|
Przesunięty przez: sIaj 2009-10-16, 11:41 |
Kolejność podłączenia przewodów pierścieni wirnika |
Autor |
Wiadomość |
Arturek18
Motocykl: mz
Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 17 Skąd: pieszyce
|
Wysłany: 2008-06-03, 21:46 Kolejność podłączenia przewodów pierścieni wirnika
|
|
|
Czy podłączenie przewodów do pierścieni wirnika ma jakieś znaczenie?Czy jest to obojętne który przewód do której bieżni? |
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2010-03-27, 12:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sIaj
Motocykl: ES 250/2
Pomógł: 94 razy Wiek: 37 Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 2023 Skąd: okolice Zakopanego
|
Wysłany: 2008-06-03, 23:04
|
|
|
Ma znaczenie, odwrotne podłączenie spowoduje nie działanie alternatora. W dodatku są dwa typy wirnika, jeden ma stałe masowanie co w tym przypadku może spowodować uszkodzenie regulatora. |
_________________ Wykonuję różną elektronikę pojazdową.Układy zapłonowe, regulatory, instalacje itd. Masz pytania? Pisz!
SofCHJanek@wp.pl / gg: 9740097 Gość zapraszam odwiedź mój kanał http://www.youtube.com/user/sofchjanek |
Ostatnio zmieniony przez sIaj 2010-03-27, 12:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
saska251
Pogromca Trabantów
Motocykl: ETZ300, Z400, CB500
Pomógł: 41 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Cze 2006 Posty: 2286 Skąd: Wrocław - ale sercem Warszawa
|
Wysłany: 2008-06-03, 23:11
|
|
|
wydaje mi się, że przewody wychodzące ze szczotkotrzymacza same niejako mówią jak je podlączyć, bo jeden wychodzi na lewo, a drugi na prawo. Nie pamiętam który jest od wzbudzenia, a który od masy, ale najprawdopododniej jedno podłączenie jest zanitowane do masy. Więc ten przewód któy wychodzi na stronę masy podpinasz do tejże, a drugi do wzbudzenia. Dobrze mówię, chłopaki?
pozdro |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment.
Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN. |
|
|
|
|
Rufusetz150e
Motocykl: Mz Etz 150e itp.
Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Sty 2008 Posty: 269 Skąd: Nisko
|
Wysłany: 2008-06-04, 11:22
|
|
|
Dobrze mówisz. saska251,
Pozatym jak " podepniesz na odwrót" to jeśli nic niejest zmasowane to popłynął by prad w drógą strone i zmienił by sie kierunek wytwarzanego pola magnetycznego a jesli z masowane i podepmniesz na odwrót to spali bezpiecznik (2A oczywiście ma być na wzbudzenie ) |
_________________ Jazda na etezecie jest najlepsza na świecie!!! ;D
Ecia ->
http://www.youtube.com/watch?v=CXDlrvdvEiw
http://polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-150/30840
Jak pomogłem kliknij POMÓGŁ |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
|
|
Copyright © 2004-2015 MZ KLUB POLSKA
|
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16 |
|
|
|