Przesunięty przez: motomaciey 2014-01-22, 18:01 |
Rodzaje cylindrów w MZ ES 250/2 i TS |
Autor |
Wiadomość |
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2013-02-01, 19:59
|
|
|
Hvil napisał/a: | Allu, taki z rantem też od trophy?? | Nie.
Rant jest tylko po to aby stabilizował głowice na cylindrze, która jest przymocowana do silen blocka (nie wiem jak to się pisze ) mowa tylko o TS. |
_________________
|
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2013-02-01, 20:04
|
|
|
Hvil napisał/a: | czyli mój silnik na bank jest od TS nie ES? | Trudno powiedzieć. Jak kartery mają nadlew na osłonkę gaxnika to Tropik. Jeśli nie mają to TS. |
_________________
|
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-01, 20:07
|
|
|
mają no taki jakby nadlew, ale ma też ten rant wystający i głowica ma na niego miejsce. |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2013-02-01, 20:10
|
|
|
Hvil napisał/a: | mają no taki jakby nadlew | - Trophy
Hvil napisał/a: | ale ma też ten rant wystający i głowica ma na niego miejsce | - TS |
_________________
|
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2834 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-02-01, 22:15
|
|
|
Z tym rantem spotkałem się tylko w Ts 250/1 oraz ETZ. W starszych tego nie spotkałem.
Sprawdź rok produkcji cylindra i powiedz czy masz te języczki do osłony gaźnika. |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-01, 22:51
|
|
|
mam te jezyczki, zobacz strone wczesniej kolega moje foty zamiescil, mam też ten rant...... i z tego co liczyłem to 4biegi:) |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2834 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-02-01, 23:22
|
|
|
To masz silnik TS 250 z cylindrem od ES 250/2. Tak 4 biegi. |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-01, 23:48
|
|
|
Allu, ale ES nie miały rantu?? a ja mam. |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2013-02-01, 23:52
|
|
|
Hvil napisał/a: | ale ES nie miały rantu?? | Nie miały. Ile to mozna walkować ?
Rant jest tylko w TSkach. Dlatego że cały silnik trzyma się za głowicę! a rant jest po to by ją cały czas trzymał /stabilizował/ po środku. |
_________________
|
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-02, 00:05
|
|
|
Jeżak, no jak mi tu na prawo i lewo koledzy herezje różne rozsiewają!!! |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2013-02-02, 00:44
|
|
|
Allu napisał/a: | Z tym rantem spotkałem się tylko w Ts 250/1 | Masz TSkę 4 biegową i tego rantu nie masz ? To masz coś nie tak...
Allu, zobacz co napisał Hvil napisał/a: | mają no taki jakby nadlew | To który silnik TS ma takie nadlewy ? Nadlewy ma tylko Tropik. |
_________________
|
|
|
|
|
rastuch
Młody tata
Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
|
|
|
|
|
modzelak
Motocykl: MZ es250/2 , TS250/1
Pomógł: 17 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 269 Skąd: WPZ
|
Wysłany: 2013-02-02, 13:37
|
|
|
Jeżak napisał/a: |
Hvil napisał/a:
ale ES nie miały rantu??
Nie miały. Ile to mozna walkować ?
Rant jest tylko w TSkach. Dlatego że cały silnik trzyma się za głowicę! a rant jest po to by ją cały czas trzymał /stabilizował/ po środku. | A ja mam cylinder z rantem pod głowice i z języczkami na osłone gażnika,taki mixpisałem już kiedyś o nim.A ten na zdjęciu ze złamanym żeberkiem jest od ES 16sto konnej. |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17201
|
|
|
|
|
Jeżak
ETS'iarz:)
Motocykl: ETS 250 x3
Pomógł: 46 razy Wiek: 30 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 1800 Skąd: Pułtusk WPU
|
Wysłany: 2013-02-02, 13:49
|
|
|
modzelak napisał/a: | A ja mam cylinder z rantem pod głowice i z języczkami na osłone gażnika | skoro są jezyczki, to nie znaczy, że pod osłone one muszą koniecznie byc. |
_________________
|
|
|
|
|
Allu
only 250
Motocykl: ETZ 250
Pomógł: 80 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 2834 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-02-02, 15:07
|
|
|
Dobra temat rzeka jak widać jeden ma taki cylinder drugi inne. Ja tylko pisze swoje wywody wnioskowane na tym co widziałem w swoich mztkach.
Co do Fagów z koszykiem poliamidowym kupowałem ostatnio w większym sklepie z łożyskami, zamawiali na drugi dzień było, do tego uszczelniacze z fluorokauczuku tak samo na zamówienie. Łożysko 6305 C3 poliamidowy koszyk zapłaciłem 75 zł o ile się nie myle. Pytałem wcześniej na allegro i po sklepach internetowych to to samo łożysko kosztowało minimum 100 zł.
Co do jajowatych otworów to nie zostaje nic innego jak dorobić tulejki, otwory rozwiercić i wcisnąć na kleju. Jak nie to wymiana. |
_________________ *1922-1982* 60 Jahre Motorrader Aus Zschopau*
|
|
|
|
|
Hvil
Żółtodzub
Motocykl: ES250/0(DED) i 250/1
Pomógł: 33 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 2429 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-02-02, 17:37
|
|
|
rastuch, ja sobie dam spokój z ustalaniem bo wychodzi że ja mam od ts, ale że chyba jednak od ES 16 konnej, ale na pewno jest od MZ!! |
_________________ Pomożecie?.... Pomożemy!!!!:)
Dzięki temu forum, moje pierwsze moto prezentuje się tak:
http://pokazywarka.pl/ghqf1v/ |
|
|
|
|
rastuch
Młody tata
Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
|
|
|
|
|
modzelak
Motocykl: MZ es250/2 , TS250/1
Pomógł: 17 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 269 Skąd: WPZ
|
Wysłany: 2013-02-03, 03:21
|
|
|
rastuch napisał/a: |
modzelak, Po czym wnosisz że to 16 konna? | Po owalnym otworze na kruciec i otworach na gumy tłumiące.Hvil, Twój cylinder jest od 19konnej(otwór trapez),a jak ma rant pod głowice to jest właśnie taki sam jak ten mój co pisałem że to mix. |
_________________ http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=17201
|
|
|
|
|
Dodek
...
Motocykl: mz cbr
Pomógł: 88 razy Wiek: 28 Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 2201 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 2013-02-03, 20:48
|
|
|
Łożysk skf-y nie kupuj bo to ost najwiekszy chiński badziew. |
_________________ Etz 250 -> Sc33 ->Dl650-> F4i +RN09->f4i->CBF liter |
|
|
|
|
rastuch
Młody tata
Motocykl: Es 250/1; Tophy+kosz
Pomógł: 58 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 2669 Skąd: Poznań/Koło
|
|
|
|
|
|