» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Wilekie zuzycie oleju w nowych autach !! Nieudane silniki??
Autor Wiadomość
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-01-19, 19:08   

Przy poważnym obciążeniu dyfer jest chłodzony bo się grzeje jak diabli. Kuzynek w bmw 3 z silnikiem od 750i miał chłodzony dyfer ale powietrzem, był jakby radiator ze zbieraczem który łapał powietrze spod samochodu i kierował na dyfer. A przy okazji to pasuje do tematu, bo silnik ssał 1l oleju na jakieś 120km. Sie później okazało że wypaliło dziurę w tłoku a że ich jest tylko 12 to jak jeden baniak nie chodził to zbytniej różnicy nie było. Ogólnie auto było zdłubane, wywalony ogranicznik prędkości, coś w sterowniku silnika zmieniane. W bagażniku 2 pompy paliwa chromowane po 3 bary każda, klatka, brak tapicerki itp. W serii coś 300KM po dłubaniu nikt nie wiem, ale dużo więcej, potem doszedł do tego sprzęt audio z mocą 5kW. W odległości 2m od samochodu przy uderzeniu basu czuć było jak ziemia drga.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-01-19, 20:44   

Qba, masz jakies foto tego cuda
jaki to był model E30, e36 , e46?
strasznie jestem ciekawy jak sie tam zmiescił ten silnik....
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-01-19, 21:06   

Mam jedną fotkę ale mizerna jakość i to z daleka. Widać klatkę w środku i szpachlowany błotnik (za szerokie koła i ocierały o rant, chyba były 255). Jak kupił nie było dokończone jeszcze, bardzo długio stał u elektryka bo coś się sypało, a gość nie mógł sobie poradzić (i to nie jakaś stodoła)

Coś komp wariował po kilku minutach pracy silnika, ale przełożyli chyba całą wiązkę główną z zegarami od 7 i zaczęło chodzić, nie pamiętam już. Odejście to miało niezłe. W środku goło jak w rajdówce, odpalanie na przycisk, wyłączniki pomp paliwowych itp.
Ale długo tego nie miał bo cięzko było tym jeździć po cywilu, zawiecha twarda, 2 miejsca (zamontowali później fotel pasażera bo na początku nie było.) I coś dużo paliła :mrgreen:

Ponoć jakieś cudactwa tam były że przy małym obciążeniu komp wyłączał pół silnika i wtedy chodził na 6 garów na reszcie jakieś odprężniki czy coś miało być. Ile w tym prawdy to nie mam pojęcia. Ale kuzynek pokazywał mi kiedyś nagranie (jeszcze na vhs) jak to auto potrafi zadymić okolicę, hmm fajne.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-20, 01:50   

Qba napisał/a:
Przy poważnym obciążeniu dyfer jest chłodzony bo się grzeje jak diabli.


dokladnie tak, w ciezarowkach nawet skrzynie biegów sa chlodzone bo wrzatek przy takim obciazeniu.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
wojciech944 

Motocykl: ETZ 250/300
Pomógł: 35 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 1491
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-01-20, 20:25   

Qba,
szkoda ze nie masz leprzych zdjęć, bo z tego co wiem to ten silnik nie zmiesci w budzie 3'ki
pozatym waży on grubo ponad 200kg i jego charakterystyka pracy jest mało "sportowa"
wsadzanie go do auta co ma "zapierdalać" to gruba pomyłka....
poglądowe fotki V12 w e32 i komory w e36
 
     
Xargo 


Motocykl: ETZ251,Cagiva Raptor
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 977
Skąd: Olsztyn / Ostrołęka
Wysłany: 2008-01-20, 20:36   

No mi tez się wydaje, że ten silnik do 3 by nie wszedł. A poza tym to na tej fotce nie jest przypadkiem seria 5 (e34) ??
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-01-20, 20:37   

Ja nie wiem jak to tam wsadzili, silnika nie widziałem, brat widział i mówił że ciasno i po bokach 2 filtry stożkowe były upchane jakoś. Nie wiem gdzie teraz to auto jest jakieś 4 lata temu sprzedał komuś do Sanoka a gdzie jest teraz to nie wiem.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2008-01-20, 21:20   

Xargo1 napisał/a:
A poza tym to na tej fotce nie jest przypadkiem seria 5 (e34) ??


na tej fotce napewno jest seria 5,a do niej wejdzie ten motor.

wojciech944 napisał/a:
pozatym waży on grubo ponad 200kg i jego charakterystyka pracy jest mało "sportowa"



300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min 0-100 km/h 7.4 s

lub w zaleznosci od wersji 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min 470 Nm przy 4000 obr/min 0-100 km/h 6.9 s


bo BMW seri 7 to nie jest wyscigówka do wyscigów na ćwiartke tylko limuzyna,ale patrzac na osiagi przy tej masie budy to i tak sa rewelacyjne,w trasie przyjemnie musi sie jechac.A ten silnik ma potencjał na przynajmniej 500 KM.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Bambek 
FSC STAR


Motocykl: MZ ETZ 251e SIMSON
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 237
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2008-03-15, 21:57   

hmm... chcialbym sie zapytac, bo zaczyna mi sie podobac passat b5 i skoda octavia ( wszystko w kombi ) a tam jakie sa silniki w tych autach? Interesuje mnie tylko diesel ( tam jest 1z, ahu , czy afn? ) I wg mnie dobre rozwiazanie to golf iv / bora w kombiku oczywiscie 115 koni ze skrzynia 6... co myslicie o tych pojazdach?
_________________
Fabryka Samochodów Ciężarowych STAR w Starachowicach
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2008-03-15, 23:32   

W Pasku B5 siedzą albo pompowtryski albo zwykłe, zwykłe były AHH i AHU 90KM oraz AFN i AVG 110KM w Oktavii (jedynka) podobnie 90 i 100KM silniki nie do zarżnięcia widomo. 1Z był robiony tylko do 96 roku i został zastąpiony AHU.

A golfiak 115KM to PD, a ja jakoś tego nie lubię, za nowe dla mnie, wolę zwykłego TDI z pompą.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
tomasz102 
V.I.P.


Motocykl: MZ ETZ 298e
Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 1540
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 2008-03-15, 23:39   

W b5 jest 1.9tdi i 2.5tdi .
Co do bory to słyszałem już z kilku źródeł że te skrzynie 6 często siadają.
_________________
w garażu: MZ ETZ 250 , Kawasaki 440 LTD, Renault 19. "Życie się kręci powyżej czterech tysięcy."
Tomek, stopka!
 
 
     
AdamB12 


Motocykl: Bandit 1200S
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 435
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2009-01-22, 18:09   

Łi tam z pasatami, mojej prawie że byłej dooopy ojciec kupił nówkę Audi A6 z salonu (mrrrr... gablota) i nierzadko go widziałem jak leciał z buteleczką oleju do garażu :) Mówił że chleje potężnie ale nie liczył dokładnie ile bo nie za bardzo go koszty użytkowania interesowały :)
_________________
Adam - Użytkownik motóra na stanowisku kierowniczym ;)
 
 
     
saska251 
Pogromca Trabantów


Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 2286
Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
Wysłany: 2009-01-22, 18:16   

w octavii 1.9TDI oprócz wspomnianych przez Qbe silników jest również 130 konny...
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN.
 
 
     
Qba 
mod_team
VIP


Motocykl: brak
Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 1383
Skąd: Orzechówka/Langley
Wysłany: 2009-01-22, 18:41   

Mi w ciągu miesiąc (1,5 tyś km)UNO 1.0 wypił cały stan oleju (z między stanu do 1,5 cm poniżej minimum), ale znalazłem przyczynę. Zapomniałem wymienić olej a nakręciłem już 20 tyś km. A że olej BP Visco 10W40 to stracił lepkość i wyszło jak wyszło.
_________________
Ja tu tylko sprzątam...
 
 
     
Tomek-88 


Motocykl: Honda NTV650
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 346
Skąd: Gnieździska/Kielce
Wysłany: 2009-01-22, 19:21   

przed wymianą w tym moim 2,5td voyagerze zauwazalem ubytki minimalne tak co 3tys km przewod od turbiny byl troszke mokry ,teraz po wymianie i wymyciu silnika przewod turbiny suchy,nic oleju nie ubywa . Olej byl wypracowany i dlatego brał, czy co?tylko ze teraz jak stal na dworze i bylo -25 to strasznie dlugo kontrolka nie gasla, przebieg ponad 230tys
 
 
     
SOVIETVW 
Zlotowicz
'nas niedogoniat...


Motocykl: ETZ 251/ DR 800 S
Pomógł: 6 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 1309
Skąd: Meseritz
Wysłany: 2009-01-23, 22:02   

Wiekszość nowych silników diesla łyka olej to normalka,do 75 tys km spokojnie takie diesel moze łykac sporo oliwy.To sie długo dociera,te silniki dopiero po 100 tys sa ledwie dotarte a nie juz zajechane :D

saska251 napisał/a:
w octavii 1.9TDI oprócz wspomnianych przez Qbe silników jest również 130 konny...


tych motorów jest cała grupa ponad 30 modeli,oprucz tego ze dzela sie na zasilane pompowtryskami i klasyczna pompą rozdzielaczową to jednostki o poszczegolnych mocach roznia detale dotyczace ukladu wtryskowego i doladowania.
_________________
Obecnie w mojej stajni stoją:

MZ ETZ 251
SUZUKI DR 800
VW GOLF III 1.9 TDI
VW GOLF GTI 20 Jahre
MERCEDES-BENZ GE-280 (niedługo 300 TD)
http://www.tagworld.com/Soviet/World/MyWeb.aspx
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13