» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Smochody inne niz wszystkie :D
Autor Wiadomość
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-19, 01:54   

daniel1621 napisał/a:
fajnie wygląda
orginalnie takie wychodziły, czy to taka przeróbka


z reguły jak golf II ma przod od Jetty to akurat zaliczył dzwona i tylko taki przodek był pod reka,albo komus zawsze sie taki marzył to przy okazji zalozył sobie :mrgreen:

[ Dodano: 2008-01-19, 01:56 ]
swoja droga mi w golfie podoba sie oryginalny przod z podwojnymi lampami ,i ten piekny emblemat po prawej stronie grila GTD ,mowił sam za siebie :mrgreen:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2008-01-19, 09:53   

daniel1621, ogólnie mój to był przeróbka,ale była limitowana wersja golfów 2 "rallye" które miały silnik 2,8 VR6 pod maską i własnie bardzo podobny przód :wink:

[ Dodano: 2008-01-19, 09:54 ]
SOVIETVW, jak swojego sprzedawałem to też z przodem z podwójnymi lampami - ten od jetty pchnąłem za nieeeeezła kase - znajomu kupił Jette i nigdzie, ale to nigdzie nie mógł znaleźc tego pasa przedniego,a jak był to za bardzo chore pieniadze :piwo:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-01-19, 12:46   

Śpiewak, rallye miał zupełnie inny przód, i zupełnie inny silnik :razz:
a najładniejszy przód to miał golf 2 w wersji US :razz:
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2008-01-19, 13:39   

wojciech944, widziałem Rallye na necie z VR6 więc nie krzycz :P
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-19, 16:46   

Mk 2 nigdy nie miały fabrycznie montowanych silnikow VR6 nawet w wewrsji dla USA,pozatym z tego co czytalem na ten temat to wersja ta w usa nie miala zbytniego powodzenia i sprzedano sladowe ilosci, silnik VR6 zaprezentowano dopiero w Mk3 w 91 roku i passacie B3.

[ Dodano: 2008-01-19, 16:47 ]
wszelkie Mk2 z VR6 pod maska to poprostu przekladka motoru,bo on tam poprostu pasuje bez problemu,wkladasz i siedzi na poduszkach,kwestia dopasowania polosi i zrobienia eelektryki to najwiekszy problem,ale nie do nieprzeskoczenia :wink:
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2008-01-19, 17:11   

SOVIETVW, fakt,patrzyłem w Autodacie i czegoś takiego nie ma. Zwracam honor :mrgreen: swoją drogą jestem ciekaw jak zamiata G60 :twisted:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-19, 21:15   

G 60 fajnie zmiata do puki kompresor nie zdechnie.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Huberto 
Renegat


Motocykl: Made in DDR
Pomógł: 46 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1614
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2008-01-19, 21:20   

To prawda, że w G60 kompresor był napędzany paskiem? Ostatnio znajomy mechanik przyjechał i się śmiał, żebym przerobił w maluchu dolot, na kompresor napędzany paskiem jak w G60 :)
_________________
TS 250 1973r. była piękna ETZ 250e...

"Ssanie.... bez ssania...."
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-01-19, 21:41   

Z tego co doczytałem to paskiem. Ale ten kompresor dobrej opinii nie ma, szybko zdycha. A silnik malucha chyba by odleciał z nim.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-19, 21:48   

Był i jest napedzany krotkim paskiem zębatym,bo jest kompresor mechaniczny,nazwa G60 to wlasciwie nazwa samego kompresora,silnik to 1.8 litra,8V doladowany kompresorem mechanicznym typu G,tak to sie ladnie nazywa.Wyszedł tez silnik 1.8 z tym samym kompresorem ale 16V o mocy juz nie 160KM ale 210KM,wiec robi wrazenie jak na 1.8,ale wyprodukowany w ilosci kilkudziesieciu egzemplazy.Niestety kompresory czesto zdychaja i juz wiele razy spotkalem sie z tym ze ludzie zapinaja do tego motorka poprostu turbospręzarke,zamiast awaryjnego kompresora.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Śpiewak 
Pogromca mitów :)


Motocykl: etka i fazer
Pomógł: 11 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 498
Skąd: Miastko
Wysłany: 2008-01-20, 18:42   

SOVIETVW, a czytałeś może o nowych silnikach VW o skrócie bodajrze TSI ? kompresor i turbina przy jednym silniku - czyli but od samego dołu do samego końca :mrgreen:
_________________
http://www.polskajazda.pl...wagen,Golf/2175
Moje byłe i teraźniejsze zamiatacze :mrgreen:
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-20, 21:22   

czytalem,ciekawa konstrukcja 1.4 TSI 170 koni jak dobrze pamietam.

[ Dodano: 2008-01-20, 21:26 ]
to było w jakims polo sport czy cos takiego,sa jeszcze slabsze wersje tego motoru.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Plonek 
wujek samo ZŁO


Motocykl: z krainy deszczowców
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 486
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-01-21, 18:31   

Golf V TSI. Podobno zamierzali wsadzić 1.8 TSI do Tourana - i tak miałby koło 250 koni. W auto świecie wyczytałem że zrezygnowali z niego nieco, bo okazał się mało żywotny ( ciekawe dlaczego :lol: ) Mimo wszystko, zrobiłbym kilka rundek takim Golfem z tsi, ciekaw jestem jak dobrze pozgrywali ze sobą moment wyłączania kompresora i turbodziurę :twisted:
_________________
The power of dreams.
 
 
     
hubertbaran 


Motocykl: TS 250/1
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 4458
Skąd: okolice Rzeszowa
Wysłany: 2008-01-21, 18:34   

spreżarka mechaniczna połaczona z turbem to rozwiazanie tak skomplikowane i kłopotliwe ze głowa mała ;) bo spreżarka mechaniczna była sprzegana sprzegłem które przy pewnych obrotach musiało ja rozłaczyć;P Pozatym poco to komu jak wymyslono "zmienna geometrie łopatek" ;]
_________________
Sex, tanie wino i Disco polo! Szatan jest wielki YEAH !

Werpach:
"Komuna wróciła"
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-21, 21:18   

Plonek napisał/a:
ciekaw jestem jak dobrze pozgrywali ze sobą moment wyłączania kompresora i turbodziurę


normalnie i zgrywa to ze soba specjalnie pod to napisany program w sterowniku silnika,kopresor pompuje od startu czyli np do 2.800 obr,zostaje wylaczony,dalej juz tłoczy turbina,wten sposób masz cigle doladowanie i powalajacy moment obrotowy dostepny praktycznie od samego dołu po sam koniec obrotow.

hubertbaran napisał/a:
preżarka mechaniczna połaczona z turbem to rozwiazanie tak skomplikowane i kłopotliwe ze głowa mała bo spreżarka mechaniczna była sprzegana sprzegłem które przy pewnych obrotach musiało ja rozłaczyć


Hubert dzis sa w autach tak zaawansowane rozwiazania techniczne ze zrobienie czegos takiego to zaden problem.

hubertbaran napisał/a:
Pozatym poco to komu jak wymyslono "zmienna geometrie łopatek" ;]


powiersze to rozwiazanie tez nie jest wstanie dac takiego cisnienia doladowania i tak rownomiernego przy tak niskich obrotach jak kompresor,inaczej sprawa ma sie w dieslu gdzie silnik ma zupelnie inna charakterystyke,i ma spory moment odrazu,a swoja drogą widziales kiedys zmienną geometrie w benzynie ??Raczej niekt tego niestosuje,z tego co mi wiadomo to japonczycy cis probowali ale nie wiem jakie sa tego efekty.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14