Jakie świece polecacie do poldka byle nie byly z CPNu Ja zawsze kupowalem NGK bo jak dla mnie sa dobre. |
_________________
|
|
|
|
|
zed
Motocykl: ETZ 250 WSK 125
Wiek: 45 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 46 Skąd: Konin
|
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2008-08-15, 18:33
|
|
|
Poszy150 napisał/a: | A widziałeś polski silnik na wtrysku? |
No pewnie. Chociażby polski ciągnik Ursus C360 |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
KUSY
Motocykl: MZ TS 250 - 75r.
Pomógł: 7 razy Wiek: 46 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 92 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 2008-08-17, 12:29
|
|
|
15s. do 100 km/h a wy się podniecacie jaki to wspaniały silnik .
Wał wsparty w trzech punktach, silnik ledwo 150tyś km przejeżdża i kończy żywot.
Konstrukcja silnika sięga lat 50-tych, a na początku 60-tych już fiat już się ich wyzywał bo miał dużo wydajniejsze jednostki, dlatego tej się wyzbył .... a my pod pręgierzem cara braliśmy co nam dali.
Nie mieliśmy, i nie będziemy mieli polskiej konstrukcji samochodu, a szkoda bo głowy są niegłupie u nas i wiele mogły by zdziałać.
Nie jest to polski silnik, a 75 czy 82 konie nie powalało nigdy, a tym bardziej w dzisiejszych czasach.....
O spalaniu nie wspomnę! |
_________________ To moja staruszka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,250/13679 |
|
|
|
|
przemekpiotr
Motocykl: ETZ 250e SV650
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 390 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: 2008-08-17, 13:22
|
|
|
KUSY napisał/a: | silnik ledwo 150tyś km przejeżdża i kończy żywot |
u sąsiada dochodzi już 400tys km i tylko płyny były wymieniane. Trochę oleju dziabnie a poza tym ciągle jeździ bezawaryjnie. Dodam, że nie jeździ nim dziadek tylko koleś który jeździł zawsze szybciej i na większych obrotach niż wszyscy |
_________________ Szukam sposobu by kiedyś polecieć jak Ikar na skrzydłach tej wolności... I jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on, ale szczęśliwy, bo żyłem naprawdę...
<<BlackGangstaETZ>> |
|
|
|
|
KUSY
Motocykl: MZ TS 250 - 75r.
Pomógł: 7 razy Wiek: 46 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 92 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 2008-08-17, 14:04
|
|
|
przemekpiotr napisał/a: | ciągle jeździ bezawaryjnie. |
Chciałbym to widzieć
Tak się składa, że przeżyłem kilka tych silników swojego czasu....
Przejechałem kilka razy ziemię dookoła jeśli chodzi o przebieg. Bezawaryjności Polonezów czy Fiatów 125p to jest całkowicie obce pojęcie w tych samochodach, choć sam silnik więcej znosi. |
_________________ To moja staruszka:
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/TS,250/13679 |
|
|
|
|
Insane
Motocykl: Etz 250
Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 32 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2008-08-17, 14:25
|
|
|
Sąsiad ma przejechane 300 tys. i dotąd zero problemów |
|
|
|
|
kendzior
Motocykl: Czerwony Komarek
Wiek: 32 Dołączył: 30 Cze 2007 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2008-08-17, 20:09
|
|
|
to zalezy jak sie o niego dba od poczatku bo jesli ktos kupi katowanego poloneza to niech sie nie dziwi ze mu sie silnik sypie a jesli ktos dba o poloneza to zrobi nawet to 300 km |
_________________
|
|
|
|
|
Huberto
Renegat
Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Lut 2006 Posty: 1614 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: 2008-08-17, 20:17
|
|
|
kendzior napisał/a: | jesli ktos dba o poloneza to zrobi nawet to 300 km |
Podejrzewam, że nawet z 500 km zrobi
Co do samych poldków, to jednak te stare były bardziej wytrzymałe. Poldki z końca produkcji to jedna wielka pomyłka, która po dwóch latach zaprzyjaźniała się z rudą. |
_________________ TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...
"Ssanie.... bez ssania...."
|
|
|
|
|
hubertbaran
Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 21 Sie 2005 Posty: 4458 Skąd: okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 2008-08-18, 00:53
|
|
|
Głupoty gadacie;] Wał wsparty na 3 punktach to nie ujma;] Tak sie kiedyś projektowało z wielu względów;] Polonez i duzy fiat miały tylko jedno fajne jak na swoje czasy gaźnik który był konstrukcja naprawde dosc trafioną. Polonezy kreca spore przebiegi nie sa demonami predkosci sa przestarzałe i źle sie prowadza mimo wszystko to niezłe samochody;) |
_________________ Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !
Werpach:
"Komuna wróciła" |
|
|
|
|
kendzior
Motocykl: Czerwony Komarek
Wiek: 32 Dołączył: 30 Cze 2007 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2008-08-19, 12:29
|
|
|
Jaki najmocniejszy silnik mozna wsadzic do poloneza slyszalem cos o jakims silniku peugeota 2.0 ?????? |
_________________
|
|
|
|
|
Klima
Motocykl: Yamaha yzf 600r
Pomógł: 17 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2006 Posty: 994 Skąd: suwałki
|
|
|
|
|
Tonik
Motocykl: MZ ETZ 250
Wiek: 39 Dołączył: 22 Wrz 2006 Posty: 21 Skąd: Rzeszow
|
|
|
|
|
KUSY
Motocykl: MZ TS 250 - 75r.
Pomógł: 7 razy Wiek: 46 Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 92 Skąd: Ostrołęka
|
|
|
|
|
Poszy150
Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy Wiek: 34 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 711 Skąd: Łodygowice
|
Wysłany: 2008-10-04, 10:19
|
|
|
ja też byłbym przychylny temu tekstowi, ale nie do konca. Teoria że caro po 100 k km trzeba remontować jest trochę przesadzona 150 k km pociągnie jak się o niego dba |
_________________ Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka |
|
|
|
|
Śpiewak
Pogromca mitów :)
Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 498 Skąd: Miastko
|
|
|
|
|
Krycha
Grupa Podlasie
Motocykl: VTR Firestorm
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 1302 Skąd: Brańsk
|
Wysłany: 2009-03-25, 19:25
|
|
|
odgrzewam
PAny posiadam poldka CAro 1.6gli z instalacją LPG i moje pytanie do was.
Mam zajebiście słabe ogrzewanie. Do tego z nawiewów od strony kierowcy leci ciepłe powietrze a od strony pasażera, tylko zimne nawet jak jest ustawiony na max nawiew ciepłego. W poldku była wymieniana uszczelka pod głowicą z powodu wyrzucania płynu z chłodnicy. Do nagrzewnicy wąż idzie ciepły, a wychodzi juz zimny normalne to że tak szybko się płyn ochładza? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ptcEkErrM1g
"Max w obrotomierzu, pot leci po kołnierzu"
" ZaKrystian, powiedz mi, ile Jawa pali Ci?" |
|
|
|
|
Poszy150
Motocykl: MZ ETZ 150x
Pomógł: 17 razy Wiek: 34 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 711 Skąd: Łodygowice
|
Wysłany: 2009-03-25, 19:58
|
|
|
nie. z nagrzewnicy też powinien płyn gorący wychodzić. pewnie jest zapowietrzona albo coś. sprubój odpowietrzyć układ chłodzący poprzez ściskanie weza wlotowego (górny) do chłodnicy i cały czas kontroluj stan płynu w zbiorniku wyrównawczym względnie w zbiorniczku w chłodnicy. nie pamiętam już jak to w poldolocie jest. Jak ubywa płynu to ściskaj i puszczaj ten wąż cały czas i dolewaj płynu tyle ile zejdzie do ukladu tak długo aż stan płynu się nie ustabilizuje. |
_________________ Nie da Ci żona, nie da sąsiadka, tego co może dać Ci MZtka |
|
|
|
|
Krycha
Grupa Podlasie
Motocykl: VTR Firestorm
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 1302 Skąd: Brańsk
|
Wysłany: 2009-03-25, 20:08
|
|
|
Poszy ściskałem, na początku bąbelki powietrza szły, i ubywało płynu więc dolalałem. Myśle że ukłąd jest odpowietrzony. MOżliwe że to uszczelka znów zaczyna siadać? Pierwsze objawy zużycia uszczelki to słąbe ogrzewanie a na koniec wytzucanie płynu z chłodnicy |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ptcEkErrM1g
"Max w obrotomierzu, pot leci po kołnierzu"
" ZaKrystian, powiedz mi, ile Jawa pali Ci?" |
|
|
|
|
Więckoś_102
MoTóR
Motocykl: Mz Etz 250e '88r.
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 160 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2009-08-30, 20:39
|
|
|
panowie! 17.09 policja w moim mieście robi przetarg na ich poczciwe auta polonezy(1.6,1.5,1.4),vw vento, lanosy,cc, transportery,uaz'y, passaty itd. to jest II przetarg bo na pierwszym nic sie nie sprzedało więc cena o 50% w dół niż na przetargu I. Kasy dużo nie mam ale na takiego poloneza 1,4 (silnik rover) by mi starczyło (cena 500 zł przebieg 178 tyś) z tej dłuugiej listy co mam to przebiegi tych poldasów są naprawdę przerażające sięgają nawet 300 tyś! pytanie mam takie żeby nie zakładać nowego tematu:
tych polonezów jest tam naprawdę od cholery do wyboru( do koloru to nie bo wszystkie jednakowe ) i tylko pytanie czy ten z silnikiem rovera lepiej sie sprawuje czy ten z polskim silnikiem 1.6? chodzi mi głównie o awaryjność i spalanie. z góry dzięki |
_________________ http://www.polskajazda.pl...Z/ETZ_250/89292 <--- Aktualizacja 21.03.2010r. |
|
|
|
|
|