» SZUKAJ
» FAQ
» ALBUM
» UŻYTKOWNICY
» REJESTRACJA
» REGULAMIN




Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: motomaciey
2014-01-22, 18:01
Rodzaje cylindrów w MZ ES 250/2 i TS
Autor Wiadomość
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2013-02-01, 19:59   

Hvil napisał/a:
Allu, taki z rantem też od trophy??
Nie.
Rant jest tylko po to aby stabilizował głowice na cylindrze, która jest przymocowana do silen blocka (nie wiem jak to się pisze :D ) mowa tylko o TS.
_________________

 
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2013-02-01, 20:04   

Hvil napisał/a:
czyli mój silnik na bank jest od TS nie ES?
Trudno powiedzieć. Jak kartery mają nadlew na osłonkę gaxnika to Tropik. Jeśli nie mają to TS.
_________________

 
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-01, 20:07   

mają no taki jakby nadlew, ale ma też ten rant wystający i głowica ma na niego miejsce.
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2013-02-01, 20:10   

Hvil napisał/a:
mają no taki jakby nadlew
- Trophy
Hvil napisał/a:
ale ma też ten rant wystający i głowica ma na niego miejsce
- TS
_________________

 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2834
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-02-01, 22:15   

Z tym rantem spotkałem się tylko w Ts 250/1 oraz ETZ. W starszych tego nie spotkałem.

Sprawdź rok produkcji cylindra i powiedz czy masz te języczki do osłony gaźnika.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-01, 22:51   

mam te jezyczki, zobacz strone wczesniej kolega moje foty zamiescil, mam też ten rant...... i z tego co liczyłem to 4biegi:)
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2834
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-02-01, 23:22   

To masz silnik TS 250 z cylindrem od ES 250/2. Tak 4 biegi.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-01, 23:48   

Allu, ale ES nie miały rantu?? a ja mam.
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2013-02-01, 23:52   

Hvil napisał/a:
ale ES nie miały rantu??
Nie miały. Ile to mozna walkować ?
Rant jest tylko w TSkach. Dlatego że cały silnik trzyma się za głowicę! a rant jest po to by ją cały czas trzymał /stabilizował/ po środku.
_________________

 
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-02, 00:05   

Jeżak, no jak mi tu na prawo i lewo koledzy herezje różne rozsiewają!!! :twisted:
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2013-02-02, 00:44   

Allu napisał/a:
Z tym rantem spotkałem się tylko w Ts 250/1
Masz TSkę 4 biegową i tego rantu nie masz ? To masz coś nie tak...

Allu, zobacz co napisał
Hvil napisał/a:
mają no taki jakby nadlew
To który silnik TS ma takie nadlewy ? Nadlewy ma tylko Tropik.
_________________

 
 
     
rastuch 
Młody tata


Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2669
Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2013-02-02, 09:18   

Allu, Języczki o których piszesz to to co zaznaczyłem strzałka na zdjęciu stronę wcześniej tak?

Hvil, Ale zamotałem co :mrgreen:

Dziś wieczorem przywiozę głowice od ES i sprawdzę do cylindra prawdopodobnie od TS - ma rant ale i wycięcia na osłone gaźnika w cylindrze :wink: Ale nie pamiętam oznaczeń tego cylindra. Zobaczę napiszę. :piwo:
_________________
Tropiciel w zaprzegu=> http://www.borntoride.pl/...b_l_1%20143.jpg
Część stadka => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=rastuch i tu=> http://forum.mz-klub.pl/v...ight=rastuchowa
Niunia => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=syrenki
 
     
modzelak 


Motocykl: MZ es250/2 , TS250/1
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 269
Skąd: WPZ
Wysłany: 2013-02-02, 13:37   

Jeżak napisał/a:



Hvil napisał/a:
ale ES nie miały rantu??
Nie miały. Ile to mozna walkować ?
Rant jest tylko w TSkach. Dlatego że cały silnik trzyma się za głowicę! a rant jest po to by ją cały czas trzymał /stabilizował/ po środku.
A ja mam cylinder z rantem pod głowice i z języczkami na osłone gażnika,taki mixpisałem już kiedyś o nim.A ten na zdjęciu ze złamanym żeberkiem jest od ES 16sto konnej.
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17201
 
     
Jeżak 
ETS'iarz:)


Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 1800
Skąd: Pułtusk WPU
Wysłany: 2013-02-02, 13:49   

modzelak napisał/a:
A ja mam cylinder z rantem pod głowice i z języczkami na osłone gażnika
skoro są jezyczki, to nie znaczy, że pod osłone one muszą koniecznie byc.
_________________

 
 
     
Allu 
only 250


Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2005
Posty: 2834
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-02-02, 15:07   

Dobra temat rzeka jak widać jeden ma taki cylinder drugi inne. Ja tylko pisze swoje wywody wnioskowane na tym co widziałem w swoich mztkach.


Co do Fagów z koszykiem poliamidowym kupowałem ostatnio w większym sklepie z łożyskami, zamawiali na drugi dzień było, do tego uszczelniacze z fluorokauczuku tak samo na zamówienie. Łożysko 6305 C3 poliamidowy koszyk zapłaciłem 75 zł o ile się nie myle. Pytałem wcześniej na allegro i po sklepach internetowych to to samo łożysko kosztowało minimum 100 zł.

Co do jajowatych otworów to nie zostaje nic innego jak dorobić tulejki, otwory rozwiercić i wcisnąć na kleju. Jak nie to wymiana.
_________________
*1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
 
 
     
Hvil 
Żółtodzub

Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2429
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-02, 17:37   

rastuch, ja sobie dam spokój z ustalaniem bo wychodzi że ja mam od ts, ale że chyba jednak od ES 16 konnej, ale na pewno jest od MZ!! :piwo: :piwo:
_________________
Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:

http://pokazywarka.pl/ghqf1v/
 
     
rastuch 
Młody tata


Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2669
Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2013-02-02, 19:19   

Hvil, :piwo: Grunt by chodził :piwo:
No dobra ale skoro masz od 16 konnej jak piszesz to znów jaki gaźnik :razz:
_________________
Tropiciel w zaprzegu=> http://www.borntoride.pl/...b_l_1%20143.jpg
Część stadka => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=rastuch i tu=> http://forum.mz-klub.pl/v...ight=rastuchowa
Niunia => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=syrenki
 
     
modzelak 


Motocykl: MZ es250/2 , TS250/1
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 269
Skąd: WPZ
Wysłany: 2013-02-03, 03:21   

rastuch napisał/a:

modzelak, Po czym wnosisz że to 16 konna?
Po owalnym otworze na kruciec i otworach na gumy tłumiące.Hvil, Twój cylinder jest od 19konnej(otwór trapez),a jak ma rant pod głowice to jest właśnie taki sam jak ten mój co pisałem że to mix.
_________________
http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17201
 
     
Dodek 
...

Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2201
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-02-03, 20:48   

Łożysk skf-y nie kupuj bo to ost najwiekszy chiński badziew.
_________________
Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter
 
     
rastuch 
Młody tata


Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2669
Skąd: Poznań/Koło
Wysłany: 2013-02-08, 17:17   

modzelak napisał/a:
rastuch napisał/a:

modzelak, Po czym wnosisz że to 16 konna?
Po owalnym otworze na kruciec i otworach na gumy tłumiące.Hvil, Twój cylinder jest od 19konnej(otwór trapez),a jak ma rant pod głowice to jest właśnie taki sam jak ten mój co pisałem że to mix.


16 konna ma inaczej otwory na gumy tłumiące, czy może nie ma ich na całej długości tylko przez kilka spodnich żeber?
Możesz to bliżej określić?
_________________
Tropiciel w zaprzegu=> http://www.borntoride.pl/...b_l_1%20143.jpg
Część stadka => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=rastuch i tu=> http://forum.mz-klub.pl/v...ight=rastuchowa
Niunia => http://forum.mz-klub.pl/v...ghlight=syrenki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15